The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiku ateisti, vaikka Suomen muinaisusko kiinnostaakin. Joulua juhlin mieluummin perinteisen joulun aikaan talvipäivänseisauksena. Muuten ei pakanallisuus näy mussa.
Miehän olen Lapinnoita, Saamenmaan prinssi. Rummuttelen juuri noitarumpuani, juon poron lämpimää verta ja silloin tällöin käyn puhumassa pskaa tännekkin :D Hyi sinua Jumalaton!
Tähän tyyliin:
 
Viimeksi muokattu:
Tää on kuulkaa hassu päivä, musiikllisesti. Aamulla mun päässä kaikui virsi "murhemielin kyynelöiden oppilasta kaksi käy". Seuraava kailotus oli "Honkain keskellä mökkini seisoo, Suomeni soreassa salossa, hoi laarilaailaa....". Ja viimeisenä se Yellow submarinen sävelellä menevä "kaikki joukolla jäätä särkemään".

*huoh*

Edes yksi hyvä biisi väliin pelastaisi.
 
Tää on kuulkaa hassu päivä, musiikllisesti. Aamulla mun päässä kaikui virsi "murhemielin kyynelöiden oppilasta kaksi käy". Seuraava kailotus oli "Honkain keskellä mökkini seisoo, Suomeni soreassa salossa, hoi laarilaailaa....". Ja viimeisenä se Yellow submarinen sävelellä menevä "kaikki joukolla jäätä särkemään".

*huoh*

Edes yksi hyvä biisi väliin pelastaisi.
Tonnehan just laitoin sellaisen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
...mie en taijakaan alkaa millekään*möksähti*...

Mie en näe mitään uusia avattaria.
Mie lennähän vähän väliä ulos palstalta ja sählään sisäänkirjautumisessa.
Ja kaikista kamalinta tän hilavitkuttimen kanssa on se, etten mä pysty linkittään musaa....teidän onni tosin:D

No, olkoon...ei tässä jaksa mörköilläkään, mie piilotin noille kahdelle parit munaset ja seuraan noitten kiekumisia :)...sytytin myös parit kynttilät ja....*huokaan*

...keräilen palasia pumppuosastosta <3

Life is good. Love is the Power :)
 
Tää on kuulkaa hassu päivä, musiikllisesti. Aamulla mun päässä kaikui virsi "murhemielin kyynelöiden oppilasta kaksi käy". Seuraava kailotus oli "Honkain keskellä mökkini seisoo, Suomeni soreassa salossa, hoi laarilaailaa....". Ja viimeisenä se Yellow submarinen sävelellä menevä "kaikki joukolla jäätä särkemään".

*huoh*

Edes yksi hyvä biisi väliin pelastaisi.
Kaiken tän selitit mut sitä hyvää biisiä et laittanut. joudut kuunteleen meiän biisejä.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
...mie en taijakaan alkaa millekään*möksähti*...

Mie en näe mitään uusia avattaria.
Mie lennähän vähän väliä ulos palstalta ja sählään sisäänkirjautumisessa.
Ja kaikista kamalinta tän hilavitkuttimen kanssa on se, etten mä pysty linkittään musaa....teidän onni tosin:D

No, olkoon...ei tässä jaksa mörköilläkään, mie piilotin noille kahdelle parit munaset ja seuraan noitten kiekumisia :)...sytytin myös parit kynttilät ja....*huokaan*

...keräilen palasia pumppuosastosta <3

Life is good. Love is the Power :)
pääasia et olet mukana. tuot hyvää kaikille.
 
vierailija
Tää on kuulkaa hassu päivä, musiikllisesti. Aamulla mun päässä kaikui virsi "murhemielin kyynelöiden oppilasta kaksi käy". Seuraava kailotus oli "Honkain keskellä mökkini seisoo, Suomeni soreassa salossa, hoi laarilaailaa....". Ja viimeisenä se Yellow submarinen sävelellä menevä "kaikki joukolla jäätä särkemään".
*huoh*
Edes yksi hyvä biisi väliin pelastaisi
.
"Tuuli hiljaa henkäilee, aalto vapaa välkkyilee..." eiku tämä kuva ja sivusto.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä