en tiiä, tarttee vissiin kokeillaMut lapset tykkäis koko kesän laskee pyllymäkee?
ja vielä niitteen parhaasta piisistäHeeeeei, krutin allekirjoituksessa on eaglesiä!
One of these nights on mun suosikki, mutta on tuokin top-kympissä.ja vielä niitteen parhaasta piisistä
et oo tainnu laittaa asetuksista allekirjoituksia päällemissä allekirjoituksessa?
Vätys.Noo,mun pitäis kyllä ruveta heittelee kaapeista tavaraa pois mutta kun ei millään huvita.En mä jaksa.
en tietääkseni. no eipä sellasta kai tarviikaan.et oo tainnu laittaa asetuksista allekirjoituksia päälle
no nyt et nää meidän henkeviä iskulauseita!en tietääkseni. no eipä sellasta kai tarviikaan.
Mää muutenkaan kauheen henkevä ole.no nyt et nää meidän henkeviä iskulauseita!
no en määkään mut esim. pitsin murjasu on aikas muhevaMää muutenkaan kauheen henkevä ole.
ehkä mä pärjään ilman niitä(kin).no en määkään mut esim. pitsin murjasu on aikas muheva
eli loppupeleissä ne pinn... saikuttavat kuukkelit on sitteki parempia?Jotenkin tänään ottaa päähän noi paikalla olevat kuukkelit ihan tavattomasti. Tuon niille huomenna luudat niin voivat lentää helevettiin
Tavallaan. Nää jälkeen...jäljellejääneet keskittyy vertailemaan kipujaan ja kolotuksiaaneli loppupeleissä ne pinn... saikuttavat kuukkelit on sitteki parempia?
mitvit? eikö ne ollenkaan muista kehuskella että miten hyvissä tienesteissä niiden ukot on ja että mitä kaikkea niiden kersat harrastaa?Tavallaan. Nää jälkeen...jäljellejääneet keskittyy vertailemaan kipujaan ja kolotuksiaan
Eiku homma menee näin: mitäs sä bitch teit lomalla?mitvit? eikö ne ollenkaan muista kehuskella että miten hyvissä tienesteissä niiden ukot on ja että mitä kaikkea niiden kersat harrastaa?
sontakorriKakkapökäle
ahaNyt on taas pikkusen jotain sapuskan tynkää kaapissa.
Tuli vastaan ihan komea heppu joka oikeen ilosesti sano moi....mulle. Mietin vaan että kuka oli ,oli se jotenkin tutun näköinen että liekö ollut joku jonka kanssa joskus käynyt ulkona....ei voi muistaa
hei vaan heiNo moi vaan kaikille