jes, me kepulaiset ollaan aina hajasijoittamisen kannallaTäällä on vaikka joka kuukkelille oma kerros jos eivät samaan mahdu
jes, me kepulaiset ollaan aina hajasijoittamisen kannallaTäällä on vaikka joka kuukkelille oma kerros jos eivät samaan mahdu
Syvällä maan alla on palvelinsaleja, vois aloittaa hajasijoittamisen sieltäjes, me kepulaiset ollaan aina hajasijoittamisen kannalla
Ei onnistu, ei oo diilissä määritelty milloin kivet voi asentaa. Viime vuonna odoteltiin ja odoteltiin ja sit lopuksi ei enää omalla poppoolla ehditty vaan piti ottaa maksettu porukka avuksi ja sinne meni meidän voitot siitä urakasta.Jos sulla on koneet paikalla ja olet omasta puolestasi valmis aloittamaan hommat niin kirjoitat kymppitonnin laskun jokaiselta päivältä jolloin et pääse duuniin.
Sun ei kuulu kärsiä siitä jos joku muu ei ole tehnyt hommiaan. Sulla on urakkadiili olemassa joten sä voit kirjoittaa urakasta laskun vaikka se asfaltti olis siinä vielä ensi vuonnakin.
Jos tilaa bändin juhannuslauantaiksi niin lasku siitä lähtee vaikka häät peruttais.
tommoset epäluotettavat tilaajat on /ceestäEi onnistu, ei oo diilissä määritelty milloin kivet voi asentaa. Viime vuonna odoteltiin ja odoteltiin ja sit lopuksi ei enää omalla poppoolla ehditty vaan piti ottaa maksettu porukka avuksi ja sinne meni meidän voitot siitä urakasta.
Destiaa vastaan on pienen turha pyristellä.
Toi on kohtuuton diili. Sut on sidottu urakkaan, eli et voi myydä itseäsi muualle ja sit sun pitää pyöritellä peukaloitasi ihmetellessä et tekiskö tilaaja omat hommansa?Ei onnistu, ei oo diilissä määritelty milloin kivet voi asentaa. Viime vuonna odoteltiin ja odoteltiin ja sit lopuksi ei enää omalla poppoolla ehditty vaan piti ottaa maksettu porukka avuksi ja sinne meni meidän voitot siitä urakasta.
Destiaa vastaan on pienen turha pyristellä.
Sä ny vaan olet semmoinen jommoisesta me dorkat tykätään.Ja dorkamagneetti. Aina on joku laitapuolen kulkija tai hihhuli avautumassa
Toi hajasijoittaminen on asia jolle multa ei ymmärrystä heru. Ensin säästösyista jotain lakkautetaan ja sit hajasijoittamisen nimissä heitetään paikalle jotain keinotekoista.. Mitään ton tyhmempää ei voi olla. Tai valitettavasti voi.Syvällä maan alla on palvelinsaleja, vois aloittaa hajasijoittamisen sieltä
Eiku mä hajasijoitan kuukkelit pois mun silmistä. Ruutis on kepulaisena se joka hajasijoittaa kaiken muunToi hajasijoittaminen on asia jolle multa ei ymmärrystä heru. Ensin säästösyista jotain lakkautetaan ja sit hajasijoittamisen nimissä heitetään paikalle jotain keinotekoista.. Mitään ton tyhmempää ei voi olla. Tai valitettavasti voi.
Kuukkelit on eri juttu. Ongelmajätteen määrä ei vähene vaikka sitä kuinka levittäisi eri hehtareille.Eiku mä hajasijoitan kuukkelit pois mun silmistä. Ruutis on kepulaisena se joka hajasijoittaa kaiken muun
Mut sitten ne ei ois mun hehtaareja sotkemassaKuukkelit on eri juttu. Ongelmajätteen määrä ei vähene vaikka sitä kuinka levittäisi eri hehtareille.
Just ni, sonta mahollisimman laajalle ja kauasMut sitten ne ei ois mun hehtaareja sotkemassa
Mieluiten sijoittaisin ne jonnekin pellolle mutta ammattiliitto puuttuis kumminkin asiaan.Just ni, sonta mahollisimman laajalle ja kauas
Mä itte olen ongelmajäte. Kyvytön, hyödytön tai muuten vaan paska.Mut sitten ne ei ois mun hehtaareja sotkemassa
Eeei, kyl urakkasopimukset ovat muidenkin kanssa samanlaisia. Siis kun tehdään urakalla. Saataisiin me olla muuallakin silloin kun ei oo duunia. Työmaa vaan on niin iso ettei uskallettu toistakaan ottaa...Toi on kohtuuton diili. Sut on sidottu urakkaan, eli et voi myydä itseäsi muualle ja sit sun pitää pyöritellä peukaloitasi ihmetellessä et tekiskö tilaaja omat hommansa?
Lisäksi mä veikkaan, että diiliin on kuitenkin sinulle kirjattu sopimussakko.
Kyl semoinen pitää kirjata molemmin puolin.
Muutenhan meininki on kuin Sariolan kirjassa "Pieni anoo, iso sanoo".
Sinua en lähemmin tunne mutta usko pois, kuukkeleista tiedän kaiken. Sinä et ole kuukkeli.Mä itte olen ongelmajäte. Kyvytön, hyödytön tai muuten vaan paska.
Epäilemättä kaikilla tavoin kuukkeli.
Mä en hyväksy sitä, että pitsikään sanoo ainoon oikean tavan tehdä jotain. Mä olen se kusipää joka kyseenalaistaa kaiken. Eikä suostu ammuttavaksi aamunkoitteessa vaikka sillä konstilla minusta pääsisi helposti eroon.