on ne entiwanhaan syöny melkeen mitä vaanKai niitä nälkäänsä söis
minunki äitimuori on niin köyhästä talosta että ovat syöneet oravia, pulmusia jne
on ne entiwanhaan syöny melkeen mitä vaanKai niitä nälkäänsä söis
Harmittaahan se kun kissat tuhoaa jotain kerta toisensa jälkeen saa ostaa uuden.Näinhän se on, mut vaikea se on muistaa, kun näkee taas jotain riekaleina.
Kissa on semmottinen että se ei tee vahinkoja vahingossa. Jos kissa tiputtaa esineen niin se tekee sen tahallaan.Harmittaahan se kun kissat tuhoaa jotain kerta toisensa jälkeen saa ostaa uuden.
Noi 2 uutta kattia ei oo tuhonnu viellä muuta kuin 1 lasisen tuikun ja turhaa paperia. Edelliset tuhosi laturin ja kuulokkeiden johtoja.
Joo, sellaisia noi katit on. Yllättävän moni katti kyllä tykkää pureksia johtoja,mikä ei oo kovin terveellistä. Mikä lie sitten syynä.Olisko jokin pureskeluntarve tai haju/ maku joka houkuttelee ?Onneksi noi tytöt ei ole ainakaan viellä.Kissa on semmottinen että se ei tee vahinkoja vahingossa. Jos kissa tiputtaa esineen niin se tekee sen tahallaan.
Kömpelö kissa jää nälkäiseksi. Niinpä se ei kulkiessan pidä mitään ääntä tai tiputtele esineitä.
Koira, etenkin iso taas voi tehdä vahinkoa ihan tarkoittamattaan. Semmoinen voi ihan vahingossa tuupata isonkin ihmisen nurin pikkulapsista puhumattakaan.
Sähköjohtojen syöminen ei ole kissan normaalia käytöstä. Se on enempi jyrsijöiden puuhaa joiden on pakko koko ajan kuluttaa hampaitaan.
No kukan ny vielä ymmärtää tuhoamiskohteena.Joo, sellaisia noi katit on. Yllättävän moni katti kyllä tykkää pureksia johtoja,mikä ei oo kovin terveellistä. Mikä lie sitten syynä.Olisko jokin pureskeluntarve tai haju/ maku joka houkuttelee ?Onneksi noi tytöt ei ole ainakaan viellä.
Kaikki kukat joita voi syödä ja pienet esineet joilla voi leikkiä kiinostaa.
Kyl vaan kiinnostaa, tuollakin juttuaNo kukan ny vielä ymmärtää tuhoamiskohteena.
Mut sähköjohtojen ei pitäis tervettä kissaa kiinnostaa.
Ootko kokeillut Feliwayta? Sitä kun suihkuttelee kissoja kiinnostaviin mutta kiellettyihin paikkoihin, ne pysyy sieltä poissaJoo, sellaisia noi katit on. Yllättävän moni katti kyllä tykkää pureksia johtoja,mikä ei oo kovin terveellistä. Mikä lie sitten syynä.Olisko jokin pureskeluntarve tai haju/ maku joka houkuttelee ?Onneksi noi tytöt ei ole ainakaan viellä.
Kaikki kukat joita voi syödä ja pienet esineet joilla voi leikkiä kiinostaa.
Oon kokeillu,samoin jotain muutakin suihkutettavaa ainetta,mutta ei auta kun pienen hetken.Ootko kokeillut Feliwayta? Sitä kun suihkuttelee kissoja kiinnostaviin mutta kiellettyihin paikkoihin, ne pysyy sieltä poissa
M
Oho,huono tuuri sulla.tiskikone hajos, vähän aikaa sitten pyykkikone ja imuri. seuraavana varmaan jääkaappi.
paikallinen myyjä toimitti uuden samantien.Oho,huono tuuri sulla.
Hyväpaikallinen myyjä toimitti uuden samantien.
Jos ja kun sinulla on kuukkeliongelma.
Kävin Ison Johtajan kanssa läpi kuukkeleiden työtehoraportit ja poissaolo- ja myöhästymistilastot. Taisi osua paska tuulettimeen, Iso Johtaja kysyi olenko ottanut asian esille lähimmän esimieheni kanssa. Olen, vastaus on aina ollut "joo ei tää voi jatkua, mä katson mitä voin tehdä".
Ison Johtajan eka kommentti oli "onko nää oikeita tilastoja? Voi v...u."
Ma voisin tulla !Kukas tulis haravoimaan mun pihan?
Onko ruokaa?Kukas tulis haravoimaan mun pihan?
Miten voi olla nainen joka käyttää nimimerkkiä routamisu ja on samalla eniten kelpo navettakissan tarpeessa?Ma voisin tulla !
Mua kun ei yhtaan niin kiinnosta ollenkaan lahtea rapsuttelemaan tata laania...lumihankien alta kun paljastui jalleen kerran se halvatullinen myyrakeskittyma &^$%#&%#&^%*^&#$&%$&*! Mita enemman tossa tota kaannettya mullosmaata kattelen, niin ...taijanpa jollain ilveella kaantaa koko pihamaan nurinkurin ja laittaa uudet nurmikot ja mullat...tai sitten vedan asfaltiksi ja maalaan ite tirpanan kans siihen kestokukkaset