The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Uutisissa tulee just tosta Lapuan räjähdyksen muistotilaisuudesta. Ukkokulta kysy pari päivää sitten muistanko kun toi tapahtui. En oo ihan varma, mulla on muistikuvia uutisista ja lehtikuvista kun ne arkut on rivissä mutta en oo varma onko ne muistikuvat silloin kun se tapahtui vai myöhemmiltä ajoilta. Olinhan mä silloin jo viiden vanha o_O
Mie en ollu silloin viellä syntynyt.
 
:(
Yritän säästää energiaa ja nyt huomannut, että jääkaapissa palaa valo kokoajan. Siis sisällä. Jotenkin vasta nyt tajusin kun pimeällä yöllä avasin oven, että valohan siellä on ja palaa sit turhaan suurimman osan ajasta. Miten tuon saa pois päältä, ettei pala 24/7?
irrota johto seinästä tai lyö sitä valoa vasaralla niinkun jo neuvottiin.
 
Nyt oli semmonen jalkatreeni että Narttusen kintut tutisee vielä huomennakin (y)
Mutta eiko ookin ihan torkeen hyva fiilis :)? Kun kintut on ihan aladoobia ja huutavat hoosiannaa...ens kerralla ei sitten ihan niin tunnukaan, ellei lisaa vastusta :)

Hiljaksiin alottelen itekin jalleen fillarointia turhan pitkan talven jalkeen. Tosin viela tylsasti maantieajoilla mutta jostain se on startattava. Ja vaikka himmailen eli hiukan reilun kympin reissulla menen, niin:barefoot:..kummasti nama eka kerrat vain jaloissa tuntuvat:alien:

Mutta on se vaan niin kivaa(y)! Nyt kun noi mettatiet oikeesti kuivuisivat, niin - olis taas mainion makuista eloa tiedossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Ei maar, ma lahden tyostamaan mun paria projektia...kaikkeen oonkin mennyt lupautumaan mukaan ja innostumaan ja suunnittelemaan:barefoot:, tai no - kyllahan siina innostuksen hypetyksessa nyt kouhottaa semmosissa tarinoissa etta nakee ittensakin jo vaikka mimmosena yli- ihmisena:notworthy::D...mutta annas olla kun sitten ollaan sen totisen puurtamisen ja pahkailyn aarella, voi morjens vaan!

Kun se minka laittaa paperille, ei ihan kaytannossa yhta toimivalta vaikutakaan...

No, ei muuta kuin tovi miettimaan ja suunnittelemaan ja vasaamaan ennen kuin hilpasen nukkumaan. Josko niita unikuvia saisin minakin nahda, viime aikoina on yot menneet "unettomina" tasaisen harmaata hottosta katellen...

Eli hiljaisesta talosta nauttimista - on noi ipanatkin lutuisia <3, nyt vaan oli astetta tiukempi ilta menossa jotta palautusoikeuttakin jo lammittelin.. - ja olemista ja paakkosen herattelemista :). Taivaan ranta on nyt muuten vinkeena - kaukana horisontissa on upea kaistale kuulasta keltaista, muutoin koko taivas tumman sinisena samettina <3...

Nuku hyvin, sitten kun unen aikasi on :)*pus*
 
Jurppii mun naapurit. Ei oo niin vaikea kierrättää. Ei oikeasti ole. Meillä on metalli-, lasi-, bio-, kartonkiastia. Miksi ne on aina lähes tyhjänä? Miksi biojätteet laitetaan muovipussissa? Miksi pahvilaatikot heitetään sekajätteeseen? Miksi koko roskakatos on täynnä sulkemattomia roskapusseja, vaikka laatikkoihin mahtuisi?

Sanotaan, että opiskelijoissa ja nuorissa on tulevaisuus. Paskanmarjat!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä