The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten te ootte päätyny kämppiksiksi? Tunsitteko ennestään vai mitäkätä?
Ei tunnettu. Laitoin facebookiin ilmoituksen, että etin tämmöstä ja tommosta kämppistä ja olen tällainen asuinkumppani. Sit mentiin kahville, tultiin hyvin juttuun ja päätettiin ettii asuntoa yhessä. On toi ihana ihminen ja hyvä ystävä, mut ottaa van joskus päähän sen aloitekyvyttömyys:D
 
vierailija
Hei arvatkaas mitä. Määpä alotankin ens viikolla potkunyrkkeilyn!
:)
Kickboxing eli potkunyrkkeily on käänteentekevä itsepuolustustaito, jonka kunnioitut jäsenet nyrkkeilevät jaloillaan.
Akrobaattinen ja rautaista kuntoa vaativa laji suoritetaan käsilläseisten.
Ottelun aluksi jalkoihin kiinnitetään suuret punaiset hansikkaat.
Otteluissa pisteitä saa tyrmäyksistä ja vastustajan kaatamisesta.
 
Päivää. Tuntuu palsta taas toimivan.

Saas nähdä käykö virpojia, tutummat naapuruston lapset kun on jo aikuisia. Viime vuonna taisi muutama uskaltautua ovelle.

Joutuu sitten itse syömään ylimääräiset munat :rolleyes:
 
tsuferaffi
Päivää kettinkiin.

Täällä näkyy joku outo valoilmiö. Ulkona on niin kirkasta, että partsilla rööki tarttee polttaa silmät kiinni.
Täällä on sama ilmiö. Sen kunniaks taidetaan lähteä kersan kanssa vähä fillaroimaan tonne ulos.

Mut muuten oon nähny täs maaliskuussa montakin erilaista valoilmiötä. Viime viikonloppuna paikallisessa oli valomerkiksi kutsuttu valoilmiö, sen jälkeen hoipertelin romanttisesti kuunvaloilmiön saattamana kotiin, ja nyt häikii joku pallero tuolla taivaalla, suorastaan ilmiömäisesti.
 
Täällä on sama ilmiö. Sen kunniaks taidetaan lähteä kersan kanssa vähä fillaroimaan tonne ulos.

Mut muuten oon nähny täs maaliskuussa montakin erilaista valoilmiötä. Viime viikonloppuna paikallisessa oli valomerkiksi kutsuttu valoilmiö, sen jälkeen hoipertelin romanttisesti kuunvaloilmiön saattamana kotiin, ja nyt häikii joku pallero tuolla taivaalla, suorastaan ilmiömäisesti.
Elämässäsi on siis valoa (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä