The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt kun toi takakireyskin tässä hävis, niin mä lähden unten maille :)...on just semmonen sopivan löysä olo :D

Vaan huomenna on jo perjantai :) - mihin kummaan tää aika oikein hävii?

Nyt nukkumaan - aa tuutilullaa sullekin :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Meillä on vaarattomia viherkasveja ja välillä kukkia. Toi Hertta tykkää kaapia käpälällä mullat ruukuista. Minttu taas tykkää nakertaa kasveja
 
Mä vaan kävin partsilla röökillä... ja jätin telkkarin auki.
Sisään tullessani mä ihmettelin, et mitä paskaa telkkarini suoltaa, koska ei se ollu tommoista kun röökille lähdin.

Piti netistä kattoa mitä helvettiä röökini aikana tapahtui. Bimbo siinä tapahtui.

Olen ylpeä ittestäni koska telkkarini on vielä ehjä. Vain kiinni.
Muutaman sihijuoman jälkeen kun ei ole tosiaankaan itsestään selvää, että tommoista sontaa suoltava telkkari olis ehjä.
 
Ei tuu uni silmään, niin kävin ottaa melatoniinin ja napit korviin. Eka soittolista ku avaan Spotifyn on "Jazz for sleep". Kuulostaa lupaavalta.
Melatoniini ny ei o mikään unilääke paitti jos sen puutteessa sitä syö päivittäin.
Varsinaiset unilääkkeet sit on todella paskamaisia koska jos niihin ittensä totuttaa niin unta on turha toivoa ilman niitä. Ja ne pitää tajun kankaalla koko seuraavan päivän vaikka olisi näennäisesti hereillä.

Lekurilta saa pyytäessä stilcknoktia joka vie tajun kankaalle heti eikä vaikuta pitkään, mut siinäkin on sama vika. Jos siihen totuttaa ittensä voi heittää hyvästit terveelle nukahtamiselle.
 
IhQ
Huomenta!
Kiitoksia teille jotka jaksoi lukea ja vastatakin eilisiin jorinoihini taas. Luen ne tarkemmin ja tarvittaessa vastaan varmaan iltapäivällä..nyt taas täsä semmonen pikapyrähdys ja lapsia herättelemään ja aamupalaa laittamaan ja ja ja...
Mukavaa perstaipäivää kaikille!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä