Kirjahyllyyn / kaappiin ?Mie en ollut tiennyt, että liljat on myrkyllisiä kissoille . Mihin mie nuo nyt tyrkkään piiloon .
Kirjahyllyyn / kaappiin ?Mie en ollut tiennyt, että liljat on myrkyllisiä kissoille . Mihin mie nuo nyt tyrkkään piiloon .
Tai jospa nakkaan samantien roskiin. Kauhea tuoksukin mokomissa .Kirjahyllyyn / kaappiin ?
Harmi heittää roskiin, liljat on ihania voiha ne tietysti heittää pois,jos raaskii.Tai jospa nakkaan samantien roskiin. Kauhea tuoksukin mokomissa .
Mun piti nakata kaikki kukat roskiin, ku hankin kisun. Ne oli kaikki myrkyllisten listalla. Nyt en enää viitti ostaa kukkia, kun toi kuitenki kaapisi mullat lattialle tai söisi ne.Mie en ollut tiennyt, että liljat on myrkyllisiä kissoille . Mihin mie nuo nyt tyrkkään piiloon .
Ei miullakaan mitään kukkia ole, mutta tuon puskan sain.Mun piti nakata kaikki kukat roskiin, ku hankin kisun. Ne oli kaikki myrkyllisten listalla. Nyt en enää viitti ostaa kukkia, kun toi kuitenki kaapisi mullat lattialle tai söisi ne.
Öitä kattinenNyt kun toi takakireyskin tässä hävis, niin mä lähden unten maille ...on just semmonen sopivan löysä olo
Vaan huomenna on jo perjantai - mihin kummaan tää aika oikein hävii?
Nyt nukkumaan - aa tuutilullaa sullekin *pus*
ÖitäKohta lukemaan ja nukkumaan. Hyvää yötä.
epäilen että menivät nukkumaan.Mihkä kaikki meni?
No jo nyt on metkaa.epäilen että menivät nukkumaan.
sanos muuta, kuka nyt yöllä nukkuu.No jo nyt on metkaa.
Melatoniini ny ei o mikään unilääke paitti jos sen puutteessa sitä syö päivittäin.Ei tuu uni silmään, niin kävin ottaa melatoniinin ja napit korviin. Eka soittolista ku avaan Spotifyn on "Jazz for sleep". Kuulostaa lupaavalta.