The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää on kuulkaa hassu päivä, musiikllisesti. Aamulla mun päässä kaikui virsi "murhemielin kyynelöiden oppilasta kaksi käy". Seuraava kailotus oli "Honkain keskellä mökkini seisoo, Suomeni soreassa salossa, hoi laarilaailaa....". Ja viimeisenä se Yellow submarinen sävelellä menevä "kaikki joukolla jäätä särkemään".

*huoh*

Edes yksi hyvä biisi väliin pelastaisi.
Toi on kyllä ilkeää Joukoa kohtaan. Samaten kun todetaan että Joukossa tyhmyys tiivistyy :cautious:
 
Päivää.

Illalla oli Narttulan tupa täynnänsä vieraita (tai ok, kyllä ne kaikki ihan tuttuja oli).

Tein naposteltavaksi perisuomalaiseen pääsiäiseen sopivia tapaksia (pieniä lammaspullia, espanjalaista munakasta, marinoituja herkkusieniä, serranoa, chorizoa, juustoja...) ja kyllähän tuota palanpainikeviiniäkin jokunen lasillinen kului.
 
Mitähän sit?

Rahkapiirakkaa vai hedelmärahkaa vai lenkille?

Syy sille, että mä olen tähän aikaan hereillä, ovat oravat jotka päättivät ottaa kilpajuoksumatsin meidän katolla heti aamukuuden jälkeen. :mad:
 
Tsuferaffi
Päivää.

Illalla oli Narttulan tupa täynnänsä vieraita (tai ok, kyllä ne kaikki ihan tuttuja oli).

Tein naposteltavaksi perisuomalaiseen pääsiäiseen sopivia tapaksia (pieniä lammaspullia, espanjalaista munakasta, marinoituja herkkusieniä, serranoa, chorizoa, juustoja...) ja kyllähän tuota palanpainikeviiniäkin jokunen lasillinen kului.
Meil oli spencen kaa salaattia, sipsejä, ruissipejä hummuksella, uunileipiä ja marianneja. Voin kertoo et tuli kupu ravituks hienosti :D Pelattiin pleikkaria johonkin aamuyöhön asti. 5/5
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Huoment pallerot! Onko kaikki pääsiäisen vietossa, vai miksi on näin hiljaista? Mentiin eilen klubille kaverin kaa. Pääsin tanssimaan, mutta myös keventämään kukkaroa :/ Se lähti justiin kotia päin. Nyt pitäis tiskaa ja roudata patjat sun muut paikalleen ja mennä sit töihin. Ei jaksa.
 
Puolitoista tuntia äidin luona ja oisin valmis upottamaan fileerausveitsen broidin kiveksiin. (y)

Nyt se on marttyrina että hän joutuu hoitamaan vanhuksia (~70v täysin toimintakuntoisia) kun me muut kolme itsekkäästi tehdään töitä
 
Puolitoista tuntia äidin luona ja oisin valmis upottamaan fileerausveitsen broidin kiveksiin. (y)

Nyt se on marttyrina että hän joutuu hoitamaan vanhuksia (~70v täysin toimintakuntoisia) kun me muut kolme itsekkäästi tehdään töitä
Hoitamaan vanhuksia? Mun isäukko ja äitikulta on kans samanikäisiä ja jos heitä jotenkin "hoidettais" niin löisivät turpiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä