Heippo Dei... Mie oon elänyt hiljaiseloa pitkään, konetta kun ei ole niin puhelimella ei ole "viitsinyt" seikkailla... Ja eipä ole onneakaan ollut matkassa... Pari varhaista km on tainnut olla, tai sitten kuviteltuja viivoja nähty.
Nyt taas olen tilanteen edessä jossa en ole varma, vaikka melko varma olenkin, että rfsu haamuilee. Tein aamulla rfsun liuskan ja selvä punertava viiva ekan parin minuutin sisällä... Näkyy edelleen testissä vaikka siitä tosiaan on monta tuntia kun sen tein. Nyt päivällä toinen rfsu ja varmistukseksi pregcheck liuska. Kumpikin näytti haamua testiajan sisällä... Jotenkin en uskalla iloita, kun mutkia on yli vuoden verran ollut matkassa.
Menkoista ei varmuutta, olin jo heittämässä viime menkkojen alkamisen jälkeen kirvestä kaivoon, en siis edes laittanut merkille... Mutta jos nyt muisteloni pitävät paikkansa, niin nyt olisi 29-30/28.
P.s kierto heitteli vielä jokunen kk sitten 25-28 päivällä, nyt on ollut pitkään tasaista. Liekö vaikuttanut vielä niinkin pitkään hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen. Kuvia on pari aamuisesta testistä, mutten osaa oikein puhelimella häseltää... :-(