tsuferaffi
Oon muuten tulossa tsadin hoodeille pääsiäisenä nii kädet ylös jos joku haluaa rehveille.
Ei tunnettu. Laitoin facebookiin ilmoituksen, että etin tämmöstä ja tommosta kämppistä ja olen tällainen asuinkumppani. Sit mentiin kahville, tultiin hyvin juttuun ja päätettiin ettii asuntoa yhessä. On toi ihana ihminen ja hyvä ystävä, mut ottaa van joskus päähän sen aloitekyvyttömyysMiten te ootte päätyny kämppiksiksi? Tunsitteko ennestään vai mitäkätä?
Se Bermudan kolmio on kyllä meidän mancave. Sieltä löytyy takuulla Jimmy Hoffakin jonain kauniina päivänä... mä oon sanonu tota pääkkösjuttua esikoisellekin, poika on kuin kävelevä Bermudan kolmio....on kuulema johonkin tiettyyn naisimmeiseen tullut*viheltelee*...
Se on kivaa. Mä oon käynyt nyt alkuvuoden kerran viikossa.Hei arvatkaas mitä. Määpä alotankin ens viikolla potkunyrkkeilyn!
No on. Tää on juminut koko päivän. Paskan möivät.onko koko palsta jotenki rikki kun tätä edellinen viesti on laitettu 21.47
Ja joku ostiNo on. Tää on juminut koko päivän. Paskan möivät.
Hei arvatkaas mitä. Määpä alotankin ens viikolla potkunyrkkeilyn!
Kickboxing eli potkunyrkkeily on käänteentekevä itsepuolustustaito, jonka kunnioitut jäsenet nyrkkeilevät jaloillaan.
Akrobaattinen ja rautaista kuntoa vaativa laji suoritetaan käsilläseisten.
Ottelun aluksi jalkoihin kiinnitetään suuret punaiset hansikkaat.
Otteluissa pisteitä saa tyrmäyksistä ja vastustajan kaatamisesta.
Me tullaan kaikki sinneOon muuten tulossa tsadin hoodeille pääsiäisenä nii kädet ylös jos joku haluaa rehveille.
Mä olen silloin töissä.Me tullaan kaikki sinne
Meen spencen luokse sillon, niin miksen käyttäis samalla tilaisuutta hyväksi nähä muitaki immeisiä. Siis jos löytyy halukkaita, muutaki ko vierailijatHuomenta! Juu, ei oikein pelittänyt palsta illalla. Nyt tuntuu taas toimivan. Kirahviko se siellä vienosti kutsui miittiin?
sama.Mä olen silloin töissä.
Täällä on sama ilmiö. Sen kunniaks taidetaan lähteä kersan kanssa vähä fillaroimaan tonne ulos.Päivää kettinkiin.
Täällä näkyy joku outo valoilmiö. Ulkona on niin kirkasta, että partsilla rööki tarttee polttaa silmät kiinni.
Elämässäsi on siis valoaTäällä on sama ilmiö. Sen kunniaks taidetaan lähteä kersan kanssa vähä fillaroimaan tonne ulos.
Mut muuten oon nähny täs maaliskuussa montakin erilaista valoilmiötä. Viime viikonloppuna paikallisessa oli valomerkiksi kutsuttu valoilmiö, sen jälkeen hoipertelin romanttisesti kuunvaloilmiön saattamana kotiin, ja nyt häikii joku pallero tuolla taivaalla, suorastaan ilmiömäisesti.