vierailija
toi on fiilunkia helkatin huijari. ja mää ku toivoin sulle ketjun 9000ssia ja kybätonnisia. senki juutasÄänestin itseäni
toi on fiilunkia helkatin huijari. ja mää ku toivoin sulle ketjun 9000ssia ja kybätonnisia. senki juutasÄänestin itseäni
No en tapa eläimiä, hän haluaavittuilla, kun meillä jouduttiin lopettamaan sairas lehmä, kai hän olis halunnut kiduttaa sitä navetassaMiksi?
Älä selitä. Sä uhoat vähän väliä miten sä murhasit eläimiä metsästämässä.No en tapa eläimiä, hän haluaavittuilla, kun meillä jouduttiin lopettamaan sairas lehmä, kai hän olis halunnut kiduttaa sitä navetassa
Muru, oot liian sulonen ollakses ärsyttävä
Sä oot sairas, hae apua itsellesiÄlä selitä. Sä uhoat vähän väliä miten sä murhasit eläimiä metsästämässä.
Sä sitä sellasta tarvitsisit. Ei oo normaalia murhata eläimiä jatkuvasti tai edes koskaan. Pakko siellä maaseudulla on jotain muutakin tekemistä olla.Sä oot sairas, hae apua itsellesi
Vois sulla olla omat mielipiteet. Kaikki tajus jo ettet sä ole ärsyttävä sä et vaan uskalla olla eri mieltä.Oih, musta on tainnut tulla kiva kun en ole listoilla enää
Ei niitä omia mielipiteitä joka paikkaan viljelläVois sulla olla omat mielipiteet. Kaikki tajus jo ettet sä ole ärsyttävä sä et vaan uskalla olla eri mieltä.
eikun vitutaa niin että katkee verisuoni päästä.Höh, missäs minä? Kuulunko mä johonki omaan listaan "niin ärsyttää ettei veri kierrä"?
Pah. Sä oot vain tylsä.Oih, musta on tainnut tulla kiva kun en ole listoilla enää
IiikPah. Sä oot vain tylsä.
Puolethan noista on Majurin alteregoja.Mitalisijat näyttäis olevan jaettu. Mä en muuten tienny, että täällä edes on noin monta käyttäjää.
Korpeeko sua noin paljon, ettet saanukaan tällä kertaa huomioo?Iiik
Korpeeko sua noin paljon, ettet saanukaan tällä kertaa huomioo?
Johtuisko siitä et lätiset lähinnä the ketjussa. "Isolle puolelle" et juuri uskalatudu.En taaskaan ole listalla. Koskaan ollut missään.
Mä olen kyllä niin tyytyväinen, että kaikki perskärpäset antaa mun olla rauhassa ja voin tehdä ihan mitä haluan ilman, että kärpäset pörrää ympärillä Niin, että pakko kiittää siitä, vihdoinkin tehty oikea päätös