The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pohtinut tässä koko illan, miten alentaa asumiskustannuksia. Tähtäimessä mahdollisimman nopea velattomuus, joka mahdollistaisi puolison opiskelun.
Vuokrat...ei ei ei. Kaksion vuokra on jo 900-1200 euroa ja siitä ylöspäin. Asumisoikeusasunto...ei ei ei. Asumismaksu melkein sama kuin vuokra. Mutta jos myisi tämön asunnon ja tilalle ostaisi isohkon kaksion, vähentäisi huonekaluja ja ylimenokauden asuisi vähän ahtaammin ja ehkä jopa velattomasti :D
Mies tuijottaa mua, epäilee mun laskelmien paikkaansapitävyyttä :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Jos säitä pitelee niin kikseri on palio parempi ku auto. Ja kun sanon että oon mopolla liikkeellä niin harva on kyselly kyytiä.
en ihan vähässä kummassa nousis kikserin takaritsille vaikka en mopokyytiä sinänsä pölkää


Pohtinut tässä koko illan, miten alentaa asumiskustannuksia. Tähtäimessä mahdollisimman nopea velattomuus, joka mahdollistaisi puolison opiskelun.
Vuokrat...ei ei ei. Kaksion vuokra on jo 900-1200 euroa ja siitä ylöspäin. Asumisoikeusasunto...ei ei ei. Asumismaksu melkein sama kuin vuokra. Mutta jos myisi tämön asunnon ja tilalle ostaisi isohkon kaksion, vähentäisi huonekaluja ja ylimenokauden asuisi vähän ahtaammin ja ehkä jopa velattomasti :D
Mies tuijottaa mua, epäilee mun laskelmien paikkaansapitävyyttä :eek:
ainoa järkevä keino pienentää asumiskuluja toi mihin päädyit
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
ainoa järkevä keino pienentää asumiskuluja toi mihin päädyit
Mmm, olis lysti olla taas velaton. Olin tässä välissä pari vuotta ilman asuntolainaa, kevyt olo :D Mutta ans kattoo ny, pohditaan tätä ens talven aikana. Nyt ei ole muutoksen aika, mutta alan kyttäämään tietyistä taloista hyväksi tietämiäni pohjia. Asunto saa olla mielellään aika peruskuntoinen. Remppaamalla saan sinne meille sopivat säilytysratkaisut.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Mmm, olis lysti olla taas velaton. Olin tässä välissä pari vuotta ilman asuntolainaa, kevyt olo :D Mutta ans kattoo ny, pohditaan tätä ens talven aikana. Nyt ei ole muutoksen aika, mutta alan kyttäämään tietyistä taloista hyväksi tietämiäni pohjia. Asunto saa olla mielellään aika peruskuntoinen. Remppaamalla saan sinne meille sopivat säilytysratkaisut.
Naahh, pankin kanssa kun on naimisissa, niin on sita motivaatiotakin rutkasti pompsahtaa ennen kissan pierua ylos tyoskentelemaan(y), muutoin kait sita vois veltostua:unsure:...

Ei vais, aina pitaa olla unelmia ja toiveita, mita kohti kurotella :). Isot ratkaisut toki kannattaa miettia ja pohjustaa varasuunnitelmineen, sitten on jotenkin helpompaa tehda niita liikkeita...ja te kun ootte hyvinkin aikaansaava voimakaksikko kasistanne, niin noy voriis :). Silmat auki vain!

Ja unikuvia toffolaan :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Jepulis, huppari on pestyna ja kuivumassa kovaa vauhtia. Torppa hiljaisena, joten...ma lahden justnytheti ottamaan nuilta kahdelta neitsyyden pois eli hiplaileen ja siveleen ja huokaileen ja....kaantelemaan sivuja eli lukemaan uuden uutukaisia kirjoja :)

...ja jossain vaiheessa varmaan urvahdankin eli toivottelen sulle hyyveli yyteleita :)*pus*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä