The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saako kertoa paheksuttavia asioita?

Niinku sen et routamisulaan mä olen erittäin epätervetullut henkilö.
Famipalalaan vielä enemmän epätoivottu ja kaikkien puutteiden lisäksi liian lyhyt.

Pepilleni kylläkin kaiken vaivan arvoinen, mut Pepit ovat gauheen harvinaisia naisia.

Joskus vituttaa olla mies.
 
Mita taalla tapahtuu:eek::barefoot::love:?!(pisteet edelleen:alien:)

Aurinko lekottelee, oravanpojat vetelevat hepulikohtauksissaan ympari kuusikkoa ja pihamaata ja lumet haviaa - kaikkialta muualta paitti meijen pihasta, hypfh! - ja lallatuttaa :)

Ryystetaas kahvia. Nyt on tulossa sita pahanmakuista, tai siihen on hyva varautua, kun ma sen laitoin tulemaan.

Vaan ette arvaa. Mie oon rattikuittipoikkivasynyt.

Tyosta se kay, isojen ihmisten kaupungissa pikasesti kavaseminen. Mutta olin ahkerana :) - liikutin rahaa(tosin osasta hankinnoista tullee sanomista mutta onneksi mulla toi tuulitunneli toimii :D), hopotin ihmisten ja omieni kanssa, sain lahjaostoksen vihdoin tehdyksi ja kotiin tullessani sain myos huomata sen, etta tyrkannee ens viikolle uutta reissua:alien:

Mutta nyt sita kahvia, jos vaikka herais viimein tahan paivaan...meikalaisen unet kun meni hattaraisiksi, kun liian vilkkaalla mielikuvituksella oli mulle valikoitunut sitten rosvousleffa pyorimaan - kiitos eilisiltaisen kauhuskenaariomaalausviritelman...Haa, ette muuten arvaa, mika oli komistuksen ensimmainen lause heratessaan?

"...aiti!!! Onko mun fillari viela puukuurissa???!!!"

Jepjep :D
 
Kaupas käyty ukon kanssa,ihana ilma kävellä. Niin ja naudan sisäpaisti oli tarjouksessa 4.99 kg :D
 
Ähh,vissiin närästystä taas,ku tuntuu pala kurkussa ja ylävatsassa inhottava painostava tunne,ihan ku joku möykky olis vatsassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä