Miten sais kelan uskomaan huijauksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen lakannut välittämästä ja suosittelen sitä muillekin besserwissereille (miten kirjoitetaankaan). Jos kuulkaa tietäisitte miten iso osa tämän maan budjetista menee mm. "poikien" saunailtoihin, korruptioon, mamujen taskuun jne., teiltä loppuisi happi kesken.
Onpahan ketulla paljon lukijoita, piti kurkistaa. Mut tämä puuttuu:
"Sivulla 180 lukee:
"Kemiallisiin aineisiin tai niiden poisjättöön liittyvä päänsärky: Päänsärkyä aiheuttavia aineita ovat alkoholi, angina pectorisksen hoitoon käytetty nitroglyseriini, lihan punavärin säilyttämiseen käytetty nitriitti, säilöntäaineena käytetty natriumglutamaatti, lyijybensiini ja hiilitetrakloridi... jne."

Minulla on joitakin tieteellisiä julkaisuja Paavon kanssa, ja joskus hän on maininnut minunkin nimeni luennossaan. Kävimme usein samoissa kokouksissa ja kongresseissa. Yhteistyö ajautui kriisiin, kun Paavo julisti johtamani työryhmän kirjoittaman "neurologian oppikirjan" pannaan niin pitkäksi ajaksi kuin hän olisi alan professorina yliopistossaan. Tosin yhteistyö kangerteli jo aiemmin kun silloin vielä Turussa työskentelevät Paavo ja Urpo halusivat saada nähtäväkseen laboratorioni uusimpia tieteellisiä tuloksia ja julkaisivat ne saman tien omissa nimissään. Paavo pyysi menettelyään anteeksi barceloonalaisella puistonpenkillä, kun sitä ponnekkaasti vaadin, mutta Urpo vastasi kiukkuisesti: "Samahan se on, kuka ne julkaisee." - Jorma Palon kirjassa Oravasyndrooma -

Minulla taas sattuu olemaan tuo kirja vuodelta 1996: Neurologia, kirjoittanut Palo, Jokelainen, Kaste,Teräväinen, Waltimo. Nitriitti aiheuttaa anemiaakin, joka on perustietoa, joka täytyisi kaikkien tietää...

Miksi kela ei usko minua, kun olen kaksi kertaa soittanut asumistuen huijauksesta. Tiedän, että se huijaus on satavarmaa. Mies on sukulaiseni ja hän käy hyväpalkkaisessa työssä. "Vaimo" on työtön, eli saa kaikki tuet. vaimon nimi vain vuokrasopimuksessa, mutta äijä asuu aivan tyystin samassa osoitteessa. Kela ei pane asian suhteen tikkua ristiin. Mietin vaan, että kannattaako tässä maassa rehellisyys..

Nettivinkki poliisi googleta

Toi ihmisten tapa käyttää hyväks ihmiskuntien etuuksia on todella ärsyttävää. Musta pitäs olla niin et jos kerran kärähtää ei saa enää ikinä mitään tukia. Sama päivähoitomaksut ihmiset huijaa niissä ihan törkeesti.
Ja sit nuo ulkomaalaiset. Tiedän yhen perheen jotka ei maksanut päivähoidosta euroakaan. Auto oli viron kilvissä eli verot suomeen maksamatta. Asuneet suomessa ainakim 6v. Ajavat n.40 000e audilla mut ovat niin köyhiä ettei oo varaa maksaa päivähoidosta. Yritysten rahat kierrätetään viron kautta?

Yhteistyössä