Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihanaa jos huomaatte siinä jotakin. Itse sitä varmaan sokeutuu jotenkin näille testeille? :-( toki kolmeen vuoteenkin on mahtunut aivan liikaa näitä dippailuja, vaan vielä en ole mitään tällaista niissä havainnut.

Pelko on kova. Toivottavasti aamulla olisi selkeämpää viivaa havaittavissa. Sitten jos ei, niin tipahdan kyllä korkealta ja kovaa, suoraan kasvoilleni.. :-(
 
Ihanaa jos huomaatte siinä jotakin. Itse sitä varmaan sokeutuu jotenkin näille testeille? :-( toki kolmeen vuoteenkin on mahtunut aivan liikaa näitä dippailuja, vaan vielä en ole mitään tällaista niissä havainnut.

Pelko on kova. Toivottavasti aamulla olisi selkeämpää viivaa havaittavissa. Sitten jos ei, niin tipahdan kyllä korkealta ja kovaa, suoraan kasvoilleni.. :-(
Tiedän niin tuon tunteen. Itse sain lapsen melkein kolmen vuoden lapsettomuuden jälkeen ja eipä sitä tosiaan meinannut uskoa, kun eräänä päivänä testiin tuli jotain outoa kertymää (jonka toki tulin tänne tarkistuttamaan muilla :D ) ja päivällä tuli niin karsea olo, että jätin työpäivänkin väliin kun luulin oksennustaudin iskeneen. Siitä se kuitenkin vahvistui ja tulos täytti viime viikolla kolme kuukautta :giggle:

Mutta kyllä tuossa testissä selvästi jotain on (selvempi kuin mitä oma testini silloin alussa!), tuttuun tapaani ehdotan taas tekemään Pregchekin, antaa vahvempaa viivaa kuin nuo tikut :)
 
Mä en kyllä näissä viimesissä nähnyt oikein mitään viivoja :unsure:

Mun rinnat/nännit on tosi kipeet..voiko oireita tulla jo nyt? en tiedä mikä johtuu vaan normaali kierrosta ja mikä voisi johtua jostain paljon mukavammasta..en oo kokenu luomu kiertoa/ovulaatiota moneen pitkään aikaan..mutta ei mun mielestä tällästä rintakipua ollut kuin ehkä vähän just ennen menkkoja, ei nyt vielä tässä vaiheessa..:rolleyes:
 
Ihania viivoja täällä vahvistumisa ja plussanneille onnnea ja tarrasukkia :*

täällä odotellaan mitä tuleman pitää. Oletan oviksen olleen viime vko vasta ja siitä lähtien vatsa ollut kuin ilmapallo, housut puristaa niin ettei voi olla. Tänään aamulämpö pomppasi 37,6 suusta mitattuna ja kainalosta 37, aika iso heitto.. venyteltäessä kovia vihlasuita, tissit jotenkin.raskaat ja ilman rintsikoita olisi helpompi olla, nännit ajoittain todella kipeät.. tänään tein rtestin ja ehkä viivanpaikka mutta tänään tosiaan olisi vasta dpo 6-7 ja kp 26..
 
Juu sofin testi minulla. Onkohan ne kovin luotettavia? Ensimmäisen kerran nämät käytössä ja siksikin vähän epäilyttää tuo tulos.

Huominen pelottaa aivan kamalasti. Jotenkin tuntuu, että viiva ei vahvistu ja tämä oli vain joku sattuma.. :-(

Olen viikon ajan joutunut öisin heräämään 3-5 aikaan pissalle, toivottavasti rakko malttaisi nyt vähän pidempään, niin ei jäisi ainakaan siitä kiinni. :)
 
Catharin nyt toivotaan! !!

Cisulla jännät paikat :)! Siis häh..eiks sun pieni oo aika pieni!??

Omanapa!!! Siis täh!?

Tässäpä mysteeri
Samasta pissasta digi ja rfsu.
Ei VOI pitää paikkaansa

http://aijaa.com/uZjHpv

Siis toi digi antoi pysyvän hymiön.

Aukaisin masiinan ja katsokaapas. Johtuskohan ehkä tästä tää viallinen tulos http://aijaa.com/b5VGa6

Kettu sentään. Milläs nyt!?? Tuo pysyvä pälli kun jumii kahdeks pv tohon koneeseen

Kellään muulla käyny näin :(!?
 
Catharin nyt toivotaan! !!

Cisulla jännät paikat :)! Siis häh..eiks sun pieni oo aika pieni!??

Omanapa!!! Siis täh!?

Tässäpä mysteeri
Samasta pissasta digi ja rfsu.
Ei VOI pitää paikkaansa

http://aijaa.com/uZjHpv

Siis toi digi antoi pysyvän hymiön.

Aukaisin masiinan ja katsokaapas. Johtuskohan ehkä tästä tää viallinen tulos http://aijaa.com/b5VGa6

Kettu sentään. Milläs nyt!?? Tuo pysyvä pälli kun jumii kahdeks pv tohon koneeseen

Kellään muulla käyny näin :(!?
Mulle käynyt ihan samalla tavalla. Aina kun tullut pysyvä hymiö liuska näyttänyt tolta :eek:
 
Khilde, miltä testi näytti?

Mun sofi samalta kun eilen eli uskon että antaa vaan niin älyttömiä viivanpaikkoja. Sofit nyt on aina ollut testeistä paskimmasta päästä enkä luota niihin yhtään. Mutta niiden ovistesteistä oon tykänny ja niitä tilasinkin. Samalla tuli muutama rtesti tilattua tietenkin ihan vaan dippaushimoon
 
  • Tykkää
Reactions: khilde
Tammityttö, mun poitsu on tänään 11 viikkoa <3

En kyllä usko raskaudenmahdollisuuteenkaan mun taustalla ja täysimetyksellä.
Mikäs sun tilanne on?! Muistelin että jossain vaiheessa heitit hanskat kehään ja aioit keskittyä muuhun?' ;)
 
http://aijaa.com/EwmOUM

Luovutan. :-( kuten arvelinkin, mieli teki tepposet. Edes tuohon vihreään ovikseen ei tahdo tulla väriä.

Itku meinasi tulla, mutta hammasta purren sain sen nieltyä. Viime yönä nukuin kolme tuntia.. Vatsaan sattuu niin alas kuin ylöskin.. Tuntuu, että se olisi puhallettu täyteen ilmaa ja pieni liekki palaisi jossain siellä syövereissä.

..Ehkä se vatsatauti on tulossa..

Toivon plussaa muille piinailijoille. :)
 
khilde harmi :(!! toivottavasti tilanne muuttuu!

Cisu en mäkään kyl uskois että 11vk ja täysimetyksellä tärppäis kovinkaan helposti.. mutta mikäänhän ei tietenkää oo varmaa :) Mistä sulla tuli muuten mieleen testata :)? Mulla tuli imetyksellä tosi kovia "raskausoloja", kuvotti jne.
Oma tilanne on ihan nolla, mies ei halua hoitoihin. Mä tikuttelen lähinnä mielenkiinnoista, viimeks tässä kävin ultrassa ja horminikokeissa ku mietittiin kierukan laittoa. Munasarjat on ihan mummoasteella vaikka muuten systeemit ja kierrot toimii. Siinäki kierrossa sain o.plussan ihan oikee oppisesti mutta ultra dpo5 kohdalla (sattui ihan sattumalta) näytti ettei mitään ovista ole tapahtunut.
 
Pyörinköhän mä jo liikaa näillä palstoilla.. Näin unta et cisulle tuli todella selkeet viivat r-testiin ja sen jälkeen töistä yheltä lähes 100v mummolta otettiin hcg ja sen mukaan se oli alustavasti raskaana! o_O:LOL: Pyörii nyt niin päässä nämä jutut näköjään.
Tosi kurja tammis et munasarjat on jo huonommassa jamassa. Olisko silti mahdollista et luomusti raskautuisit?
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
http://aijaa.com/R33e5l

Tässä vielä kuvat.
Ylimmäinen eilisen kuivunut, keskimmäinen vielä kuivumassa ja alin oli aamun aikainen.

Eli aika kovasti se nuita viivanpaikkoja tarjottelee.... Olisiko teillä suositella jotain testejä, mitä kannattaisi seuraavaksi tilata?

Mulla on nyt melkein 50 Sofin ovistestiäkin tuolla kaapissa odottelemassa. Gyne ei suostunut mitään tutkimuksia jatkamaan, ennen kuin painoa saatu alaspäin. Sanoi, että kannattaisi tikuttamalla ottaa itse selvää tapahtuuko ovista. Olen nyt kuitenkin vaihtanut paikkakuntaa ja täällä en ole vielä asioinut gynellä ollenkaan. Suunnitelmissa vielä 15kg pudotella ja sitten lähteä pyytämään lisätutkimuksia.

Odottavan aika on toden totta niiiin pirun pitkä. :--(

muoks.
Kummastuttaa, kun vatsallaan makaa, on kuin pötköttelisi tennispallon päällä. :-0 voiko joku tulehdus oirehtia näin? Aamuyöstä oli muutama kramppi, kuin menkat olisi päällä. tuikkii kovaan tahtiin vasemmalle puolen ja välillä keskelle.
 
Khilde: On kyllä melko räikeitä viivanpaikkoja, jos nuo sitä on. Ootko saanut sen oviksen tikutettua? Onko sulla dpo tiedossa?

Cisu: Jos et halua lisää lapsia, älä tuudittaudu imettämisen suojaan. Minäkin mun taustalla (pco, ei yhtään tikutettua ovisplussaa ja lapsi alulle oi-hoidoilla) tulin spontaanisti raskaaksi. Lapsi 6kk ja imetyksellä... :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu ja khilde
Khilde: On kyllä melko räikeitä viivanpaikkoja, jos nuo sitä on. Ootko saanut sen oviksen tikutettua? Onko sulla dpo tiedossa?
En ole aiemmin tikutellut ovista. Enkä oikein tiedä miten sitä kannattaisi tikutella? Nuissa luki että voi tehdä aamupissasta, mutta miten tulos on tarkin? Lisäksi tilasin hedelmällisyystestit, mutta ne olikin tarkoitettu käytettäviksi kuukautisten jälkeen ja minulla niitä ei tosiaan ole ollut vuoteen. :-( joskus minulta otettiin tk'ssa (muistaakseni progesteroni?) ja sen tulos taisi olla 1. Mutta ilmeisesti tämä olisi pitänyt ottaa kuukautisten jälkeen ja minulla ei kuukautisia ollut tuolloin ollut moneen, moneen, moneen kuukauteen. Silloin oli tarkoitus aloittaa clomit, mutta lääkäri vetikin ne mystisesti minulta pois.

Äh.. en tiedä. sekava selitys ja kun ei itsekkään ole perillä omista asioista. :--D

Niin ja ovis ei ole tiedossa. Mutta miehen kanssa touhuttiin 17 päivä viime kuuta, 18 päivä tunsin kovan vihlaisun, kuin krampin alavatsassa ja 19 päivä tuli hieman vaaleanpunaista valkovuotoa ja muutama pienen pieni verihiutale. Ajattelin aluksi, että tämä olisi ollut joku kiinnittyminen, mutta sitten mietein, että ehkä ovis?
 
http://aijaa.com/R33e5l

Tässä vielä kuvat.
Ylimmäinen eilisen kuivunut, keskimmäinen vielä kuivumassa ja alin oli aamun aikainen.

Eli aika kovasti se nuita viivanpaikkoja tarjottelee.... Olisiko teillä suositella jotain testejä, mitä kannattaisi seuraavaksi tilata?

Mulla on nyt melkein 50 Sofin ovistestiäkin tuolla kaapissa odottelemassa. Gyne ei suostunut mitään tutkimuksia jatkamaan, ennen kuin painoa saatu alaspäin. Sanoi, että kannattaisi tikuttamalla ottaa itse selvää tapahtuuko ovista. Olen nyt kuitenkin vaihtanut paikkakuntaa ja täällä en ole vielä asioinut gynellä ollenkaan. Suunnitelmissa vielä 15kg pudotella ja sitten lähteä pyytämään lisätutkimuksia.

Odottavan aika on toden totta niiiin pirun pitkä. :--(

muoks.
Kummastuttaa, kun vatsallaan makaa, on kuin pötköttelisi tennispallon päällä. :-0 voiko joku tulehdus oirehtia näin? Aamuyöstä oli muutama kramppi, kuin menkat olisi päällä. tuikkii kovaan tahtiin vasemmalle puolen ja välillä keskelle.
Niin selkeää viivanpaikkaa kyllä antaa että kokeilisin vielä jollain toisella testillä :O
Eilisessä testissä oli ihan punaistakin näkyvissä, jos ei tosiaan meinaa mitään niin on nuo testit menossa entistä paskempaan suuntaan :devil:

Itse kyllä muistelisin ihan alkuraskaudesta juuri tuon pallon päällä makaamisen tunteen :s
 
  • Tykkää
Reactions: khilde
Niin selkeää viivanpaikkaa kyllä antaa että kokeilisin vielä jollain toisella testillä :O
Eilisessä testissä oli ihan punaistakin näkyvissä, jos ei tosiaan meinaa mitään niin on nuo testit menossa entistä paskempaan suuntaan :devil:

Itse kyllä muistelisin ihan alkuraskaudesta juuri tuon pallon päällä makaamisen tunteen :s
Voi olla et täytyy huomenna (vai ylihuomenna?) laittaa digiä kehiin, niin ei tarvitse miettiä nuita viivoja. Hulluksihan tässä tulee. :-D

Vatsa on kyllä nyt tosi outona.. Ei tätä oikein osaa edes kuvailla. :-/
 
Voi olla et täytyy huomenna (vai ylihuomenna?) laittaa digiä kehiin, niin ei tarvitse miettiä nuita viivoja. Hulluksihan tässä tulee. :-D

Vatsa on kyllä nyt tosi outona.. Ei tätä oikein osaa edes kuvailla. :-/
Onko sulla mahdollisuutta hakea pc:tä? Ihan perus marketista saa, 2kpl liuskoja maksaa alta 3€. Ne näyttää mun mielestä parhaiten ja eivät oo hinnaltq pilattuja :)
 
Pc:tä suosittehen khildelle minäkin. Itse noita testien viivojen vahvuuksia vertailin raskausaikana, ja pc oli ehdoton voittaja. Noissa one step -tikuissa (kuuluuko sofikin niihin, saman näköisiä ainakin?) tuli aivan hailuraa kun pc oli jo selvästi positiivinen. Samaan hengenvetoon sanon, että älä missään tapauksessa osta Aptequen 10mIu testiä, se oli ihan syvältä ja näytti käytännössä negatiivista kun pc:ssä oli jo selvääkin selvempi viiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu

Yhteistyössä