The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomentapäivää murut :love:
Tibis,jaksamista ja halaus.

Paistava aurinko ja raapiva Minttu herätti aamulla klo 8 :cautious: lomallakaan ei saa nukkua rauhassa.

Loman kunniaksi lounaan jälkeen kaupunkikierokselle ja ehkä pikkasen tuhlaan rahaa:oops: :rolleyes:ja käyn kahvilla jossain. Ihana mies usuttaa kaupungille tuhlailemaan rahaa:love:
 
Harmittaahan se kun kissat tuhoaa jotain kerta toisensa jälkeen saa ostaa uuden.
Noi 2 uutta kattia ei oo tuhonnu viellä muuta kuin 1 lasisen tuikun ja turhaa paperia.:D Edelliset tuhosi laturin ja kuulokkeiden johtoja.:(
Kissa on semmottinen että se ei tee vahinkoja vahingossa. Jos kissa tiputtaa esineen niin se tekee sen tahallaan.

Kömpelö kissa jää nälkäiseksi. Niinpä se ei kulkiessan pidä mitään ääntä tai tiputtele esineitä.

Koira, etenkin iso taas voi tehdä vahinkoa ihan tarkoittamattaan. Semmoinen voi ihan vahingossa tuupata isonkin ihmisen nurin pikkulapsista puhumattakaan.

Sähköjohtojen syöminen ei ole kissan normaalia käytöstä. Se on enempi jyrsijöiden puuhaa joiden on pakko koko ajan kuluttaa hampaitaan.
 
Kissa on semmottinen että se ei tee vahinkoja vahingossa. Jos kissa tiputtaa esineen niin se tekee sen tahallaan.

Kömpelö kissa jää nälkäiseksi. Niinpä se ei kulkiessan pidä mitään ääntä tai tiputtele esineitä.

Koira, etenkin iso taas voi tehdä vahinkoa ihan tarkoittamattaan. Semmoinen voi ihan vahingossa tuupata isonkin ihmisen nurin pikkulapsista puhumattakaan.

Sähköjohtojen syöminen ei ole kissan normaalia käytöstä. Se on enempi jyrsijöiden puuhaa joiden on pakko koko ajan kuluttaa hampaitaan.
Joo, sellaisia noi katit on.:D Yllättävän moni katti kyllä tykkää pureksia johtoja,mikä ei oo kovin terveellistä. Mikä lie sitten syynä.Olisko jokin pureskeluntarve tai haju/ maku joka houkuttelee ?o_OOnneksi noi tytöt ei ole ainakaan viellä.
Kaikki kukat joita voi syödä ja pienet esineet joilla voi leikkiä kiinostaa.:cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Joo, sellaisia noi katit on.:D Yllättävän moni katti kyllä tykkää pureksia johtoja,mikä ei oo kovin terveellistä. Mikä lie sitten syynä.Olisko jokin pureskeluntarve tai haju/ maku joka houkuttelee ?o_OOnneksi noi tytöt ei ole ainakaan viellä.
Kaikki kukat joita voi syödä ja pienet esineet joilla voi leikkiä kiinostaa.:cautious:
No kukan ny vielä ymmärtää tuhoamiskohteena.
Mut sähköjohtojen ei pitäis tervettä kissaa kiinnostaa.
 
Eipä tuonne kaupungille menny ku n 16€ :D 2 paitaa löyty. Sininen t-paita ja valkoinen puuvillapusero, pari pokkaria ja herkuttelin.:oops::rolleyes: Mutta mukavaa oli.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
:geek:

Kävin Ison Johtajan kanssa läpi kuukkeleiden työtehoraportit ja poissaolo- ja myöhästymistilastot. Taisi osua paska tuulettimeen, Iso Johtaja kysyi olenko ottanut asian esille lähimmän esimieheni kanssa. Olen, vastaus on aina ollut "joo ei tää voi jatkua, mä katson mitä voin tehdä".

Ison Johtajan eka kommentti oli "onko nää oikeita tilastoja? Voi v...u."
 
Joo, sellaisia noi katit on.:D Yllättävän moni katti kyllä tykkää pureksia johtoja,mikä ei oo kovin terveellistä. Mikä lie sitten syynä.Olisko jokin pureskeluntarve tai haju/ maku joka houkuttelee ?o_OOnneksi noi tytöt ei ole ainakaan viellä.
Kaikki kukat joita voi syödä ja pienet esineet joilla voi leikkiä kiinostaa.:cautious:
Ootko kokeillut Feliwayta? Sitä kun suihkuttelee kissoja kiinnostaviin mutta kiellettyihin paikkoihin, ne pysyy sieltä poissa
M
 
Käytiin siwassa ostoksilla :D hyi minnuu isäntä sai ostaa mulle 3 siideriä ja lonkun,oli tarjouksessa, 2- 2.50 € pll/tölkki,jokaista sai ottaa vain 1 kpl.:oops::rolleyes:Ja isäntä viellä kantoi juomat kotiin.:unsure::oops:
 
Kultaisen ihanan lampiman alkuillan orastavasta auringonlaskusta vaan tervepa terve :)!

Hyeenalaumasta kaksi kolmesta taydentamassa itseaani hiljaisina, kolmas sitten on jalituli jallaa tama poika rallaa - luoja ties missa, katvealueen ulkopuolella nyt ainakin naemma kun en tavoita kannykalla - arrrmurr.... No, kohta nuolee nappejaan, huventuminen kay kattilassa ja pannulla :)

Hammentava paiva takana, hyvalla tavalla. Se tunne, kun aivan kummallisessa tilanteessa tormaa samanhenkisiin ajatuksiin ja toimintoihin...sielunsiskoonko tormasin:confused::barefoot::love:?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:geek:

Kävin Ison Johtajan kanssa läpi kuukkeleiden työtehoraportit ja poissaolo- ja myöhästymistilastot. Taisi osua paska tuulettimeen, Iso Johtaja kysyi olenko ottanut asian esille lähimmän esimieheni kanssa. Olen, vastaus on aina ollut "joo ei tää voi jatkua, mä katson mitä voin tehdä".

Ison Johtajan eka kommentti oli "onko nää oikeita tilastoja? Voi v...u."
Jos ja kun sinulla on kuukkeliongelma.
Niin siinä ensimmäiseksi katsotaan peiliin.
Tiedän että olet niin tehnyt.
Ja tiedän, että peilissäsi on erittäin kaunis näkymä.

Seuraavaksi voin kertoa, että herraisoherraa ei kiinnosta tilastosi. Hän olettaa, että selvität kuukkeliongelman itse.
 
Kukas tulis haravoimaan mun pihan?
Ma voisin tulla :)!

Mua kun ei yhtaan niin kiinnosta ollenkaan lahtea rapsuttelemaan tata laania...lumihankien alta kun paljastui jalleen kerran se halvatullinen myyrakeskittyma &^$%#&%#&^%*^&#$&%$&*! Mita enemman tossa tota kaannettya mullosmaata kattelen, niin ...taijanpa jollain ilveella kaantaa koko pihamaan nurinkurin ja laittaa uudet nurmikot ja mullat...tai sitten vedan asfaltiksi ja maalaan ite tirpanan kans siihen kestokukkaset :)
 
Ma voisin tulla :)!

Mua kun ei yhtaan niin kiinnosta ollenkaan lahtea rapsuttelemaan tata laania...lumihankien alta kun paljastui jalleen kerran se halvatullinen myyrakeskittyma &^$%#&%#&^%*^&#$&%$&*! Mita enemman tossa tota kaannettya mullosmaata kattelen, niin ...taijanpa jollain ilveella kaantaa koko pihamaan nurinkurin ja laittaa uudet nurmikot ja mullat...tai sitten vedan asfaltiksi ja maalaan ite tirpanan kans siihen kestokukkaset :)
Miten voi olla nainen joka käyttää nimimerkkiä routamisu ja on samalla eniten kelpo navettakissan tarpeessa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä