The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kumma tapa tolla Herttalla, ruokaa on lautasella ja vois käydä yksin syömässä,mutta ei mamman pittää olla mukana. Neiti istuu lähellä ja kahtoo minnuu niin pitkään että lähen mukaan keittiöön ja sit vierellä kävelee,kahtoo välillä tuleeko mamma varmasti.:D Edesmenneellä Kipinällä oli sama tapa.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
...oi voi sentaan...hiljaisessa talossa hamarahyssyn syleilyssa kelmean telkkarin valossa...en voi olla nyt muutoin kuin onnesta syherolla <3

Vaikka ilta oli taynnansa tilanteita ja asioitten lapikaymisia ja tiukkojakin pikakeskusteluja ja komentoriveja, niin - onneksi! - siihen mahtui paljon myos maailmoja syleilevia halituksia, sellaisia todella tiukkoja ja suolet solmuun kuristavia ja nauruhermoja hersyvasti kutkuttavia <3....seka piiiitkasta aikaa iltasatuhetkea:love:

Koko kolmikko keraantyneena yhden sangyn aarelle enemman tai vahemman kippurallaan...ja se hipihiljaisuus, koska .."...ny se naamalapi umpeen...aiti lukee nyt ja sillon ollaan hiljaa!!..."- komento kavi napakasti yhden karvapaan suusta :D

Ja se tuntui! Se viipyileva satuhetki...pienia nuo ovat viela...onneksi:love:..

Enka makaan viela naemma niin ikaloppu etten kelpaisi aaneenlukijaksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Huoneenlämpöistä siideriä kkun kylmää ei ilkeä.

Työmaa kusee jo. Niitten piti kuukausi sitten alkaa sahata asfaltteja jotta meillä ois sit mestaa tehdä ja paskat, eivät oo ees aloittaneet. Konkurssi koittaa jos tästä tulee viime kesän toisinto.
Jos sulla on koneet paikalla ja olet omasta puolestasi valmis aloittamaan hommat niin kirjoitat kymppitonnin laskun jokaiselta päivältä jolloin et pääse duuniin.

Sun ei kuulu kärsiä siitä jos joku muu ei ole tehnyt hommiaan. Sulla on urakkadiili olemassa joten sä voit kirjoittaa urakasta laskun vaikka se asfaltti olis siinä vielä ensi vuonnakin.

Jos tilaa bändin juhannuslauantaiksi niin lasku siitä lähtee vaikka häät peruttais.
 
...oi voi sentaan...hiljaisessa talossa hamarahyssyn syleilyssa kelmean telkkarin valossa...en voi olla nyt muutoin kuin onnesta syherolla <3

Vaikka ilta oli taynnansa tilanteita ja asioitten lapikaymisia ja tiukkojakin pikakeskusteluja ja komentoriveja, niin - onneksi! - siihen mahtui paljon myos maailmoja syleilevia halituksia, sellaisia todella tiukkoja ja suolet solmuun kuristavia ja nauruhermoja hersyvasti kutkuttavia <3....seka piiiitkasta aikaa iltasatuhetkea:love:

Koko kolmikko keraantyneena yhden sangyn aarelle enemman tai vahemman kippurallaan...ja se hipihiljaisuus, koska .."...ny se naamalapi umpeen...aiti lukee nyt ja sillon ollaan hiljaa!!..."- komento kavi napakasti yhden karvapaan suusta :D

Ja se tuntui! Se viipyileva satuhetki...pienia nuo ovat viela...onneksi:love:..

Enka makaan viela naemma niin ikaloppu etten kelpaisi aaneenlukijaksi :D
Tieto siitä, että maailmassa on Routamisun kaltaisia äänen lukevia, keltaisia saappaita toivovia on hyvä asia.
Jos kaltaisiaan ei olisi, niin miehenä olemisessa ei olisi mitään järkeä. Ja lapsena oleminen olisi todella kurjaa.
 
Tieto siitä, että maailmassa on Routamisun kaltaisia äänen lukevia, keltaisia saappaita toivovia on hyvä asia.
Jos kaltaisiaan ei olisi, niin miehenä olemisessa ei olisi mitään järkeä. Ja lapsena oleminen olisi todella kurjaa.
:oops::barefoot: - kiitos...

...talle paivalle oon saanut tosin monta muutakin maaritelmaa :D...ihan noin hienoja eivat kylla olleet mutta siihen tilanteeseen ja silloisen ymmarrykseni kayttoon tai sen kayttamattomyyteen luultavasti enemman kuin hyvin sopivia :D...saas nahda miten huomenna ja loppuviikkona, ennustan korvannipukoidenkin punoittamista ja kimtysaanta keskikorvassa:barefoot::D...

Mutta se on vasta huomenna. Ma pupellan tassa muistaessani yhdistelmapaivallisiltapalaani eli omppua ja porkkanaa ja kourallisesti pahkinoita. On hiukan syomisvalit ja -halut hakusessa...mutta viela ehdin talle paivalle :D
 
...niin, ja aaneenlukeminen on musta ihan torkeen kivaa :)! Kun kunnolla paasee maistelemaan hienoja sanoja, kuvauksia, oivalluksia....ja hoksottimien ollessa vireessa paasee myos maalaamaan tarinan maisemaa omalla aanellaan... Musta ei kylla olis ollenkaan semmoiseksi tasaisen tylsan monotoniseksi lukijaksi, varmaan nukahtaisin itse siihen hommaan kesken lauseen :D...

Ja. Toi yksi pyytaa mua lukemaan hanen kanssaan mm. hissan kokeeseen eli silloin me luetaan kumpikin aaneen vuorotellen kappale kerrallaan....toiselle jaa paremmin niin asiat ja makin jopa saan muistinvirkistysta ja hamahakinseittiraivausta aikaiseksi paakopassani :)...
 
Ääneen lukeminen on mahtavaa. Kyä mää muistan ne hetket kun oli sylintäydeltä saunapuhtaita ipanoita ja luettiin ääneen, vaikkei oisi ollut vielä edes iltasatuaika. Veljeni Leijonamieli piti lukea moneen kertaan vaikka Joonatanin kuolema itketti meitä kaikkia
 
...taman vuorokauden puolella kun viela joudan, niin hiihtelen naitten villasukkakoipieni kanssa ruttaamaan tyynya. Huomenna pitas olla jarjen kanssa liikenteessa - impossible:eek:!! - joten kaikki saatavat Nukku- Ukolta olis enemman kuin tervetullutta....

Eli - nuku hyvin :)*pus*



...ps....jep, Veljeni Leijonamieli on tullut luettua nessujen kanssa taallakin...ja se leffa pitaa naemma vielakin kattella sohvatyynya puristellen seka sen takaa luimistuskurkistellen:barefoot:...:D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Tsuferaffi
Ääneen lukeminen on mahtavaa. Kyä mää muistan ne hetket kun oli sylintäydeltä saunapuhtaita ipanoita ja luettiin ääneen, vaikkei oisi ollut vielä edes iltasatuaika. Veljeni Leijonamieli piti lukea moneen kertaan vaikka Joonatanin kuolema itketti meitä kaikkia
Me ollaan kans aktivoiduttu pienen tauon jälkeen iltasadun lukemisessa. Nyt on meneillään Tiitiäisen tarinoita niminen opus Kirsi Kunnakselta. Tänään luettiin semmonen tarina ko Petteri ja kirahvit. Oli sit ihana, siinä oli Kiraffi ja Sirahvi :love:

Toivon kauheesti et puolikaskin innostuis kirjojen lukemisesta sitteko oppii lukemaan, ainaki nyt se on vielä tosi innoissaan saduista. Mä oon viettäny lapsesta asti aikaa kirjojen ääressä ja ala-asteella kohokohta oli aina kirjastoautopäivä. Aion siirtää kirjamaterialismionnen lapselleni vaikka väkisin :sneaky:

Nyt on muuten voittajafiilis: Vaikeampi pääsykoetehtävä olis kuvatekstejä vaille valmis!! Jouduin soittamaan kaverin hätiin atk-tukihenkilöksi kun en saanut kuvia liitettyä siihen nätisti, mut nyt se näyttää ihan hyvältä kun sain neuvoja. Huomenna vielä kirjottaa puhtaaks tehtävän eka osa, niin sit voin palauttaa sen hyvillä mielin. Koska deadlinekin on vasta huomenna (ei yhtään viime tippaan).

Olin myös ainoo oppilas enkun tunnilla, niin sen tätiopen kans oli yllättävän kivaa kaksistaan. Se kehu ihan yleisesti kuin hyvin mulla jutut sujuu ja on kuulemma ylpeä kun oon skarpannu ruotsin kanssa niin hienosti.

Eli summa summarum, oon paras. Puolikaskin on niin ihana ettei toista :love:

+ Entisestä kaveriporukastani oon täs syksyn ja talven aikana löytäny 3/4 ja kaverustunut uudestaan vuosien välirikon jälkeen uudestaan. Tänään oli porukan viimenen sit laittanu mulle kaveripyyntöä facessa ja vaiheltiin kuulumisia. Kutsuin ne kaikki kesemmällä lapsineen puolikkaan synttäreille, sit ois juhlat ja ns. vanha jengi koossa. 5/5 Vois sanoo että life is good.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Huomenta!

Ajattelin ihan oikeesti laittaa konttorin nurkkaan tuolin ja siihen lappu "jäähypenkki". Sinne kuukkeli istumaan jos riitelevät siitä kumman ongelma on tärkeämpi selvittää ensin
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä