Mikä dpo sulla muuten on? Tosi kurja juttuKeijupölyn miehelle kovasti tsemppiä ärsyttävän taudin kanssa!
Täällä raskaustesti eilistä haaleampi eli ens kiertoa päin ja täysillä!
Mikä dpo sulla muuten on? Tosi kurja juttuKeijupölyn miehelle kovasti tsemppiä ärsyttävän taudin kanssa!
Täällä raskaustesti eilistä haaleampi eli ens kiertoa päin ja täysillä!
Onkohan mulla DPO 8. Pitkä aika ootella seuraavaa kiertoa mutta onneks päivät menee lasten kanssa nopeaa. Testejä nyt jäi paljon ens kertaan.Mikä dpo sulla muuten on? Tosi kurja juttu
Ihan hirmusti onnea ja tarrasukkia!
Täällä kanssa melko toiveikas olo, taas. Yksi r-testi on jäänyt ja se polttelis jo, mutta en haluais olla liika ajoissa liikenteessä. Mietin että mitä jos nuo unet on enneunia. Ens viikonlopulla on kyllä muutenkin pakko testailla ihan vaan varuiksi.. Mutta sittenhän dpo:t on jo isommat.Täällä dpo 10, en ole vielä uskaltanut testata. Tissit on olleet tosi kipeät nyt jo monta päivää. Nyt on vähän jotain alavatsatuntemuksia myös. Migreeniä ja väsymystä oli dpo 7-9. Toiveikas mutta kuitenkin tosi epävarma olo, en halua pettyä kuten viime kierrossa. Yritän sinnitellä testin kanssa ma-aamuun dpo 12, ellei mitään kummempia muutoksia tapahdu. Huiiiih.
Noista unista pakko kommentoida. Mulla tostaTäällä kanssa melko toiveikas olo, taas. Yksi r-testi on jäänyt ja se polttelis jo, mutta en haluais olla liika ajoissa liikenteessä. Mietin että mitä jos nuo unet on enneunia. Ens viikonlopulla on kyllä muutenkin pakko testailla ihan vaan varuiksi.. Mutta sittenhän dpo:t on jo isommat.
Löysin äsken kaapista viime kierrosta jääneen o-testin, vähänkö kyrpii kun oisin voinut käyttää sen sillon viikko sitten jos vaan oisin muistanut sen olemassa olon!
Joo, mullakin toisinaan ennenunimaisia unia.. Joskus näen unia ihan random tilanteista, jotka sitten tapahtuu.. Äkkiseltään tulee mieleen lukioajat, näin unta että meillä oli vaihto-oppilaita ja sit meillä oli joku näytelmäpaja tms, missä käytiin sit pikku porukoissa jotain keskustelua projektiin liittyen ja tämä sitten tapahtui. Muistin siinä tilanteessa, että oon nähnyt tästä unta ja puhunutkin täysin kieliopillisestikin oikean englannin kielisen lauseen, mutta tositilanteessa ujous voitti ja pidin suuni kiinni. Välillä vähän karmii. Mitään ikäviä unia ei onneksi ole vielä tullut mulle eteen..Noista unista pakko kommentoida. Mulla tosta
Viimeks keskenmenneestä näin aika pian plussan jälkeen unta, et menee kesken. No kesken meni 6+4. Tästä kierrosta näin oviksen jälkeen unta et sain plussan testiin ja plussa tuli! Mulla on muutenkin tapana nähdä enneunia, mikä on aika karmivaa. Toivottavasti nyt en enää km unia
Onnea tervetuloa joulukuisiin!Kyllä siinä nyt niin kävi että plussa tuli tännekkin suunnalle!!
Vuoden tämä pikku kakkonen itseään anto odotella. Kyllä esikoinen pomppii ilosta kun myöhemmin saa tietää sisaruksesta, pitkään sellaista jo toivonut
http://aijaa.com/ZkC97w
Kuva on hitusen huono, luonnossa viiva näytti tummemmalta/vahvemmalta, mutta kyllähän tuostakin selvää saa Nyt vaan miehen kanssa toivotaan ettei testi jostain syystä näytä väärää ja että pikkuinen pysyy loppuun asti mukana
Onnea!!!!!! Oiii....ihanaa. Voi miten hyvältä tuntuu, itellekin tuli niin hyvä fiilis! Oon niin onnellinen teidän puolesta!Kyllä siinä nyt niin kävi että plussa tuli tännekkin suunnalle!!
Vuoden tämä pikku kakkonen itseään anto odotella. Kyllä esikoinen pomppii ilosta kun myöhemmin saa tietää sisaruksesta, pitkään sellaista jo toivonut
http://aijaa.com/ZkC97w
Kuva on hitusen huono, luonnossa viiva näytti tummemmalta/vahvemmalta, mutta kyllähän tuostakin selvää saa Nyt vaan miehen kanssa toivotaan ettei testi jostain syystä näytä väärää ja että pikkuinen pysyy loppuun asti mukana
Onnea! Mikä dpo? Kp:tKiitos kovasti onnitteluista! itsekin meinaa revetä liitoksistaan, niin onnellinen olo!
Oireita ei tässä vaiheessa oo muutaku että tissit kamalan kipeet ja alavatsassa pieniä tuntemuksia välillä. Itse veikkaan että noin toisella viikolla vasta menossa, maksimissaan kolmannella. Luutavammin tuossa pikkusen myöhemmin sitten alkaa suuremmat oireilut, ainakin näin muistelisin esikoisen kohdalla käyneen.
Hurjasti onnea ja superliimoja loppuun astiKiitos kovasti onnitteluista! itsekin meinaa revetä liitoksistaan, niin onnellinen olo!
Oireita ei tässä vaiheessa oo muutaku että tissit kamalan kipeet ja alavatsassa pieniä tuntemuksia välillä. Itse veikkaan että noin toisella viikolla vasta menossa, maksimissaan kolmannella. Luutavammin tuossa pikkusen myöhemmin sitten alkaa suuremmat oireilut, ainakin näin muistelisin esikoisen kohdalla käyneen.
Joko oot laskenut koska sulla olis la?Kiitos kovasti onnitteluista! itsekin meinaa revetä liitoksistaan, niin onnellinen olo!
Onnea! Mikä dpo? Kp:t
Sullahan on la:n mukaan dpo17Nyt pitää sanoo että en tiedä mikä dpo, suoraan sanoen en tiiä miten se lasketaa/katotaan edellisistä menkoista laskien kp ois kai 33 jos mä oikein ymmärrän näitä juttuja en tiedä, näiden lukujen kanssa oon iha uuno.
Catharin jonkun nettilaskurin mukaan la ois 1.12 mutta en tiedä voiko niihin luottaa
Iso kiitos onnitteluista