Tommoshen jos lähethän niin miehän oon se viiminen lapinnoita. Suorhan Akhmeelin peruja. Ei löyvy muita ei.Ei muuta ko avaamaan oma ennustus/selvänäkijänumero aamuyön ennustusteeveehen.
Tommoshen jos lähethän niin miehän oon se viiminen lapinnoita. Suorhan Akhmeelin peruja. Ei löyvy muita ei.Ei muuta ko avaamaan oma ennustus/selvänäkijänumero aamuyön ennustusteeveehen.
Onks naiset ja viina jo aiheena käsitelty?No sitten jostakin muusta, ehdota aihetta
Huono yhdistelmä. Siitä ei hyvää seuraa.Onks naiset ja viina jo aiheena käsitelty?
Olen ihan samaa mieltä.Sie jaksat aina olla niin ihana
...muttakun irl ei oikein vastaa tässä osoitteessa theKetjua...Järelliseen juttuun? Tää on theKetju!
Niinpä. Kerran jouduin naimisiinkin.Huono yhdistelmä. Siitä ei hyvää seuraa.
Oikiassa olet, naiset on perseestä.Huono yhdistelmä. Siitä ei hyvää seuraa.
Oikiassa olet, naiset on perseestä.
Niin minäki!!!Niinpä. Kerran jouduin naimisiinkin.
...jaahas, tähänkin kellonlyömän aikaan osaan punoitella sujuvasti ....hörhö mä oon*vilkutan*Sie jaksat aina olla niin ihana
Typo, piti kirjoittaa jotenkin erillalailla mutta totuushan on että kaikki naiset on ihania.
Anteeksi
Typo, piti kirjoittaa jotenkin erillalailla mutta totuushan on että kaikki naiset on ihania.
Tossa olis bisnesidea. Ketjun päivystävät selvänäkijät. Tai selvä ja selvä mut sinnepäin. Laskutus vaan tarttis saada luistamaan.Tommoshen jos lähethän niin miehän oon se viiminen lapinnoita. Suorhan Akhmeelin peruja. Ei löyvy muita ei.
Ketjun näkijätTossa olis bisnesidea. Ketjun päivystävät selvänäkijät. Tai selvä ja selvä mut sinnepäin. Laskutus vaan tarttis saada luistamaan.
Nääh. Luojan jekku kiusata miehiä. Naisen kanssa oleminen on tehty vaikeaksi, mut ilman on kurjaa. Suo siellä, vetelä täällä.Typo, piti kirjoittaa jotenkin erillalailla mutta totuushan on että kaikki naiset on ihania.
Anteeksi, en tarkoittanut sinua vaan ihan eksääni
Anteeksi
En ottanut itseeni vaikka oli hiukan yleistettynä ilmaistu.Anteeksi, en tarkoittanut sinua vaan ihan eksääni
Silti se kaikki paha niin se ei ole häipynyt tuuliin, se on mun sydämmessäni. En tykkää siitä
..pöh, ja sitten jos helppoa sattuis olemaan naisen kanssa, niin sekään ei olis hyvästä...Nääh. Luojan jekku kiusata miehiä. Naisen kanssa oleminen on tehty vaikeaksi, mut ilman on kurjaa. Suo siellä, vetelä täällä.
...se paha kannattaa ikään kuin kirjoittaa omalle erilliselle sivullesi, älä anna sen sivun olla esteenä tämän hetkiselle elämällesi ja ihmisten kohtaamisillesi millään muotoa ...Anteeksi, en tarkoittanut sinua vaan ihan eksääni
Silti se kaikki paha niin se ei ole häipynyt tuuliin, se on mun sydämmessäni. En tykkää siitä
Nääh. Maailmassa kaikki naiset ei ole exiäsi. Maailmassa on myös Pitsin ja Routamisun kaltaisia. Jos ei olis, niin sit miehenä oleminen olis melko turhauttavaa.Anteeksi, en tarkoittanut sinua vaan ihan eksääni
Niin pitikin.Nääh. Maailmassa kaikki naiset ei ole exiäsi. Maailmassa on myös Pitsin ja Routamisun kaltaisia. Jos ei olis, niin sit miehenä oleminen olis melko turhauttavaa.
Ja taas mä unohdin, että piti puhua paskaa.
Samaa mieltäEn ottanut itseeni vaikka oli hiukan yleistettynä ilmaistu.
Sanotaan, että aika kultaa muistot. sanon minä.
Mä jo luulin, että kaikki simahti ja aloin valkkaamaan leffaa. En vaan osaa päättää huvittaisko mua kattoa "Grimmin veljekset" vai jotain hirveetä kauhua.Niin pitikin.
Puhua paskaa.