kerro parilla lauseella mitä siellä selitetään.No sun kannattaa se itse katsoa ja todeta mitä sieltä löytyy
kerro parilla lauseella mitä siellä selitetään.No sun kannattaa se itse katsoa ja todeta mitä sieltä löytyy
Kolme kemistiä on saanut palkinnon siitä kun ovat selvittäneet sellaisen jutun, ettei ihminen voikaan niin yksinkertaisesti saada alkuaan kuin tämä darwinin oppi kertoo. Reinikainen osaa kyllä tosi hyvin selittää sen asian, et minun kapasiteetit ei riitä sitä selostamaan... Mutta uskon että mielenkiintoista ihan sellaisellekin joka ei ole uskossa niin paljon tuossa tulee asiaa ja reinikainen selostaa näitä solun jakautumisia kiinnostavalla tavalla.kerro parilla lauseella mitä siellä selitetään.
en väitä vastaan, mutta ei se minusta uskovaista tee.ettei ihminen voikaan niin yksinkertaisesti saada alkuaan kuin tämä darwinin oppi kertoo.
Ne ei oo mitään muuta kuin pimeyden enkeleitä, demoneja jotka muuttuu ties miksi. Ne alunperin oli Jumalan enkeleitä mutta kapinan takia heivattiin Taivaasta pois.Eli sä olet nähnyt niitä? Jeesuksen isähän nekin on luonut, jos sä sellaseen uskot.
nyt sitte rauhotut, ei tarvii sekasin sentään lopullisesti mennä.Ne ei oo mitään muuta kuin pimeyden enkeleitä, demoneja jotka muuttuu ties miksi.
Kyllä Jumala joskus tekeekin heistä lopun.Miksi Jeesus ei sitten ole hävittänyt niitä kokonaan?
Muutenkin, jos jumala kerta on kaikkivaltias, niin miksi ei hävitä saatanaa? Tykkää sotia pahuuden kanssa? Ei olekaan kaikkivaltias?
Rauhoittua? Mähän olen melkein nukahtaa. On tullu tänään ulkoiltua ym.nyt sitte rauhotut, ei tarvii sekasin sentään lopullisesti mennä.
Jos ne olisi demoneja, eikö niitä näkyisi enemmän. Vai ovatko pahat ihmiset naamioituneitä ufo-olentoja, jotka taas ovat naamioituneita ex-enkeleitä?Ne ei oo mitään muuta kuin pimeyden enkeleitä, demoneja jotka muuttuu ties miksi. Ne alunperin oli Jumalan enkeleitä mutta kapinan takia heivattiin Taivaasta pois.
ei oo kiirettä sitte pitäny kun ei mitään ole aikaan saanu.Kyllä Jumala joskus tekeekin heistä lopun.
Ensin pitää Ilmestyskirjan muiden juttujen toteutua.ei oo kiirettä sitte pitäny kun ei mitään ole aikaan saanu.
onko sulla lupa lääkitä?nyt sitte rauhotut, ei tarvii sekasin sentään lopullisesti mennä.
Siis demonejahan on joka puolella, kuten on myös Jeesuksen enkeleitä.Jos ne olisi demoneja, eikö niitä näkyisi enemmän. Vai ovatko pahat ihmiset naamioituneitä ufo-olentoja, jotka taas ovat naamioituneita ex-enkeleitä?
ei oo kiirettä sitte pitäny kun ei mitään ole aikaan saanu.
on.onko sulla lupa lääkitä?
Siis demonejahan on joka puolella, kuten on myös Jeesuksen enkeleitä.
Demonit on ne jotka saa meidät lankeamaan syntiin. Ne muuttuvat vainajahengeksi, tietäjähengeksi, kummituksiksi, eri jumaliksi jne.
Väärin, vanhempani "kummitteli", mutta ei toki ollut "demoni". Tätä kesti noin vuoden kuoleman jälkeen, koska oli musta huolissaan eikä osannut jatkaa eteenpäin. Kummittelu loppui kun asiani olivat taas hyvin. Kaikki henget ei vaan jatka suoralta kädeltä välitilaan. Jonka jälkeen muuten synnytään taas tälle planeetalle. En tiedä koska sielunvaellus loppuu, mutta eihän mikään ole ikuista. Jokaisesta elämästä viisastuu.Siis demonejahan on joka puolella, kuten on myös Jeesuksen enkeleitä.
Demonit on ne jotka saa meidät lankeamaan syntiin. Ne muuttuvat vainajahengeksi, tietäjähengeksi, kummituksiksi, eri jumaliksi jne.
Niin, tuo onkin aika mielenkiintoinen juttu. Kun ihminen ei voi tulla kuin tiettynä aikana elämästään uskoon, silloin kun Jumala vetää/kutsuu. Uskon että ihan jokaisella on aika elämässään, milloin Herra kutsuu ihmistä pelastukseen ja punnitsemaan asioita ikuisuuden kannalta.en väitä vastaan, mutta ei se minusta uskovaista tee.
luuletko että maailmankaikkeudenb jumala olisi sukupuolinen olento. "Herra" jolla on "poika". Aika sopivaa, kun miettii ketkä raamatun sorvasivat kasaan.Niin, tuo onkin aika mielenkiintoinen juttu. Kun ihminen ei voi tulla kuin tiettynä aikana elämästään uskoon, silloin kun Jumala vetää/kutsuu. Uskon että ihan jokaisella on aika elämässään, milloin Herra kutsuu ihmistä pelastukseen ja punnitsemaan asioita ikuisuuden kannalta.
Mutta täyden ymmärryksen hengellisiin asioihin ihminen saa vasta sitten, kun on tullut uskoon...
No näin siellä Raamatussa lukee, ei se yksistään minun olettamus ole. Jumalaa en kylläkään ikinä ole ajatellut mitenkään ihmisen kaltaisena, mutta minun elämäni Herra hän on. Enkä sitten ymmärrä miksi Jeesuksen olisi pitänyt olla nainen? Muuttaisiko se sitten jotenkin asiaa ja nimenomaan sitä päätarkoitusta miksi Jeesus syntyi maailmaanluuletko että maailmankaikkeudenb jumala olisi sukupuolinen olento. "Herra" jolla on "poika". Aika sopivaa, kun miettii ketkä raamatun sorvasivat kasaan.
Eiköhän maailmankaikkeuden luojalla olisi vähän parempi mielikuvitus.
Eikö sua yhtään ihmetytä, että jumala ja jeesus on jotain miehiä, kun raamatun kirjotti miehet jotka muistutti näitä satuhahmoja.No näin siellä Raamatussa lukee, ei se yksistään minun olettamus ole. Jumalaa en kylläkään ikinä ole ajatellut mitenkään ihmisen kaltaisena, mutta minun elämäni Herra hän on. Enkä sitten ymmärrä miksi Jeesuksen olisi pitänyt olla nainen? Muuttaisiko se sitten jotenkin asiaa ja nimenomaan sitä päätarkoitusta miksi Jeesus syntyi maailmaan
jutun pointti oli se kun kaikki saa rakkauden kaikki maailman ongelmat häviää. se oli tarinan opetus jessusksesta joka rakasti kaikkia ihmisiä maanpäällä myös pilkkaajiaan ja pelkureita jotka sylki päälleen.Eikö sua yhtään ihmetytä, että jumala ja jeesus on jotain miehiä, kun raamatun kirjotti miehet jotka muistutti näitä satuhahmoja.
Missä mä sanoin että Jeesuksen ois pitänyt olla nainen tai miksi ylipäätä on pitänyt keksiä jeesus, eikä se riittänyt että keksittiin mies jonka nimi oli herra jumala. Miksi sellainen hahmo tarvitsee kikkelivauvan maahan?
Mutta täyden sekopäisyyden hengellisiin asioihin ihminen saa vasta sitten, kun on tullut uskoon...