• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tykkäänkö tästä? Öö no en
Kuuntelisitko tätä mielitiettysi kanssa jos hän tykkää?
Kyllä ja sanoisin silloin että tykkään kanssa.
Mutta miten menee niinkuin tässä universumissa?
Kuuntelen jos on pakko mutta jokainen sekuntti on kidutusta, ihan kuin kynsiini työnneiltäisi hammastikkuja ihan ranteeseen asti.
Ja kun kynteni olisivat mädäntyneet niin ne vedettäisiin pihdein irti ruumiistani.

Mut joo, muuten ihan ok kipale.
 
Tykkäänkö tästä? Öö no en
Kuuntelisitko tätä mielitiettysi kanssa jos hän tykkää?
Kyllä ja sanoisin silloin että tykkään kanssa.
Mutta miten menee niinkuin tässä universumissa?
Kuuntelen jos on pakko mutta jokainen sekuntti on kidutusta, ihan kuin kynsiini työnneiltäisi hammastikkuja ihan ranteeseen asti.
Ja kun kynteni olisivat mädäntyneet niin ne vedettäisiin pihdein irti ruumiistani.

Mut joo, muuten ihan ok kipale.
Toi ei me kuin kuuluu.

Mä en suostu näyttelemään tykkääväni jostain josta mä en tykkää.
Samoin Peppi on Peppi riippumatta siitä osuuko kaikki mahdolliset tykäykset yhteen. Vain se keskinäinen tykkääminen lasketaan. Joten jos mä tykkään Piitlesistä ja Peppi Bodomista niin se ny ei ole mikään kynnyskysymys.
 
Toi ei me kuin kuuluu.

Mä en suostu näyttelemään tykkääväni jostain josta mä en tykkää.
Samoin Peppi on Peppi riippumatta siitä osuuko kaikki mahdolliset tykäykset yhteen. Vain se keskinäinen tykkääminen lasketaan. Joten jos mä tykkään Piitlesistä ja Peppi Bodomista niin se ny ei ole mikään kynnyskysymys.
Onneksi korvatulpatkin on keksitty. (Vitsinä tuo). Mun korvat kyllä huutais hoosiannaa jos pitäis kuunnella jotain rankkaa heviä.

Harvoinpa kahdella ihmisellä menee kaikki tykkäämismaut yksi yhteen. Ihmiseenhän sitä kuitenkin tykästytään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä