The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai ni, tää päivä meni sitten aamusta aivan tötteröisenä ja liian aikaisen herätyksen myötä kirjaimellisesti kiiwastowstaiksi *punoittelee joskin tässä vaiheessa päivää jo naurattaakin*....

Luonto tuli liian lähelle.

Ne on kivoja omassa ympäristössänsä mutta sitten kun tulevat sisälle, niin.

En tod. tykkää.

Muwkut, nuo pewhanan sukkelakinttuiset ötökät.

Mutta. Tulipahan tähän eukondeerukseen kans liikettä, kun etin murkkumyrkkyä ja ihan varmasti myös varoaluetta kuormitin :D
 
No mä en osta kun en lue kirjoja että myyn vaan pois :D
Hui kauhistus. Mä tulisin hulluksi. Tai siis vielä hullummaksi.

Mä tartten syömäruokaa ja mieliruokaa. Makkara on syömäruokaa ja kirjat on mieliruokaa.

Kroppani ei kauheesti kaipaa tekemistä vaan viihtyy lötköpötkönä, mut päänupilleni mun on tarjottava jotain tekemistä. Muussa tapauksessa päänuppini alkaa askarrella ihan ihmeellisten tai yhdentekevien asioiden parissa tai sit alkaa murehtimaan turhia.
 
Ai ni, tää päivä meni sitten aamusta aivan tötteröisenä ja liian aikaisen herätyksen myötä kirjaimellisesti kiiwastowstaiksi *punoittelee joskin tässä vaiheessa päivää jo naurattaakin*....

:D
Mä taas jouduin aamulla uhvojen kaappaamaksi.

Heräsin omia aikojani 6.35 ja tuumin, että ei vielä tartte nousta. Ihan vaan kevyesti painoin pään takaisin tyynyyn ja vilkaisin kelloa uudestaan, niin se olikin 8.30

Asialle ei voi olla muuta selitystä kuin se, että uhvomiehet kidnappas mut kahdeksi tunniksi.
 
Mä taas jouduin aamulla uhvojen kaappaamaksi.

Heräsin omia aikojani 6.35 ja tuumin, että ei vielä tartte nousta. Ihan vaan kevyesti painoin pään takaisin tyynyyn ja vilkaisin kelloa uudestaan, niin se olikin 8.30

Asialle ei voi olla muuta selitystä kuin se, että uhvomiehet kidnappas mut kahdeksi tunniksi.
...mistäs tiiät, että ne miehiä olivat...jospa olivatkin naispuoleisia ja hyvänä pitivät :)...


Mutta - aika ihana kaappaus joka tapauksessa, tommonen melkein herääminen :)

Mä oisin niin tarvinnu pääkkösen kopautusta aamulla - tai oikeemmin myös kans illalla koska mun unet karkas samantein Jollekin kun pehkuihin möngin...ei nukuttanut ollenkaan eli meni pyörimiseksi ja kaikkien syntien laskemiseksi...aamu tosiaan nautti meikäläisen unipöpperötoikkaroimisista :p
 
Pah, mä taijan kohta vierottua muista hymppänassuista ja niitten käytöstä*sniif*...kun mä en tällä pääse niitä käyttämään....

Paheksun moista puutosta.


Mutta. Loiventuiskohan se pikkasesti jos hommaisin kauppareissulla suklaata :p...napsuu se suu mullakin kun noille ipanoille on kuitenkin pääsiäismunaset hankittava...tai siis...tiedossa on vissiin ipanoille pupuyllätystä :)... miksei siis mullekin? Vai vaaditaanko tähän erityistä kiltteyttä...sitten se kurahti tähän aamuun se homma :D
 
tsuferaffi
Jo toisena päivänä peräkkäin karkasin töistä :oops:

Tällä kertaa menin laitattamaan punakutrit kuriin ja järjestykseen. Ja himpun punaisemmaksi.
Kerros tyhmälle vinkki, et minkälaista sinne peruskurssin ekalle kerralle kannattais tunkea päälle? Käyks jotkut kalsarilegginssiviritelmät?

Ja jos joku kysyy, niin noista ei näy läpi, eikä oo niin kisakireet että pelkäisin ratkeemista :D
 
Pah, mä taijan kohta vierottua muista hymppänassuista ja niitten käytöstä*sniif*...kun mä en tällä pääse niitä käyttämään....

Paheksun moista puutosta.


Mutta. Loiventuiskohan se pikkasesti jos hommaisin kauppareissulla suklaata :p...napsuu se suu mullakin kun noille ipanoille on kuitenkin pääsiäismunaset hankittava...tai siis...tiedossa on vissiin ipanoille pupuyllätystä :)... miksei siis mullekin? Vai vaaditaanko tähän erityistä kiltteyttä...sitten se kurahti tähän aamuun se homma :D
Se on joulupukki kun kysyy kiltteyttä.
Hammaskeiju vaatii irtohampaan.
Saunatonttu tahtoo jälkilöylyt.
Pääsiäispupu ei vaadi mitään vaan munii pyyteettömästi.
 
Kerros tyhmälle vinkki, et minkälaista sinne peruskurssin ekalle kerralle kannattais tunkea päälle? Käyks jotkut kalsarilegginssiviritelmät?

Ja jos joku kysyy, niin noista ei näy läpi, eikä oo niin kisakireet että pelkäisin ratkeemista :D
Mä oon samoissa releissä kuin salilla. Paidan on hyvä olla sen verran pitkä ja kireä ettei oo 715517 tiskillä heti kun vähän nostaa käsiä
 
Se on joulupukki kun kysyy kiltteyttä.
Hammaskeiju vaatii irtohampaan.
Saunatonttu tahtoo jälkilöylyt.
Pääsiäispupu ei vaadi mitään vaan munii pyyteettömästi.
..eli tässä vois olla saumaa saada :)....saunatonttusen tahtomisista oon kyllä pitäny huolen, ollaan yhdessä naatittu moisista herkuista :)...muuten onkin sitten niin ja näin*varovaisena*...
 
Saaplari!!!

Nyt tuli muute kiirus, mä unohin aivan kokonaan että mulla on tosi tärkee tapaaminen...!!!Halvatun pää, ei mitään edistymistä eikä kehittymistä....mutta se on nyt morot sulle, mä lähden laittaan itteäni ihmiseksi eli survon pörrön nutturalle ja viipotan sukkelasti....muimuit :)!!
 
tsuferaffi
Tsiisus kraist ette uso mitä tapahtu. Ämpäri tuli noutamaan poikasta, sen sijaan et olis tapansa mukaan soittanu olevansa pihassa, niin soitti ihan summeria, kapus ylos ja pyysi saada kahvia ja kahvin äärellä rupatteli sit viikonloppusuunnitelmista ja kyseli kuulumisia :eek::eek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä