saat tän räkätaudin sitte kansmää voin kyllä pitää sunkin lomat
saat tän räkätaudin sitte kansmää voin kyllä pitää sunkin lomat
anna tulla vaansaat tän räkätaudin sitte kans
laitoin matkaan....ei palautusoikeutta.anna tulla vaan
kai laitoit ne lomat samaan pakettiin?laitoin matkaan....ei palautusoikeutta.
Olet taas oikeassa, varsinkin kun selvisi että on viiden hengen vajaus lomien ja yllättävien sairastapausten takia..veikkaan että pitsi oikein pursuaa työintoa eli vahva A
kai laitoit ne lomat samaan pakettiin?
kuukkeleilla työinto ei vissiin pursuileOlet taas oikeassa, varsinkin kun selvisi että on viiden hengen vajaus lomien ja yllättävien sairastapausten takia..
Mihin hankeenHuomenia! Kamalan kirkasta, kun aurinko porottaa paksuun hankeen.
ehkä tohon metriseen hankeen joka tuosta seinän vierestä alkaaMihin hankeen
Melkein kakskytsenttiä lunta! PRKL! Satoi eilisen aikana.Mihin hankeen
no ei tod ole pakko tehä mitään jos ei haluuMiten mulle tuli huono omatunto kun kysyttiin että mitä teen ja kun en tee mitään....onko lomalla aina pakko tehdä jotain???
kolaa se poisehkä tohon metriseen hankeen joka tuosta seinän vierestä alkaa
ai että tekisin tasaisesta metrin hankesta jonku kymmenmetrisen vuoren?kolaa se pois
No niin minäkin ja jos jotain tekee niin sellasta kivaa mistä tulee itelle hyvä fiilis.Reissuun ei tässä nyt pääse eikä silleen inspaa lähteäkään mutta se että jotain järkevää pitäis tehdä.no ei tod ole pakko tehä mitään jos ei haluu
mä ainaski tykkään lomalla vaan hengailla kotona
Mä tuun liukurimäkeen jos kolaat! Kulostaa kivalle!ai että tekisin tasaisesta metrin hankesta jonku kymmenmetrisen vuoren?
Mun pitäis kevätsiivota. Tai siis meidän, sain jo miehenkin mukaan jelppimään huonekalujen siivoamisessa.No niin minäkin ja jos jotain tekee niin sellasta kivaa mistä tulee itelle hyvä fiilis.Reissuun ei tässä nyt pääse eikä silleen inspaa lähteäkään mutta se että jotain järkevää pitäis tehdä.
Nii,sit se vuori olis vaan yhessä kohassa pihaaai että tekisin tasaisesta metrin hankesta jonku kymmenmetrisen vuoren?
eipä juur nappaa että pitäis jos ei huvitaNo niin minäkin ja jos jotain tekee niin sellasta kivaa mistä tulee itelle hyvä fiilis.Reissuun ei tässä nyt pääse eikä silleen inspaa lähteäkään mutta se että jotain järkevää pitäis tehdä.
ei o hyvä, sithän se ei sulais ikunaNii,sit se vuori olis vaan yhessä kohassa pihaa
Mut lapset tykkäis koko kesän laskee pyllymäkee?ei o hyvä, sithän se ei sulais ikuna
Noo,mun pitäis kyllä ruveta heittelee kaapeista tavaraa pois mutta kun ei millään huvita.En mä jaksa.Mun pitäis kevätsiivota. Tai siis meidän, sain jo miehenkin mukaan jelppimään huonekalujen siivoamisessa.
Ja EI, ei todella kuulu normaaliin siivoamisperinteeseen meillä mutkun ajattelin sääliä kärsineitä keuhkoparkojani ja päästä eroon kaapintauspölyistä.