Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Täällä alkoi menkat eilen päivällä. Hyvin kummallisella tavalla, mutta verta tulee nyt vihdoin ja viimein. Kierroksi tuli melkein 50. Toiset menkat tammikuisen keskenmenon jälkeen.
 
Täällä odottelen menkkoja alkavaksi. Rinnat on arat ja vähän ummetusta, niin kuin mulla yleensä on ennen menkkoja. Keskeytyksestä on kulunut viisi viikkoa ja raskaustesti näyttää jo negatiivista, vaikka veressä vielä raskaushormoonia onkin. Ei voida ehkä seuraavasta kierrosta vielä yrittää, kun mies on reissussa viikon toukokuussa..
 
Meiltäkin jää todennäköisesti kaksi seuraavaa kiertoa vailla yritystä, jos ja kun näyttää ettei tästä kierrosta tärpännyt. Asutaan pari kuukautta eri paikkakunnilla töiden vuoksi, väliä about 1000km, joten tässä ei noin vaan ajella kyläilemään. Ja ne pari suunniteltua kyläilyä puolin ja toisin eivät ajoitu ovisten tienoille, eikä niitä voi siirtää.

Mulla on kanssa rinnat tosi arat. Enteileekö sitten menkkoja... Eivät ikinä olleet näin arat normikierroissa ennen keskenmenoja (n)
 
Meiltäkin jää todennäköisesti kaksi seuraavaa kiertoa vailla yritystä, jos ja kun näyttää ettei tästä kierrosta tärpännyt. Asutaan pari kuukautta eri paikkakunnilla töiden vuoksi, väliä about 1000km, joten tässä ei noin vaan ajella kyläilemään. Ja ne pari suunniteltua kyläilyä puolin ja toisin eivät ajoitu ovisten tienoille, eikä niitä voi siirtää.

Mulla on kanssa rinnat tosi arat. Enteileekö sitten menkkoja... Eivät ikinä olleet näin arat normikierroissa ennen keskenmenoja (n)
Mää kun luulin, että meillä on vaikeuksia heilutella peittoja mun kolmivuorotyöstä johtuen... Joskus vitsillä heiteltiin, että pitäiskö nähä jossain taukopaikalla tien varressa, kun vuorot meni niin kökösti oviksen aikoihin.

Pahoitteluni niille joilla alkaa menkat ja pitäisi olla alkamatta. Ja onnea niille, joilla ne alkaa km:n jälkeen, että pääsee uudestaan yrittämään. Onhan tää kokonaisuudessaan aika ihmeellinen juttu, keskenmenot ja naisen elimistö kaikkinensa. Ei siitä vaan ota selvää. Jos tätä kysyisi miehiltä, niin saisin ison kannatuksen sieltä joukoista ;)
 
Mää kun luulin, että meillä on vaikeuksia heilutella peittoja mun kolmivuorotyöstä johtuen... Joskus vitsillä heiteltiin, että pitäiskö nähä jossain taukopaikalla tien varressa, kun vuorot meni niin kökösti oviksen aikoihin.
Meillä onkin toistaiseksi ollut niin uskomattoman hyvä tuuri näiden ajoitusten suhteen mun työn luonteesta huolimatta, että pitäähän sen joskus loppua. Viime kesänä olin about 10 vkoa poissa kotoa, ja silti onnistuin tulemaan kaksi kertaa raskaaksi :D Kerran tulin kotiin kp 14 enkä näköjään ollut ehtinyt vielä ovuloida, toisen kerran lähdin reissuun kp 13 ja ehti sitten vielä tärpätä kp 12 harrastetusta seksistä :D

Kun sitten ultrattiin ja todettiin että alkio on viikkoihin nähden liian pieni ja lääkäri rauhoitteli siihen malliin, että voi vaan olla että viikkoja on luultua vähemmän, niin oli helppo todeta että mahdotonta. Kun sitä seksiä oli ollut kp 12 ennen kuin lähdin reissuun ja palasin reissusta plussaamaan kp 28.

Jouduin tuosta toisesta raskaudesta kertomaan pomollenikin, joka silloin heitti vastaukseksi jotain siihen malliin, että miten se on mahdollista - milloin olen muka ehtinyt miestäni tavata :p
 
Viimeksi muokattu:
KevätTähti mulla oli alkio kanssa viikon pienempi mitä piti tai oikeastaan 6 päivää. Menin ultraan 7+0 kuukautisten mukaan, mutta koko vastasi 6+1.

Mittausvirheet ovat yleisiä tossa vaiheessa, mutta tiesin tarkalleen oviksen ajankohdan ja kerran ehdittiin siinä touhuta. Olisin voinut kellonajat luetella, sillä oviskipu oli niin selkeä puolen tunnin ajan. Samaten tiesin koska olin tikuttanut hymynaamat ja koska touhuttiin :p

Kävin vaateostoksilla sinä päivänä kun pienokainen sai alkunsa. Siitä viiden päivän päästä olin laittamassa uusia vaatteita päälle, mutta ihmettelin, kun olin niin turvonnut ja en voinut pistää niitä päälleni. Ilmeisesti turvotus johtui hedelmöittymisestä, mikä kuulostaa aika uskomattomalta tossa ajassa. Ruokavalio yms. oli ollut normaali. En sitä vielä siinä vaiheessa tajunnut, mutta jälkeenpäin osasin yhdistää asiat toisiinsa.

Voi että kun tulee ikävä tuota ihan alkuaikaa ja sitä, kun teki plussan. Ainutkertainen kokemus elämässä, ensimmäinen plussa ja ensimmäinen raskaus :love:
 
Voi että kun tulee ikävä tuota ihan alkuaikaa ja sitä, kun teki plussan. Ainutkertainen kokemus elämässä, ensimmäinen plussa ja ensimmäinen raskaus :love:
Mä muistan kanssa sen ekan plussan, sen kuinka epäuskoisen onnellinen siitä oli. Sitä ihan leijui. Tiesi toki riskit, mutta tiesi myös että todennäköisyydet ovat sen puolella että saa sen lapsen, eikä kuvitellut epäonnen osuvan omalle kohdalle.

Vähän epäreilua, ettei sitä ihan samanlaista huoletonta ja aitoa iloa plussasta varmastikaan koskaan saa takaisin.
 
Mäkin muistan ekan plussafiiliksen yhdeksän vuoden takaa. Oltiin kuitenki tovi yritetty ja hoidoissakin käyty ja negoja saatu enemmän ja vähemmän. Pakastealkion siirron jälkeen oli ihan sellainen olo että ei oo tarpännyr kun oli niin menkkajomot. Piti testi tehä että voi sen tukilääkityksen lopettaa ja olikin plussa. Tuli niin puskista että olin aivan hölmistynyt! Ja kun eka ultrassa nähtiin pikkunen sydän niin hoin pitkän aikaa vaan että hassua! Ei voinu ymmärtää että sisälläni kasvoi pieni ihmisen alku <3
 
Puuh, aika karua. Tää muistelu saa taas itkun tulemaan. Ois se eka raskaus vaan saanut jatkua.

Mutta tällaista se välillä on. Ihanat ja ikävät muistot. Ei tää kaipuu varmaankaan koskaan lopu, mutta sen kanssa oppii elämään.

Voi kun ensi kerralla olisi parempi tuuri. Mää niin haluan kevätvauvan ja kesäristiäiset omalla pihalla.
 
Voi kun ensi kerralla olisi parempi tuuri. Mää niin haluan kevätvauvan ja kesäristiäiset omalla pihalla.
Mä yritänkin juuri hoitaa mahdollista pettymystä tämän kierron negasta sillä, että haluaisin oikeastaan kaikkein mieluiten kevätvauvan. Maalis-huhti olisi optimi. Joten jos ja kun tästä kierrosta ei mitään tule, niin pääsisi sentään sitten juhannuksen tienoilla yrittämään sitä kevätvauvaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Joo, kevätvauvahan olis kiva kun olis lämmintä ja valoisaa ym. Toivotaan että mahdollisimman moni tästä ketjusta saa vauvansa viimeistään keväällä:) Minä vaan oon sitä mieltä tämän meidän taustan kokeneena että ihan sama mihin aikaan vuodesta vauvan saisi kunhan saisi. Mikään kun ei ole itsestään selvää....
 
Olisi ihanaa jos tulisi vauva jouluksi, mutta myös kevät vauva olisi ihana. Ihan minkä vaan ajan vauva olisi ihana :D täällä ei sen kummempaa. Ylihuomenna pitäis menkkojen alkaa. Ei muuta kuin väsymystä ja odotus menkoista kun niiden kuitenkin pitäisi testin mukaan alkaa.

Pidän peukkuja tänne kaikille! Tietysti myös itselle mutta usko siihen on niin pieni kun se veritesti oli kuitenkin nega :/

Tajuton hiki jatkuvasti muuten! :D vaikken tee edes mitään.
 
Joo, kevätvauvahan olis kiva kun olis lämmintä ja valoisaa ym. Toivotaan että mahdollisimman moni tästä ketjusta saa vauvansa viimeistään keväällä:) Minä vaan oon sitä mieltä tämän meidän taustan kokeneena että ihan sama mihin aikaan vuodesta vauvan saisi kunhan saisi. Mikään kun ei ole itsestään selvää....
Eipä ole, ja todellakin siksi vauva on enemmän kuin tervetullut mihin vuodenaikaan tahansa. Mutta jos niitä vauvoja saisi tilauksesta, niin se kevätvauva mulle kiitos. Ja kaiken tämän keskellä on toki hyvä repiä iloa sieltä mistä sitä löytää - esim. siitä, että tässä epäonnessa on edes se hyvä puoli, että pian voi taas yrittää kevätvauvaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Eipä ole, ja todellakin siksi vauva on enemmän kuin tervetullut mihin vuodenaikaan tahansa. Mutta jos niitä vauvoja saisi tilauksesta, niin se kevätvauva mulle kiitos. Ja kaiken tämän keskellä on toki hyvä repiä iloa sieltä mistä sitä löytää - esim. siitä, että tässä epäonnessa on edes se hyvä puoli, että pian voi taas yrittää kevätvauvaa ;)
Hih, tuo olikin hyvä että jos vauvoja voisi tilata. Ei muuta kuin koko konkkaronkkaa tilaamaan:) Minä tilaan jouluvauvan kun tää on se viimeinen kierto niin ettei pidemmällä toimitusajalla taida saada:) Mutta jos tilauksessani on toimitushäiriö niin siinäkin tapauksessa olen kiitollinen noista kolmesta toimitetusta muksusta. Kätevää muuten kun nuo kaksosethan tuli samoilla toimituskuluilla :) :) :) Että tilaatteko vuodenaika vauvan lisäksi tuplana vai riittääkö yksi kerrallaan niin voi tilata useammin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mä kävin tänään siellä ultrassa ja yksi pieni sydän siellä löi ❤ vastasi aika hyvin viikkoja, pari pv heittoa vaan, lääkäri sanoi ettei kunnolla saanut mittoja. Mut n. 8,5mm pieni on. Lääkäri oli 30min myöhässä ja sit kun pääsin sieltä pois ni kyllä itku tuli. Jotenkin niin tuli flash backinä se tuulimunan ultraus ja tyhjä pussi..
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Sitä se lääkärikin sanoi et kyl se elämä aika hurjaa on ja kaikkea sitä joutuu kokemaan, keskenmenoja ja muita. Sanoinkin sille, et luojan kiitos ei oo ensimmäinen lapsi, et sit olisin kyl todella rikki ollut jos ensimmäisen yritys olisi päättynyt aina huonosti.
 
Catharin onnea <3 mullekkin tuli itku <3

Täällä elellään kierron viimeistä päivää. Ja jotain epämääräistä vihertävää vuotoa. Tai ainakin näytti vihreältä mustissa alkkareissa :D ja siis valkovuotoa. Huomenna pitäis alkaa menkat. En ole ostanut testiä koska oon melko varma et huomenna ne alkaa kun niin lääkärissä sanottiin.

Näin kyllä ihanaa unta taas <3 itkin onnesta <3
 
Sitä se lääkärikin sanoi et kyl se elämä aika hurjaa on ja kaikkea sitä joutuu kokemaan, keskenmenoja ja muita. Sanoinkin sille, et luojan kiitos ei oo ensimmäinen lapsi, et sit olisin kyl todella rikki ollut jos ensimmäisen yritys olisi päättynyt aina huonosti.
Huippua ja onneksi olkoon!! Kyllä tää pieni kyydissä pysyy, mulla on ihan sellanen kutina! Ja niin minäki aattelin tuulimunan toteamisen jälkeen että onneksi ei ollut ensimmäinen raskaus. Sitä ensimmäistä tahkottiin niin kauan ja siitä sitä olis romahtanut kyllä. Mutta tiedän että teitä ensimmäistä lasta toivovia on tässäkin porukassa joten toivon meille kaikille parempaa onnea jatkossa oli kyseessä ensimmäinen tai järjestyksessään joku muu muksu:)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mulla tais piinapäivät vasta nyt kunnolla alkaa. Enhän malttanu olla testaamatta aamulla ja jotain viivan paikkaa siinä näkyi. (dpo10 pp5) Nyt iltapäivällä kuivuneena selkeesti väriäkin siinä viivassa, ei siis tarvi ollenkaa tihrustaa että onko siinä kahta viivaa... Niin miten tässä nyt malttaa oottaa seuraavia testejä? Tiedän kyllä ettei roskishaamuja lasketa ja että pc näyttää viivanpaikkaa helposti mutta kun tuhruakaan ei oo kolmeen päivään tullut niin kai tässä vähä vois vielä toivoa olla... Ehkä...
 

Yhteistyössä