The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon ihan huippu noissa. Oman makkarin telkkari ei näkynyt vaikka tarkistin antennin johdon ja vaihdoin kakeen patterit. Ilmoitin siirtäväni moisen paskan ikkunasta takapihalle. Ukkokulta kävi kattomassa ja sano että hyvin löytyy kanavat kun laittaa virtajohdon seinään
Mun yleinen elämänkokemukseni sanoo, että milloin piuhoja päästää kytkemään henkilön joka on hoksaavinaan sopivalta näyttävän liittimen niin seurauksena on joko savua tai hiton paha ääni.

Tosin nää nykydigivehkeet ei oo yhtään mun makuuni. Kummipojalla on pleikkapohjainen systeemi ja siitä mä en tajua hittojakaan. Piuhat saisin kyl kytkettyä, mut se pleikan kauko- ohjain ei sano mulle mitään.

Mun yleinen elämänkokemukseni sanoo, että milloin piuhoja päästää kytkemään henkilön joka on hoksaavinaan sopivalta näyttävän liittimen niin seurauksena on joko savua tai hiton paha ääni.

Tosin nää nykydigivehkeet ei oo yhtään mun makuuni. Kummipojalla on pleikkapohjainen systeemi ja siitä mä en tajua hittojakaan. Piuhat saisin kyl kytkettyä, mut se pleikan kauko- ohjain ei sano mulle mitään.
Mä osaan käyttää pleikan ohjainta sen verran että saan Netflixin näkymään

• Tykkää
Reactions: päätön

Mutta laitteethan käyvät savulla. Takuuajan jälkeen savu poistuu laitteesta ja sen takia ne lakkaavat toimimasta, höpsö :geek:

Mä oon ihan huippu noissa. Oman makkarin telkkari ei näkynyt vaikka tarkistin antennin johdon ja vaihdoin kakeen patterit. Ilmoitin siirtäväni moisen paskan ikkunasta takapihalle. Ukkokulta kävi kattomassa ja sano että hyvin löytyy kanavat kun laittaa virtajohdon seinään
mul on kohta vuoden ollut töllö makkaris. viel ei ole virtajohto kiinni. toki kun telineen asensin vaatekaapin kylkeen niin porasin pari uutta pussilakanasettiä rikki. eihän kannata katsoa mitä kaapis on. uskomattoman reikänen on lakana kun sen läpi porataan ostospaketissa.

Nyt olis päikkärit nukuttu, kahveet juotu ja rahkapaistosta syöty. :p
Halaukset ja pikaiset parantumiset sairaille.
Pikasen tuntuu kurkku inhottavalta ja nenässä kutiaa,toivottavasti lenssu pysyy kuitenkin poissa.

Jopas on täällä pulinat päällä! Tervetuloa takaisin famipala! ^^

Mä joogasin ja jumppasin äsken piiitkästä aikaa. Ai kaiheeta kuinka kankea olen :eek: Vatsalihaksetkin on ihan surkeassa jamassa. Mutta vaikka on nyt itsetunto matalalla, niin ainakin veri kiertää :)

Mä osaan käyttää pleikan ohjainta sen verran että saan Netflixin näkymään
Toi on selkeä. Simppeli käyttää kun joka nappulalla on tarkoitus ja joka piuhalla paikkansa.

Mut mitä tommoisesta pitäis osata päätellä? Pallo, risti ja neliö ei sano mulle yhtään mitään. Ja milloin painan nappuloita "select" tai "start" niin yleensä ei tapahdu mitään? Ja pikkulapsetkin osaa käyttää, mut kun paketissa ei tuu pikkulasta mukana.

Toi on selkeä. Simppeli käyttää kun joka nappulalla on tarkoitus ja joka piuhalla paikkansa.

Mut mitä tommoisesta pitäis osata päätellä? Pallo, risti ja neliö ei sano mulle yhtään mitään. Ja milloin painan nappuloita "select" tai "start" niin yleensä ei tapahdu mitään? Ja pikkulapsetkin osaa käyttää, mut kun paketissa ei tuu pikkulasta mukana.
Kyllä mä noista hanskaan alimmaisen parhaiten. Muista tulee rumaa ääntä jos minut päästää kokeilemaan

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä