Jalkapallon MM 2026 🌍⚽️🏆

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nytkun mexiko putosi. Ni tää jamppa siirtyy ranskan tiimiin. Oisko finaalin uusinta. France vastaan argentiina se olis kyl noista lopuista jengeistä paras finaali.
Kyl se harmittaa nytkun miettii et mexiko putos ne taisteli niin urheasti ja vyörytti englantia

Haha englannin ramsay sanoi et harry kane paras kaikkien aikojen parempi kuin messi. Messi kikkailee ja tekee väkisin maalei. Kane ei todellakaan ole paras. Lönkötteliä strikkeri. Messin täydelisyydessä on kauneuvirhe. Eli ei oo koskaan ekalla minuutilla tehnyt maalia. Mut oushan se miracle on the fotbool field. Jos messi ja ronaldo kohtaa finaalissa. Mut kyl jo olisin sä ni löisin koko omaisuuden et espania menee jatkoon. Tänåän on jännä paikka espanialaisella tutulla. Toivoisin et portugali voittaa. Mut argentiinalla helppo tie nyt egypti ja sit englannin surkimukset. Mut se on varmaa englanti ei voita näitä kusoi niin oli heikkoa peliä mexukoa vastaan ett yks promile niiden nestaruudelle

Mixet kannata meidän huikeaa naapurimaata?
Miksi ei mulla oo mitään siteitä norjaan sillonkun mä olin junnu ja enemmän tykkäsin pelaajista norja ei pelannut. Oli brasiliaa romario, ainiin ja brasilian my favorite goalkeeper is tafdarel. Oli cafua ronaldoa. Ainiin mun on pakko myöntää en sano etten tykkää mut ronaldinho pelas barcelonassa ja ronaldo real madridissa ja espaniasta mun suosikki jengi on real madrid aina ollut. Siellä pelas luis figoa,raulia ruud van niistelroyta,roberto carlosia,zidanea ja bechalia ja monia muita. Mut espaniassa sympatiat menee getafelle. Ja sit kaunein nimi espanian liigassa on deportivo la coruna. Mut iso yllätys olis jos norja voittais koko cupin. Mut haaland on machine lets see. Mut mun kolme suosikkii jos suomi ei pelaa eli millon ne pelaa vitsiii. Mut 1mexiko2ranska3brasilia

Kuumimmat

Yhteistyössä