Toiveena vauva 2017-2018

Täällä dpo 10, en ole vielä uskaltanut testata. Tissit on olleet tosi kipeät nyt jo monta päivää. Nyt on vähän jotain alavatsatuntemuksia myös. Migreeniä ja väsymystä oli dpo 7-9. Toiveikas mutta kuitenkin tosi epävarma olo, en halua pettyä kuten viime kierrossa. Yritän sinnitellä testin kanssa ma-aamuun dpo 12, ellei mitään kummempia muutoksia tapahdu. Huiiiih.
 
Mikä dpo sulla muuten on? Tosi kurja juttu :(
Onkohan mulla DPO 8. Pitkä aika ootella seuraavaa kiertoa mutta onneks päivät menee lasten kanssa nopeaa. Testejä nyt jäi paljon ens kertaan.
Tää nyt oli eka kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen niin en edes osannut vielä odottaa mitään. Otan tämän kemiallisen merkkinä siitä, että se on sentään mahdollista. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Täällä dpo 10, en ole vielä uskaltanut testata. Tissit on olleet tosi kipeät nyt jo monta päivää. Nyt on vähän jotain alavatsatuntemuksia myös. Migreeniä ja väsymystä oli dpo 7-9. Toiveikas mutta kuitenkin tosi epävarma olo, en halua pettyä kuten viime kierrossa. Yritän sinnitellä testin kanssa ma-aamuun dpo 12, ellei mitään kummempia muutoksia tapahdu. Huiiiih.
Täällä kanssa melko toiveikas olo, taas. Yksi r-testi on jäänyt ja se polttelis jo, mutta en haluais olla liika ajoissa liikenteessä. Mietin että mitä jos nuo unet on enneunia. Ens viikonlopulla on kyllä muutenkin pakko testailla ihan vaan varuiksi.. Mutta sittenhän dpo:t on jo isommat.

Löysin äsken kaapista viime kierrosta jääneen o-testin, vähänkö kyrpii kun oisin voinut käyttää sen sillon viikko sitten jos vaan oisin muistanut sen olemassa olon! :confused:
 
Täällä kanssa melko toiveikas olo, taas. Yksi r-testi on jäänyt ja se polttelis jo, mutta en haluais olla liika ajoissa liikenteessä. Mietin että mitä jos nuo unet on enneunia. Ens viikonlopulla on kyllä muutenkin pakko testailla ihan vaan varuiksi.. Mutta sittenhän dpo:t on jo isommat.

Löysin äsken kaapista viime kierrosta jääneen o-testin, vähänkö kyrpii kun oisin voinut käyttää sen sillon viikko sitten jos vaan oisin muistanut sen olemassa olon! :confused:
Noista unista pakko kommentoida. Mulla tosta
Viimeks keskenmenneestä näin aika pian plussan jälkeen unta, et menee kesken. No kesken meni 6+4. Tästä kierrosta näin oviksen jälkeen unta et sain plussan testiin ja plussa tuli! Mulla on muutenkin tapana nähdä enneunia, mikä on aika karmivaa. Toivottavasti nyt en enää km unia :unsure::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi ja Nonsk
miss_piggy
Mulla on dpo 5 tai 6.. kaks kertaa oon ollu raskaana joista toinen kkm ja haamulaiset on näkyny vasta joskus dpo 12.

Unna, facessa on semmonen ryhmä ku clomittaret/letroilijat jos kiinnostaa liittyä.

Ñiin ja onnea plussanneille!
 
Heippa, täälä nyt sit dpo 10? Jos nyt ihan oikein muistan... (n) aika reippaita menkka kipuja aaltoillen ja pitäs alkaa vasta 3/4.4, joitain nippailuja vähän väliä sieltä täältä. Ehkä eniten häiritsee tuo jomotus kun en edellisestä muista oliko..(n) aamulla tein kyllä herkän rtesti, ihan puhdas nega oli ainakin se mutta myöhään ne on aina mulla näyttänytki. En oikein elättele toivoo mutta pieni kipinä ja jännitys silti:rolleyes:

Catharin ihan hirmuisesti onnea :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Noista unista pakko kommentoida. Mulla tosta
Viimeks keskenmenneestä näin aika pian plussan jälkeen unta, et menee kesken. No kesken meni 6+4. Tästä kierrosta näin oviksen jälkeen unta et sain plussan testiin ja plussa tuli! Mulla on muutenkin tapana nähdä enneunia, mikä on aika karmivaa. Toivottavasti nyt en enää km unia :unsure::ROFLMAO:
Joo, mullakin toisinaan ennenunimaisia unia.. Joskus näen unia ihan random tilanteista, jotka sitten tapahtuu.. Äkkiseltään tulee mieleen lukioajat, näin unta että meillä oli vaihto-oppilaita ja sit meillä oli joku näytelmäpaja tms, missä käytiin sit pikku porukoissa jotain keskustelua projektiin liittyen ja tämä sitten tapahtui. Muistin siinä tilanteessa, että oon nähnyt tästä unta ja puhunutkin täysin kieliopillisestikin oikean englannin kielisen lauseen, mutta tositilanteessa ujous voitti ja pidin suuni kiinni. Välillä vähän karmii. Mitään ikäviä unia ei onneksi ole vielä tullut mulle eteen..
Mut kiva tietää, että tätä tapahtuu muillakin! Kun yritän esim tuolle miehelle sanoa että hei oon nähnyt tästä unta joskus, niin tulee vaan vähättelevää vastausta. Tai semmosta että ei ihan ymmärrä..
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Mä oon nähny unta teininä sillosesta poikaystävästä et hälle tuli syöpä. Meni 3kk ni todettiin leukemia ja hän sai pahan aivoverenvuodon johon sit menehtyi :cry: mä muistan kun siitä unesta hälle kerroin ja hän vaan nauroi, se tunne oli aivan kauhee kuoleman jälkeen ja syytin itteäni pitkään et mun olis pitäny pakottaa se lääkäriin. Tosin tuskin se olis ollut mitenkään estettävissäkään. Toinen oli tos pari kk sitten et näin mun mummun ex-miehestä yhtäkkiä unta jonka kans en oo ollut vuosikausiin tekemisissä ni sit kuulin et oli nukkunut pois siitä seuraavana yönä. Se oli kans tosi pelottavaa!
 
Kyllä siinä nyt niin kävi että plussa tuli tännekkin suunnalle!! :love::love:
Vuoden tämä pikku kakkonen itseään anto odotella. Kyllä esikoinen pomppii ilosta kun myöhemmin saa tietää sisaruksesta, pitkään sellaista jo toivonut :love:

http://aijaa.com/ZkC97w
Kuva on hitusen huono, luonnossa viiva näytti tummemmalta/vahvemmalta, mutta kyllähän tuostakin selvää saa :) Nyt vaan miehen kanssa toivotaan ettei testi jostain syystä näytä väärää ja että pikkuinen pysyy loppuun asti mukana (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Qia
Kyllä siinä nyt niin kävi että plussa tuli tännekkin suunnalle!! :love::love:
Vuoden tämä pikku kakkonen itseään anto odotella. Kyllä esikoinen pomppii ilosta kun myöhemmin saa tietää sisaruksesta, pitkään sellaista jo toivonut :love:

http://aijaa.com/ZkC97w
Kuva on hitusen huono, luonnossa viiva näytti tummemmalta/vahvemmalta, mutta kyllähän tuostakin selvää saa :) Nyt vaan miehen kanssa toivotaan ettei testi jostain syystä näytä väärää ja että pikkuinen pysyy loppuun asti mukana (y)
Onnea ❤ tervetuloa joulukuisiin!
 
Nyt kun näistä enneunista ootte puhunut, niin täytyy sanoa että molemmat edesmenneet paappani ovat nähneet enneunia, toinen aavisti arpajaisvoiton ja toiselle kuollut veljensä tuli sanomaan, että "nyt kun olet kaikki sisarukset saattanut hautaan, voit lähteä täältä itsekin". Ja kauaa ei mennyt, kun paappa menehtyi. (Toki on ollut muitakin unia, mutta nämä ovat ne jotka olen kuullut/muistan.) Myös tätini näkee enneunia, mutta enemmän sellaisia symbolisia. Minä ja äitini aavistamme joskus asioita. :rolleyes:
Olen nähnyt sen hassun unen, missä synnytin 16.12 tyttövauvan, mutta kuten sanottu en itse unina asioita näe. Toinen uni oli, että äitini synnytti tyttövauvan ja minä olin niin ylpeä siitä että olen isosisko!!! :D Minulla ei siis siskoja ole, ainoastaan yksi veli ja aina olen siskoa jostain syystä kaivannut. Tuskin äitini kuitenkaan enää siskoa minulle synnyttää... ;)

Nämä on mielenkiintoisia asioita..:):rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin ja Nonsk
Kyllä siinä nyt niin kävi että plussa tuli tännekkin suunnalle!! :love::love:
Vuoden tämä pikku kakkonen itseään anto odotella. Kyllä esikoinen pomppii ilosta kun myöhemmin saa tietää sisaruksesta, pitkään sellaista jo toivonut :love:

http://aijaa.com/ZkC97w
Kuva on hitusen huono, luonnossa viiva näytti tummemmalta/vahvemmalta, mutta kyllähän tuostakin selvää saa :) Nyt vaan miehen kanssa toivotaan ettei testi jostain syystä näytä väärää ja että pikkuinen pysyy loppuun asti mukana (y)
Onnea!!!!!! Oiii....ihanaa.:love::love::love::love::love::love::love::love: Voi miten hyvältä tuntuu, itellekin tuli niin hyvä fiilis! Oon niin onnellinen teidän puolesta!
 
Kiitos kovasti onnitteluista! :love: itsekin meinaa revetä liitoksistaan, niin onnellinen olo! :love:

Oireita ei tässä vaiheessa oo muutaku että tissit kamalan kipeet ja alavatsassa pieniä tuntemuksia välillä. Itse veikkaan että noin toisella viikolla vasta menossa, maksimissaan kolmannella. Luutavammin tuossa pikkusen myöhemmin sitten alkaa suuremmat oireilut, ainakin näin muistelisin esikoisen kohdalla käyneen.
 
  • Tykkää
Reactions: foreverfever
Kiitos kovasti onnitteluista! :love: itsekin meinaa revetä liitoksistaan, niin onnellinen olo! :love:

Oireita ei tässä vaiheessa oo muutaku että tissit kamalan kipeet ja alavatsassa pieniä tuntemuksia välillä. Itse veikkaan että noin toisella viikolla vasta menossa, maksimissaan kolmannella. Luutavammin tuossa pikkusen myöhemmin sitten alkaa suuremmat oireilut, ainakin näin muistelisin esikoisen kohdalla käyneen.
Onnea! Mikä dpo? Kp:t
 
Kiitos kovasti onnitteluista! :love: itsekin meinaa revetä liitoksistaan, niin onnellinen olo! :love:

Oireita ei tässä vaiheessa oo muutaku että tissit kamalan kipeet ja alavatsassa pieniä tuntemuksia välillä. Itse veikkaan että noin toisella viikolla vasta menossa, maksimissaan kolmannella. Luutavammin tuossa pikkusen myöhemmin sitten alkaa suuremmat oireilut, ainakin näin muistelisin esikoisen kohdalla käyneen.
Hurjasti onnea ja superliimoja loppuun asti :love::love:
 
Kiitos kovasti onnitteluista! :love: itsekin meinaa revetä liitoksistaan, niin onnellinen olo! :love:

Oireita ei tässä vaiheessa oo muutaku että tissit kamalan kipeet ja alavatsassa pieniä tuntemuksia välillä. Itse veikkaan että noin toisella viikolla vasta menossa, maksimissaan kolmannella. Luutavammin tuossa pikkusen myöhemmin sitten alkaa suuremmat oireilut, ainakin näin muistelisin esikoisen kohdalla käyneen.
Joko oot laskenut koska sulla olis la? :)
 
Onnea! Mikä dpo? Kp:t

Nyt pitää sanoo että en tiedä mikä dpo, suoraan sanoen en tiiä miten se lasketaa/katotaan :LOL: edellisistä menkoista laskien kp ois kai 33 jos mä oikein ymmärrän näitä juttuja :LOL: en tiedä, näiden lukujen kanssa oon iha uuno.

Catharin jonkun nettilaskurin mukaan la ois 1.12 mutta en tiedä voiko niihin luottaa :)

Iso kiitos onnitteluista :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Nyt pitää sanoo että en tiedä mikä dpo, suoraan sanoen en tiiä miten se lasketaa/katotaan :LOL: edellisistä menkoista laskien kp ois kai 33 jos mä oikein ymmärrän näitä juttuja :LOL: en tiedä, näiden lukujen kanssa oon iha uuno.

Catharin jonkun nettilaskurin mukaan la ois 1.12 mutta en tiedä voiko niihin luottaa :)

Iso kiitos onnitteluista :love:
Sullahan on la:n mukaan dpo17
 
Hei. :) täällä yksi kuumeilua aloitteleva haluaisi mukaan. Lapsia on kylläkin jo kaksi (11/09 ja 04/11), mutta heitä ei kerennyt kuumeilla.
Olen 26vuotias, kolmannesta lapsesta haaveileva. Ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä loppu suoralla. Jännittää, tänään kp 26/28-30
Tätä teidän ketjua lukeneena, jos heti ei tärppään niin kovasti uutta tietoa naisen kropan toiminnasta saanut. Kiitos siitä :)

Pähkinä89/yk1 kp 26/28-30/3.lapsi toiveissa
 

Yhteistyössä