Äänestä palstan ärsyttävin nikki!

Palstan ärsyttävin nikki on

• Rätti Väsynyt

Ääniä: 17 21,3%
  • AivanSama

Ääniä: 10 12,5%
  • Pin

Ääniä: 31 38,8%
  • 9mmm

Ääniä: 17 21,3%
  • Majuri

Ääniä: 33 41,3%
  • papumössö

Ääniä: 6 7,5%
  • Ciervo

Ääniä: 23 28,8%
  • -tibis

Ääniä: 9 11,3%
  • päätön

Ääniä: 2 2,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    80
vierailija
Ihan estottomasti vain jos siltä tuntuu. Huomiota tässä enemmän on hakeneet esimerkiksi sinä.
Just. Millä tavoin? Sähän se koetat jutuillasi houkutella perskärpäsiä kimppuusi. Tulet tähän ketjuun useammankin kerran voivottelemaan, että voivoi, kun minua bootyä ei mainittu. Nytkin SINÄ tätä lankaa nostit. Mulle vihjailet ja vittuilet joista ilmeisesti vanhoista jutuista. Kuinka "meistä" on tullut niin huonoja tässä. Mä tiedän ehkä just ja just kuka sä oot. Oon käyttänyt tätä kaksplussaa alle puoli vuotta ja nähnyt sut täällä varmaan viis kertaa. Mulla ei oo mitään intressejä ruveta läyhäämään susta yhtään mitään. Sun huomionkipeys kyllä ärsyttää, ja se että teit ainakin mun henkilöllisyydestä ties mitä olettamuksia = että olen joku sun vanha perskärpänen?

vierailija
Booty on super tyhmä, mutta ärsyttävin on Ciervo. Ehdottomasti. Hänellä ei ole mitään sanottavaa tai annettavaa kenellekään, mutta silti läksyttää leukojaan joka väliin. Ainakin sinne mihin Pin on kommentoinut. Rasittava tyyppi tuollainen keskenkasvuinen öykkärikakara.

Yhteistyössä