Miksi mie en saa dvd:tä näkymään uuteen telkkariin *pohtii ankarasti johdotuksia*.
Ai sillä oliki selfiekeppi kädessä, luulin tyhmä luudanvarreksiKyöpsis ajatteli ottaa selfien?
Fooliohattu päähän ja virustorjunta päivitykseen.
Oli ja meni jo multa mutta taitaa mennä ehkä kaikki läpi. Onneksi on pyhätNo herttinen! :O
Lääkitykset sullekin kohdilleen!
Laitas merkit ja mallit tietoon niin katotaan.Miksi mie en saa dvd:tä näkymään uuteen telkkariin *pohtii ankarasti johdotuksia*.
Noidan luuta on vähän semmoinen monitoimilaite.Ai sillä oliki selfiekeppi kädessä, luulin tyhmä luudanvarreksi
Joku Samsung tuo töllö on ja dvd joku Sony .Laitas merkit ja mallit tietoon niin katotaan.
Kyllä .Noidan luuta on vähän semmoinen monitoimilaite.
Kävin toimenpiteessä T. Jylhän klinikallaMitämitä Pitsille tapahtui? Ulkonäkönsä ykskaks muuttui radikaalisti.
No tosta ny ei vielä pääse jyvälle, eikä käsiksi vehkeiden kuviin tai manuskoihin. Eikä kerro mitä lähtöjä/tuloja/liittimiä niissä on.Joku Samsung tuo töllö on ja dvd joku Sony .
Huijasit siis. Meille sanoit vaan käyneesi kähertämöllä laittamassa lisää punaista (lääh!!!) väriä päähän.Kävin toimenpiteessä T. Jylhän klinikalla
Pöh . Tai sitten johdot on ihan oikein, mutta en keksi kaukosäätimisestä mistä vaihtaa dvd:n näkymään. Mutta musiikki popittaa hienosti. Kaikki kajarit kuuluu .No tosta ny ei vielä pääse jyvälle, eikä käsiksi vehkeiden kuviin tai manuskoihin. Eikä kerro mitä lähtöjä/tuloja/liittimiä niissä on.
Mikä av-kanava sulla on? Jos sitä vaihtaisi, niin tulisiko kuva?Pöh . Tai sitten johdot on ihan oikein, mutta en keksi kaukosäätimisestä mistä vaihtaa dvd:n näkymään. Mutta musiikki popittaa hienosti. Kaikki kajarit kuuluu .
Se oli eilenHuijasit siis. Meille sanoit vaan käyneesi kähertämöllä laittamassa lisää punaista (lääh!!!) väriä päähän.
Mä oon ihan huippu noissa. Oman makkarin telkkari ei näkynyt vaikka tarkistin antennin johdon ja vaihdoin kakeen patterit. Ilmoitin siirtäväni moisen paskan ikkunasta takapihalle. Ukkokulta kävi kattomassa ja sano että hyvin löytyy kanavat kun laittaa virtajohdon seinäänPöh . Tai sitten johdot on ihan oikein, mutta en keksi kaukosäätimisestä mistä vaihtaa dvd:n näkymään. Mutta musiikki popittaa hienosti. Kaikki kajarit kuuluu .
IhanaMä oon ihan huippu noissa. Oman makkarin telkkari ei näkynyt vaikka tarkistin antennin johdon ja vaihdoin kakeen patterit. Ilmoitin siirtäväni moisen paskan ikkunasta takapihalle. Ukkokulta kävi kattomassa ja sano että hyvin löytyy kanavat kun laittaa virtajohdon seinään
Tätä epäilen, mutta en keksi mistä vaihtaa . Pitää jatkaa vaan räpläämistä.Mikä av-kanava sulla on? Jos sitä vaihtaisi, niin tulisiko kuva?
Mulle kans.Kyllä minulle vielä sormella vilkuttelee.
Kapulassa on nappi nimelta AV?Tätä epäilen, mutta en keksi mistä vaihtaa . Pitää jatkaa vaan räpläämistä.
Ota kahvi ja rentouduOn se minunkin nyt tartuttava edes hetkeksi hommiin .