The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos sulla on koneet paikalla ja olet omasta puolestasi valmis aloittamaan hommat niin kirjoitat kymppitonnin laskun jokaiselta päivältä jolloin et pääse duuniin.

Sun ei kuulu kärsiä siitä jos joku muu ei ole tehnyt hommiaan. Sulla on urakkadiili olemassa joten sä voit kirjoittaa urakasta laskun vaikka se asfaltti olis siinä vielä ensi vuonnakin.

Jos tilaa bändin juhannuslauantaiksi niin lasku siitä lähtee vaikka häät peruttais.
Ei onnistu, ei oo diilissä määritelty milloin kivet voi asentaa. Viime vuonna odoteltiin ja odoteltiin ja sit lopuksi ei enää omalla poppoolla ehditty vaan piti ottaa maksettu porukka avuksi ja sinne meni meidän voitot siitä urakasta.

Destiaa vastaan on pienen turha pyristellä.
 
Ei onnistu, ei oo diilissä määritelty milloin kivet voi asentaa. Viime vuonna odoteltiin ja odoteltiin ja sit lopuksi ei enää omalla poppoolla ehditty vaan piti ottaa maksettu porukka avuksi ja sinne meni meidän voitot siitä urakasta.

Destiaa vastaan on pienen turha pyristellä.
Toi on kohtuuton diili. Sut on sidottu urakkaan, eli et voi myydä itseäsi muualle ja sit sun pitää pyöritellä peukaloitasi ihmetellessä et tekiskö tilaaja omat hommansa?

Lisäksi mä veikkaan, että diiliin on kuitenkin sinulle kirjattu sopimussakko.
Kyl semoinen pitää kirjata molemmin puolin.

Muutenhan meininki on kuin Sariolan kirjassa "Pieni anoo, iso sanoo".
 
Ai nii. Tibis

Jos sä tahdot niin voit ja saat ton diilin mun luettavakseni. Mua ei kiinnosta henkilökohtaiset tietosi, taloustilanteesi tai mikään muukaan henkilökohtainen juttu.
Voin luvata, että kaikki mulle uskottu henkilökohtainen pysyy takanani turvassa paremmin kuin kulta Fort Knoxissa.

Vaikka olen kuinka idiootti, jurpo, juoppo tai semmoinen jonka kanssa kukaan järkevä ei tahdo olla missään tekemisissä, niin mä olen lukenut satoja kauppasopimuksia. Semmoisia joiden pelkät liitteet täyttävät yhden kirjahyllyn.

Jos diilissä on jotain johon voit tarttua niin mä sen löydän.
Ja sinä olet niin ihana, että käytän vaikka viikon lukemiseen.
 
Toi hajasijoittaminen on asia jolle multa ei ymmärrystä heru. Ensin säästösyista jotain lakkautetaan ja sit hajasijoittamisen nimissä heitetään paikalle jotain keinotekoista.. Mitään ton tyhmempää ei voi olla. Tai valitettavasti voi.
Eiku mä hajasijoitan kuukkelit pois mun silmistä. Ruutis on kepulaisena se joka hajasijoittaa kaiken muun
 
Mut sitten ne ei ois mun hehtaareja sotkemassa (y)
Mä itte olen ongelmajäte. Kyvytön, hyödytön tai muuten vaan paska.
Epäilemättä kaikilla tavoin kuukkeli.

Mä en hyväksy sitä, että pitsikään sanoo ainoon oikean tavan tehdä jotain. Mä olen se kusipää joka kyseenalaistaa kaiken. Eikä suostu ammuttavaksi aamunkoitteessa vaikka sillä konstilla minusta pääsisi helposti eroon.
 
Toi on kohtuuton diili. Sut on sidottu urakkaan, eli et voi myydä itseäsi muualle ja sit sun pitää pyöritellä peukaloitasi ihmetellessä et tekiskö tilaaja omat hommansa?

Lisäksi mä veikkaan, että diiliin on kuitenkin sinulle kirjattu sopimussakko.
Kyl semoinen pitää kirjata molemmin puolin.

Muutenhan meininki on kuin Sariolan kirjassa "Pieni anoo, iso sanoo".
Eeei, kyl urakkasopimukset ovat muidenkin kanssa samanlaisia. Siis kun tehdään urakalla. Saataisiin me olla muuallakin silloin kun ei oo duunia. Työmaa vaan on niin iso ettei uskallettu toistakaan ottaa...

No, onneksi pikkuhommia yleensä heltiää, ettei nälkään kuole. Vituttaa vaan jo valmiiksi se, että syksyllä on sit helvetinmoinen kiire ja me joudutaan palkkaamaan lisätyövoimaa vaikkei se todella ole meidän syy. -ja todella, sopimussakko on eikä riitä pari tonnia per päivä.
 
Mä itte olen ongelmajäte. Kyvytön, hyödytön tai muuten vaan paska.
Epäilemättä kaikilla tavoin kuukkeli.

Mä en hyväksy sitä, että pitsikään sanoo ainoon oikean tavan tehdä jotain. Mä olen se kusipää joka kyseenalaistaa kaiken. Eikä suostu ammuttavaksi aamunkoitteessa vaikka sillä konstilla minusta pääsisi helposti eroon.
Sinua en lähemmin tunne mutta usko pois, kuukkeleista tiedän kaiken. Sinä et ole kuukkeli.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä