Boobabe
Isolle puolelle kirjoitan jos on sanottavaa. Olen ollut täällä kauan ennen the ketjua.Johtuisko siitä et lätiset lähinnä the ketjussa. "Isolle puolelle" et juuri uskalatudu.
Isolle puolelle kirjoitan jos on sanottavaa. Olen ollut täällä kauan ennen the ketjua.Johtuisko siitä et lätiset lähinnä the ketjussa. "Isolle puolelle" et juuri uskalatudu.
Jaa. Harvoin sua näkee muualla kuin the ketjussa. Harva nykysin palstaileva on ollut täällä niin kauan ku sinä. Ja ehkä oot vaan kiva, niin sua ei listattu. Kyllä sä mustakin oot ihan ok.Isolle puolelle kirjoitan jos on sanottavaa. Olen ollut täällä kauan ennen the ketjua.
Noniin, häivyppäs siitä jo ihkuttelemasta Booty.
OkJaa. Harvoin sua näkee muualla kuin the ketjussa. Harva nykysin palstaileva on ollut täällä niin kauan ku sinä. Ja ehkä oot vaan kiva, niin sua ei listattu. Kyllä sä mustakin oot ihan ok.
Näistä on tullut niin tylsiä ...
Niin on.Näistä on tullut niin tylsiä ...
Siis haluisiksä todella et susta läyhättäs paskaa täällä? Ootko jotenki huomionkipeä? Voidaan tehdä sulle ihan oma ketju, jos kerran niin haluut. Tää ketju ei koske sua, sori.Näistä on tullut niin tylsiä ...
Ihan estottomasti vain jos siltä tuntuu. Huomiota tässä enemmän on hakeneet esimerkiksi sinä.Siis haluisiksä todella et susta läyhättäs paskaa täällä? Ootko jotenki huomionkipeä? Voidaan tehdä sulle ihan oma ketju, jos kerran niin haluut. Tää ketju ei koske sua, sori.
Just. Millä tavoin? Sähän se koetat jutuillasi houkutella perskärpäsiä kimppuusi. Tulet tähän ketjuun useammankin kerran voivottelemaan, että voivoi, kun minua bootyä ei mainittu. Nytkin SINÄ tätä lankaa nostit. Mulle vihjailet ja vittuilet joista ilmeisesti vanhoista jutuista. Kuinka "meistä" on tullut niin huonoja tässä. Mä tiedän ehkä just ja just kuka sä oot. Oon käyttänyt tätä kaksplussaa alle puoli vuotta ja nähnyt sut täällä varmaan viis kertaa. Mulla ei oo mitään intressejä ruveta läyhäämään susta yhtään mitään. Sun huomionkipeys kyllä ärsyttää, ja se että teit ainakin mun henkilöllisyydestä ties mitä olettamuksia = että olen joku sun vanha perskärpänen?Ihan estottomasti vain jos siltä tuntuu. Huomiota tässä enemmän on hakeneet esimerkiksi sinä.
No niinhän sinä olet tehnyt jo 25 kertaa.Äänestinpä majuria
Booty on super tyhmä, mutta ärsyttävin on Ciervo. Ehdottomasti. Hänellä ei ole mitään sanottavaa tai annettavaa kenellekään, mutta silti läksyttää leukojaan joka väliin. Ainakin sinne mihin Pin on kommentoinut. Rasittava tyyppi tuollainen keskenkasvuinen öykkärikakara.