Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Khilde, suosittelen kans sulle jotain muuta testiä ja pc on kyl hyvä vaikka sekin viivanpaikkoja tarjoilee usein. Mutta nuo sofit on aikamoisia arpatikkuja. Tsempit kuitenkin, älä vielä luovuta! (y)

Catharin, mikä uni!!! :LOL:

Tammityttö, en oikein tiedä mikä sai testaan, uteliaisuus kai kun ei ole ehkäsyä.
 
Olen aiemmin aina testannutkin pc'llä, mutta kai olen jotenkin kyllästynyt niihin, kun ikinä en ole saanut kuin viivanpaikan aikaiseksi (testiajan jälkeen kylläkin onneksi). :-(

Mies meni käymään asioilla apteekissa, käskin jonkun testin sieltä tuoda. Itse en taida tänään liikkua mihinkään. Nämä kivut on melko ikävän tuntoisia ja huoleastuttaa, että mitä kummaa tämä on.. :-( ikäänkuin vatsalihakset (jotka on tuolla jossain peitteiden alla piilossa, hehheheh) olisi kipeänä myös. Vaikka treenannut en nyt ole vähään aikaan.

Ja kiitokset tsempeistä ja tuesta. Tämä antaa voimaa. :)
 
Cisu: joku varjo tuossa näkyy mutta mahdotonta sanoa onko viivanpaikka vai jotain lupaavampaa.

On: kp4/27-34(40). Oon menossa lähiaikoina yleislääketieteen erikoislääkärille. Voiko se auttaa näissä asioissa yhtään? Ajattelin ainaki kilppari kokeet pyytää. Mutta onko mitään muuta? Ultrata se nyt ei ainakaan voi..
 
Tammityttö, mun poitsu on tänään 11 viikkoa <3

En kyllä usko raskaudenmahdollisuuteenkaan mun taustalla ja täysimetyksellä.
Mikäs sun tilanne on?! Muistelin että jossain vaiheessa heitit hanskat kehään ja aioit keskittyä muuhun?' ;)
Voi ei, multa mennyt kokonaan ohi että sinullakin sitten tärppäsi <3 Muistan vaan kun sait positiivisen testin samoihin aikoihin kun itselläni haamuili, mutta se sitten ei muistaakseni jatkunut? Onnea pojasta :) Poika tuli tännekin <3
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Voi ei, multa mennyt kokonaan ohi että sinullakin sitten tärppäsi <3 Muistan vaan kun sait positiivisen testin samoihin aikoihin kun itselläni haamuili, mutta se sitten ei muistaakseni jatkunut? Onnea pojasta :) Poika tuli tännekin <3
Muistelinkin että samoihin aikoihin oli meillä yritys päällä. Mun plussa synty 16.1. Koskas sun? <3 Onnea vaan sinnekin!
Joko on yritys päällä? Mulla ei. Kai. En tiedä. ;)
 
Muistelinkin että samoihin aikoihin oli meillä yritys päällä. Mun plussa synty 16.1. Koskas sun? <3 Onnea vaan sinnekin!
Joko on yritys päällä? Mulla ei. Kai. En tiedä. ;)
Meidän plussa syntyi 27.12, ei siis paljoa tullut pojille ikäeroa :D
Ei ole sentään vielä yritys päällä, tähän palstaan tuli jäätyä niin koukkuun niin nyt palstailen tulkiten ja jännäten muiden testejä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Cisu
Minulla on nyt cb'n viikkonäytöllinen digi tuolla odottamassa. Onko se viisain tehdä aamusta? Viime vessassa käynnistä ois nelisen tuntia, mutta antaisko se luotettavan tuloksen..? Ainakin ensi yönä voisi saada paremmin nukuttua.

Kuitenkin ainut mahdollinen päivä mistä ois voinu tärppäillä, oli se 17.3 touhut..
 
Minulla on nyt cb'n viikkonäytöllinen digi tuolla odottamassa. Onko se viisain tehdä aamusta? Viime vessassa käynnistä ois nelisen tuntia, mutta antaisko se luotettavan tuloksen..? Ainakin ensi yönä voisi saada paremmin nukuttua.

Kuitenkin ainut mahdollinen päivä mistä ois voinu tärppäillä, oli se 17.3 touhut..
Voihan se näyttää jo jos oot neljä h pidättänyt, mut kuitenkin ehkä varmin olis aamupissasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja khilde
Digi ehdottomasti aamuun, saa varmemman tuloksen. Mutta miten maltat, ainahan niitä uusia saa ;)
Ootko sofeja vielä kokeillu?!
Minulla on nyt cb'n viikkonäytöllinen digi tuolla odottamassa. Onko se viisain tehdä aamusta? Viime vessassa käynnistä ois nelisen tuntia, mutta antaisko se luotettavan tuloksen..? Ainakin ensi yönä voisi saada paremmin nukuttua.

Kuitenkin ainut mahdollinen päivä mistä ois voinu tärppäillä, oli se 17.3 touhut..
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja khilde
Nukuin "kevyet" 4h päiväunet ja yritin hellitellä tätä vatsakipua. Keksein myös miltä tämä tuntuu osittain.. Siltä kun joskus vedin "pienet" alkoholiöverit ja oksensin. Seuraavana päivänä tuntui kuin vatsasta sisältä olisi jotkut kalvot repeilleet ja tulehtuneet.. :--0

Hmm.. Täytyy nyt vähän miettiä, että teenkö testin nyt vai sitten. Yöllä tuskin saan tätä enempää pidätettyä. Viime yönä jouduin heräämään 3h unien jälkeen pissalle.. :-(

Jos en tee cb, niin voisin jokatapauksessa dipata sellaisen sofin. Kerryttelen vielä hieman tätä pissaa.. ;-)
 
Onnea plussanneille ja todella jännä tilanne cisulla ja khildellä - jännään mukana!

Pahoittelut kaikille kp1:n kohdanneille, joiden joukkoon itsekin lukeudun. Täällä menossa kp2 tänään. Viime kierto jäi 29 päivään (aiemmat 30-32) eli se oli ihan kiva juttu se. Tämä viikko oli oikeata piinaa, sillä maanantaina ja tiistaina testeissä näkyi haamun häivähdystä ja keskiviikkona sitten ei enää mitään, eli jälleen toiveet kohosi jonnekin tuonne korkealle ja rysähti sieltä sitten oikein kunnolla alas. Maanantain ja tiistain kohdun alue oli pinkeä ja hellä ja kipeä eri tavalla kuin yleensä ja keskiviikkona se vaihtui normimenkkajuilinnaksi, eli ehkä jonkinlainen yritys oli tällä kertaa käynnissä (noiden kipujen ja testien perusteella)?

Yk 6 alkakoon. Vähänhän se periaatteessa on, mutta kun kaikki ovat olleet ovulaation induktio-kiertoja, usko alkaa vähitellen huveta....
 
Nukuin "kevyet" 4h päiväunet ja yritin hellitellä tätä vatsakipua. Keksein myös miltä tämä tuntuu osittain.. Siltä kun joskus vedin "pienet" alkoholiöverit ja oksensin. Seuraavana päivänä tuntui kuin vatsasta sisältä olisi jotkut kalvot repeilleet ja tulehtuneet.. :--0

Hmm.. Täytyy nyt vähän miettiä, että teenkö testin nyt vai sitten. Yöllä tuskin saan tätä enempää pidätettyä. Viime yönä jouduin heräämään 3h unien jälkeen pissalle.. :-(

Jos en tee cb, niin voisin jokatapauksessa dipata sellaisen sofin. Kerryttelen vielä hieman tätä pissaa.. ;-)
Tee nyt sofi tai pari! Ihan jo mielenkiinnosta. Kun huomasin että vaikka samaankin pissaan dippaa sofeja niin "viivan" vahvuus voi olla eri. Omituista ja epäilyttävää!
 

Yhteistyössä