Joo kiitosmoi ja ole hyvä
Ota tuosta emäntäLeffa loppui. Kauheesti jännitin, et kuinkahan siinä käy mut kyllä Bruce lopulta hoiti homman kotiin ja pahikset sai nenuun.
Onko kukaan hereillä?
Nippa nappa. Täytyis harkita nukkuun menemistä.Leffa loppui. Kauheesti jännitin, et kuinkahan siinä käy mut kyllä Bruce lopulta hoiti homman kotiin ja pahikset sai nenuun.
Onko kukaan hereillä?
Kiitos mainoksesta mutta jospa en kumminkaan. Aivan liian nuori ja etsii hyväsydämistä miestä, niin mä en kuulu kohderyhmään.Ota tuosta emäntä
eläimellistä menoa
Mä harkitsen ihan samaa. Saas nähdä miten toteutuu.Nippa nappa. Täytyis harkita nukkuun menemistä.
erakkona on kyl hyvä olla. elämä ei juurikaan palkitseKiitos mainoksesta mutta jospa en kumminkaan. Aivan liian nuori ja etsii hyväsydämistä miestä, niin mä en kuulu kohderyhmään.
Sitäpaitti viihdyn erakkona turhankin hyvin.
Jep. Täs on hyvät puolensa.erakkona on kyl hyvä olla. elämä ei juurikaan palkitse
täällä on kyl hyvä erakoitua kun nurkkabaariin on 10 kilsaa.Jep. Täs on hyvät puolensa.
Tänään olis kyllä voinu mennä nurkkabaariin leikkimään sosiaalista, mut kun on nää pitkät vapaat niin kuppiloissa on ihan liikaa väkeä.
Toisaalta väki voi jakaantua monelle päivälle.Jep. Täs on hyvät puolensa.
Tänään olis kyllä voinu mennä nurkkabaariin leikkimään sosiaalista, mut kun on nää pitkät vapaat niin kuppiloissa on ihan liikaa väkeä.
pitäskö aakoon ollaa kumminkin hereillä. peppi saattaa olla liikkeelläToisaalta väki voi jakaantua monelle päivälle.
Nääh. Ei mulla niin jano ole ettenkö malttais odottaa ens viikolle. Kun on normaalimeininki.Toisaalta väki voi jakaantua monelle päivälle.
Nii-i, ei sitä tiedä koska peppi liikkuu.pitäskö aakoon ollaa kumminkin hereillä. peppi saattaa olla liikkeellä
Mitäpä sitä suotta silloin, ehtiihän sitä myöhemminkin.Nääh. Ei mulla niin jano ole ettenkö malttais odottaa ens viikolle. Kun on normaalimeininki.