Meillä sitten samat piinapäivät, jos hyvin käy. Mulla oli myös tänään keräys ja maanantaina siirto jos siirrettävää tulee. Mulla oli 12 muniksesta 6 kypsiä, jotka kelpasivat icsi:iin. Siittiöitä saatiin ainakin 4, jotka kelpasivat hedelmöitykseen.Täällä ensi kertalaisena ja onpa ollut kuulkaa mukava lukea teidän tarinoita ja saada vähän vertaistukea
Meidän taustasta hieman eli pari 30/35 ja yritystä 07/14 lähtien. Yks kemiallinen mahtui luomuyrityksiin. Aiempaa historiaa yks kohdun ulkoinen (siinä meni toinen munatorvi) ja abortti (arvakkaapa onko harmittanu). Hoitoihin mentiin suoraa yksityiselle kun ei mulla ois pinna riittäny oottaa julkisella Letrozoleja söin vuoden vaihteessa pari kiertoa, toinen yritys luomuna ja toinen inssi ja kumpikin nega. Siittiöissä a-liikkuvia sen verran vähän että päätettiin kokeilla heti seuraavaksi ivf/icsi. Puregonia ja orgalutrania pistelin (vain 7 ja 2 päivää) ja kun vaste oli niin hyvä niin tänään tehty keräys (kp10) ja maanantaina sitten siirto jos hyvin käy. Huomenna kuulee moniko on kymmenestä munasolusta ollut kypsä ja moniko hedelmöittynyt
Sitten tyhmiä kysymyksiä tähän väliin mitä tarkoittaa lyhenne pp? Ja missä vaiheessa alkion siirron jälkeen uskaltaa alkaa testailemaan? Häiritseekö tukihoitona annettava gonapeptyl testiä?
Hirmuna tsemppiä kaikille samassa veneessä olioille! On tää melko raskasta välissä mutta ei se auta ku luottaa et lopulta tuottaa tulosta
Ok, kiitos vastauksesta! Oletteko tekin hoidossa Naistenklinikalla? Tsemppiä toiseen yristyskertaan! Meillä melko sama tilanne kuin teillä; selittävää syytä ei ole löytynyt. Kerran olen ollut raskaana 2 vuotta sitten (tkk yrityksen jälkeen), joka olikin tuulimuna, ja kaavittiin pois. Sen jälkeen tehty yksi inssi, joka ei tuottanut tulosta, ja nyt ensimmäisen ivf tuoresiirron piinapäivät menossa pp5.Nyu # 2012 # 1. lapsi # selittämätön/siittiöt # 2. IVF
Hei vaan kaikille! Uusi ilmoittautuu joukkoon, vaikka aika kauan olen teidän juttuja lukenutkin. Ensimmäisen ivf:n aikana en kuitenkaan halunnut listoille, koska ajattelin, että ensimmäinen hoito tuottaisi tulosta. Näin ei kuitenkaan käynyt, vaan uutta hoitoa kohti mennään. Ensi viikon perjantaina alkaa sumuttelut ja viikolla 21 pitäisi olla punktio jos kaikki menee kuin Strömsössä.
Tausta meillä on sellainen, että olen ollut kerran raskaana muistaakseni neljän kuukauden yrityksen jälkeen. Tuli keskeytynyt keskenmeno, jouduin kaavintaan ja sen jälkeen en paria kemiallista kauempaa olekaan raskaana ollut. Tästä onkin väännetty viimeaikoina hurttia huumoria, että kyseisestä raskaudesta olisi varmaan syntynyt seuraava jeesus jos ei olisi kesken mennyt . 2014 hakeuduttiin tutkimuksiin eikä kummastakaan ole selittävää vikaa löytynyt. Miehen siittiöistä on lääkärit olleet erimielisiä, kun niissä on epämuotoisia iso osa, mutta liikkuvat kuitenkin hyvin. 2015 tehtiin alkuvuodesta 3 inssiä ilman yritystäkään raskaudesta ja loppuvuodesta eka ivf. Munasoluja saatiin 8, niistä 5 hedelmöittyi, mutta 2 alkiota nakattiin huonon laadun vuoksi roskiin. Yksi tuoresiirrettiin ja kahdesta pakastetusta toinen kupsahti sulatuksessa.
cerezah: Me olemme julkisella hoidossa, eikä jouduttu jonottamaan toista hoitoa kauhean kauan. Helmikuussa oli edellinen pas ja nyt tosiaan päästään jo uuteen hoitoon. Riippuu siis täysin jonotilanteesta.
Jenifer Pistoksista oireina oli lähinnä päänsärkyä. Orgalutran kirveli kyllä ikävästi hetken aikaa. Viimeset pari päivää ennen keräystä oli ihan ilmapallo olo ja jatkuu näköjään vielä.Narana: Luulen, että tuo kuumeinen olo johtuu siitä, että flunssa taitaa tehdä tuloaan eli ei nyt liity tähän hoitoon, vaikka eipä sitä tiedä...
Tukalalta hieman jo tuntuu ja turvotusta on välillä. Ehkäpä nyt kun tulee tuota jarruakin niin hieman helpottaa. Onneksi on viikonloppu niin saa levätä. Millaisia oireita sulla pistoksista? Orgalutran kirveli pistämisen jälkeen jonkin aikaa.
Kiitos Mandalalle torstain neuvoista ilmakupliin liittyen.