The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja joo. Neljäs. Siis Jallu. Tänään.
Kuinka paljon Jallua näin pieneen mieheen voi mahtua?
Kun ei mulla ole elopainoa kuin vaivaiset 70 kg

Kaikkien laskurien mukaan mun pitäis olla joko kuollut tai vähintään koomassa. Lähinnä vituttaa kun se "kuollut"- laskuri ei kohdallani toimi. Vittu noi laskurien laatijat ei osaa mitään.
 
Ihanaa, leppoisaa ja hellivaa (jep, pisteet puuttuu, laita jos jaksat tai ole laittamati :D) lauantaiehtoota sulle :)

On ollut niin hieno dagendeerus <3! Arska paistaa lekotellut, lumet sulanut silmissa ja meikalaisen hampaatkin saaneet ilmaiseksi tuuletella eli oon nauraa hekotellut kuin markkinahevonen :D....hiien huonolla markkina-arvolla tosin:barefoot:...

Mutta. Sen sanon nyt etta.

Taiteen tekeminen muodossa jos toisessa on riemastuttavaa. Ja varsinkin silloin se on ihanimmillaan, kun on unohtanut ottaa mukaan ne mukamas kriitikon silmat ja mielipiteet....eli vain tekee ja hossottaa :), ei ajattele mitaan, antaa vain vareille, materiaaleille, tekemisen tunteelle vallan.

Meilla - ja ennen kaikkea mulla - oli tirpanan kanssa loistava lauantai <3! Ma en voi olla ihmettelematta ja ihailematta tuota auringonsateissa kulkevaa ja kylpevaa tyttoa, jolla on sydan ajatuksineen niin taynna viisautta ja joka valloittavalla persoonallisuudellaan avaa samalla toisille/meille muille avoimuuden, arvostuksen, kunnioituksen ja elaman ilon kassistaan suurta annostusta...miten ihmeessa saankaan olla aitiopaikalla ihastelemassa hanen kasvuaan ja kehitystaan:love:

Ja taa on vasta ihanaa alkusoittoa :)...eli taatusti tehdaan lisaa ja paljon, silla taa on meidan juttua <3

Nyt ei muuta kuin vimosista ilta- auringon siivuista nauttimista ja vain olemista :)....ne pienet suuret asiat ovat IN.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ja joo. Neljäs. Siis Jallu. Tänään.
Kuinka paljon Jallua näin pieneen mieheen voi mahtua?
Kun ei mulla ole elopainoa kuin vaivaiset 70 kg

Kaikkien laskurien mukaan mun pitäis olla joko kuollut tai vähintään koomassa. Lähinnä vituttaa kun se "kuollut"- laskuri ei kohdallani toimi. Vittu noi laskurien laatijat ei osaa mitään.
tässä maassa ei viina miestä tapa. kyl sen tekee sydän.
 
tässä maassa ei viina miestä tapa. kyl sen tekee sydän.
...meinasin tulla taas tahan sanomaan...

Mutta. Taijankin olla hiljaa. Kerrankin.

Koska ei sielta mitaan uutta ois tullut kuin sita vanhaa liipalaapa- horhoyttani..."..sydansurut kuuluvat elamaan ja ovat toisaalta hyviakin asioita, koska ne kertoo siita etta on elanyt isosti ja tuntenut viela isommin...mutta samalla se sydan antaa myos potkua ja syketta kaikelle muulle ihanalle ja arvokkaalle - mikali antaa sille sita uutta tilaisuutta eika jaa siihen kipuiluun makaamaan...plaaplaaplaa..."...

Sen sijaan halaaruttaan *rutistus*
 
...meinasin tulla taas tahan sanomaan...

Mutta. Taijankin olla hiljaa. Kerrankin.

Koska ei sielta mitaan uutta ois tullut kuin sita vanhaa liipalaapa- horhoyttani..."..sydansurut kuuluvat elamaan ja ovat toisaalta hyviakin asioita, koska ne kertoo siita etta on elanyt isosti ja tuntenut viela isommin...mutta samalla se sydan antaa myos potkua ja syketta kaikelle muulle ihanalle ja arvokkaalle - mikali antaa sille sita uutta tilaisuutta eika jaa siihen kipuiluun makaamaan...plaaplaaplaa..."...

Sen sijaan halaaruttaan *rutistus*
Piä noi tekstit isolla. moni haluaa nähä noi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...meinasin tulla taas tahan sanomaan...

Mutta. Taijankin olla hiljaa. Kerrankin.

Koska ei sielta mitaan uutta ois tullut kuin sita vanhaa liipalaapa- horhoyttani..."..sydansurut kuuluvat elamaan ja ovat toisaalta hyviakin asioita, koska ne kertoo siita etta on elanyt isosti ja tuntenut viela isommin...mutta samalla se sydan antaa myos potkua ja syketta kaikelle muulle ihanalle ja arvokkaalle - mikali antaa sille sita uutta tilaisuutta eika jaa siihen kipuiluun makaamaan...plaaplaaplaa..."...

Sen sijaan halaaruttaan *rutistus*
Fakta on se, että Routamisun kaltaiset pitävät minua hengissä. Ihan vaan olemalla olemassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä