Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hienoa L4isk4m4t0!! Testasitkös sää millään ennen tota PC tikkua?

Tytski87 onnea myös!!
7.3 taisin tehdä RFSUn testin jos oikein muistan :) ja siin oli hyvin hailakka haamu jonka minä kyllä luokittelin viivanpaikaksi, ihan vaan sen takia ettei toivoos liikoja :D

Nyt on käyty ostamassa miehelle lahja, ei löytyny rekkajuttuja mutta autojuttuja kylläkin ja lisäksi vielä yksi erikois-olut :love: kattoo mitä mies sanoo sit *salaperäinen* :whistle::ROFLMAO:
 
Nyt on täällä pää pyörällä täysin. Vauva siis reilu 5kk ja kuukautiset olleet marraskuussa, jonka jälkeen ei oo ollut. Imetän siis vielä. Voikohan viivan vahvuudesta päätellä mitään? Pakko hakea tänään vielä digi, jonka voisi tehdä sitten huomenna aamulla. Testin oon tehnyt tammikuun alussa, tyypillistä pc:n viivanpaikkaa oli näkyvillä.

Olo on epätodellinen, nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että saadaan pieni syliin <3

Muoks. mä kyllä soitin heti miehelle ;)

http://aijaa.com/rdfpaO

Kerro sit mitä digi sano :) Aika vahvalta plussalta näyttää. Pidetää peukkuja!
 
Heippo Dei... Mie oon elänyt hiljaiseloa pitkään, konetta kun ei ole niin puhelimella ei ole "viitsinyt" seikkailla... Ja eipä ole onneakaan ollut matkassa... Pari varhaista km on tainnut olla, tai sitten kuviteltuja viivoja nähty.

Nyt taas olen tilanteen edessä jossa en ole varma, vaikka melko varma olenkin, että rfsu haamuilee. Tein aamulla rfsun liuskan ja selvä punertava viiva ekan parin minuutin sisällä... Näkyy edelleen testissä vaikka siitä tosiaan on monta tuntia kun sen tein. Nyt päivällä toinen rfsu ja varmistukseksi pregcheck liuska. Kumpikin näytti haamua testiajan sisällä... Jotenkin en uskalla iloita, kun mutkia on yli vuoden verran ollut matkassa.

Menkoista ei varmuutta, olin jo heittämässä viime menkkojen alkamisen jälkeen kirvestä kaivoon, en siis edes laittanut merkille... Mutta jos nyt muisteloni pitävät paikkansa, niin nyt olisi 29-30/28.

P.s kierto heitteli vielä jokunen kk sitten 25-28 päivällä, nyt on ollut pitkään tasaista. Liekö vaikuttanut vielä niinkin pitkään hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen. Kuvia on pari aamuisesta testistä, mutten osaa oikein puhelimella häseltää... :-(
 
http://aijaa.com/aWvvub

Tuossa on nyt kuva aamuisesta haamusta. On siis ihan testiajalla otettu kuva todella huono ikävä kyllä. Viiva siis näkyy testissä edelleen selvästi punertavana...

En pidä rfsun testiä luotettavana, siksi tänään päiväpisusta (kuten mainitsin) varmistelin uudella rfsulla ja pc:llä. Pc haamu näkyy edelleen testissä, ilmestyi ihan testiajalla mutten osaa sanoa onko punertava. Rfsu taas haamu, mutta testi ihmeellisesti kellastui niin en näe mitään enää.

Mies kysyi tänään, että teinkö testiä. Tuolla se tallessa on edelleen, mutta pitkään vaivanneen epäonnen vuoksi en uskaltanut näyttää. Ehkä aamulla sit uusiksi...
 
Flowergirl, itse olen saanut apteekin omaan about dpo14 (4+0) tuota luokkaa viivaa. Peukut! Täysimetätkö? Huisia et noin pian tärppäs :)!
Osittaisimetyksellä mennään kun vauva syö jo kiinteitä, 4kk täysimetys takana. Esikoinen siis ovulaatioinduktiohoidoilla saanut alkunsa, joten en edes uskonut raskautumiseen luomusti.

Toi testi oli pc puikko, eli ei apteekin oma.
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Onko muilla kokemuksia, tuleeko cb:n testiin johon tulee plussa tai miinus helposti viivanpaikka? Tein hetken mielijohteesta aamulla testin kun olen menossa lasilliselle tänään, ja tossa hetki sitten kun vilkaisin niin aivan selvä viivanpaikka näkyy. Nyt siis kp12 ja mulla yleensä ovis kp 16-18, eli raskauden mahdollisuus on käytännössä olematon tässä vaiheessa kiertoa.
 
Marrasmai. Tulee. Ja sellanen jopa et sen saa kuvaan. Ei kannata purkaa eikä muutenkaa katsella jälkeenpäin. Ihan selkeä sinertävä viiva :(
Mut toivottavasti sulla se merkkaa jotain muuta :)!!
Näin vähän arvelinkin. Ärsyttävä testi. :mad: Loppukierrosta olisin hypännyt kattoon mutta nyt lähinnä hymähdin et jahas, ei tarvi näitä ostaa uudestaan. Omituinen mun mielestä kans se poikkiviiva joka näkyy jo ennen kuin koko testiä on ees tehnyt.

Mulla oli poikkeuksellisesti ovislimat ja -kivut tosin jo viime viikonloppuna (kp 7), että ehkä siinä nyt joku promillen mahdollisuus on, mutta cb digimittari ei oo ovista vielä edes bongannut. Eli tokkopa, mutta aina sitä toivoa saa :love:

Muoks. Tässä vielä kuva, aijaassa ei paljon näy mutta livenä ihan selkeä viivanpaikka. Surkea testi. :poop:

http://aijaa.com/ZOPMls
 
Viimeksi muokattu:
Flowergirl: Onnea!! <3 <3
 
Moikka, täällä yks hätähousu vois liittyä seuraan! Mulla nyt kp 55, ei mitään tietoa normikierron pituudesta ku niin epäsäännöllistä. Kolmas lapsi haaveena, yritetty joulukuun alusta asti. Kaks ekaa sai alkunsa yk 1. Tässä kierrossa mulla on ollu ihmeellisiä välivuotoja kp 12-15 ja kp 37-39. Ei oo ennen ollu ikinä. Ovistestejä ja raskaustestejä oon ehtiny tekeen miljoona. Huvikseen tein vielä ovistestin kp 45 ja yllättäen se oli positiivinen. Seuraavana aamuyönä uskon tunteneeni oviksen ja nyt ois siis dpo 9. Rintoja aristaa, muuta erikoista en oo huomannu. Raskaustestejä oon tehny dpo 7 asti aamuisin, edelleen oli nega tänä aamuna. Mää en kestä tätä piinaa! Ihan hirveetä. Ja tympeä ku nuo onestepit näyttää aina viivanpaikan.
 
Marrasmai. Eihän sulla vois olla ovis nyt? Oletko tikuttanu?

Flowergirl onnea :) meinasin eilen sanoa et toi viiva vois antaa tänään ton 2-3 digiin :)

Vauvahaaveita. :) hetkinen..mikäs sun kierron tilanne olikaan?

Ovistikuista: eilen aamulla oli melkein plus mut selvästi ei vielä. Digi oli tyhjää. 12 aikaan päivästä ovisplus ja digi hymyili. Tänä aamuna liuska jo selvästi vaaleampi. Eli jos olisin testannut vain kerran pv olis toi plus jääny saamatta. Eli suosittelen tikuttaa ainaki 2x päivään kun alkaa liuskaan tulla selkeästi ja nopeasti tummemmempaa viivaa :)
 
Marrasmai. Eihän sulla vois olla ovis nyt? Oletko tikuttanu?

Flowergirl onnea :) meinasin eilen sanoa et toi viiva vois antaa tänään ton 2-3 digiin :)

Vauvahaaveita. :) hetkinen..mikäs sun kierron tilanne olikaan?

Ovistikuista: eilen aamulla oli melkein plus mut selvästi ei vielä. Digi oli tyhjää. 12 aikaan päivästä ovisplus ja digi hymyili. Tänä aamuna liuska jo selvästi vaaleampi. Eli jos olisin testannut vain kerran pv olis toi plus jääny saamatta. Eli suosittelen tikuttaa ainaki 2x päivään kun alkaa liuskaan tulla selkeästi ja nopeasti tummemmempaa viivaa :)
Dpo10
 
Heips! Tulin uutena uteliaana tutkailemaan tänne. Meillä yritystä taas kerran vauvaan, kolmas kierto menossa ja kp 27/29. Olin viikolla aiiiivan varma että kyytiin olis tarttunut jotain, mukamas turvotti ja vihloi, mutta tänään just niin sellanen olo että menkat on tulossa viikonloppuna:( Nyt en edes uskalla testailla kun viime kierrosta olin useemman testin kanssa liikkeellä ja mitäs muutakaan kuin negaa. Musta alkaa tuntuu et kroppa tekeytyy itestään raskaaksi kun sitä vauvaa toivoisi niin kovin :sneaky: Onko muilla ollut tällaista havaittavissa? Olen 35-vuotias ja ennestään kolme muksua, 16,14 ja 7-vuotiaat.
 
Marrasmai. Eihän sulla vois olla ovis nyt? Oletko tikuttanu?
No nyt aamulla viimein pärähti pysyvä hymynaama cb digimittariin :) Nyt siis kp 13.
Testasin samalla ihan mielenkiinnosta tavallisella puikkotestillä, ja siinä oli kyllä melko hailakka viiva vielä, että en tiedä kuinka luotettava toi digikään lopulta on. Jos digi pitää paikkansa olis ovis aiemmin kuin kertaakaan yritysaikana, joka olis kyllä tosi hyvä, kun mulla on ongelmana ollut lyhyt luteaalivaihe (8-9pv). Tää kierto on ollut ihan kummallinen kyllä, lämpökin pomppasi viime lauantaina 36.3->36.9 ja pysyi keskiviikkoon asti yli 36.7 lukemissa, kunnes torstaina laski 36.4, jossa pysytteli myös tänään. Ja ovislimat tuli ja meni jo monta päivää sitten, ollaan talleteltu varuiksi joka toinen päivä jo menkoista lähtien onneksi :D
 

Yhteistyössä