The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Awww :love:. Onnea Myttylään :love:.


Kutsu pippaloihin kyllä uupui :cautious:
Niin se uupui minultakin. Myttis pihtaa.

Mr Bitchillä on enemmän keikkakokemusta kuin minulla. Moni mun soittokavereistani ei soita häitä.
Itte olen aina tykänny. En kaikista, mut ne joissa näkee sen säihkeen jonka voi nähdä vain rakastuneiden silmissä ovat ihan korvaamattomia.

Sitä fiilistä ei voi ostaa millään rahalla. Se onni ei ole keltään pois.
 
Niin se uupui minultakin. Myttis pihtaa.

Mr Bitchillä on enemmän keikkakokemusta kuin minulla. Moni mun soittokavereistani ei soita häitä.
Itte olen aina tykänny. En kaikista, mut ne joissa näkee sen säihkeen jonka voi nähdä vain rakastuneiden silmissä ovat ihan korvaamattomia.

Sitä fiilistä ei voi ostaa millään rahalla. Se onni ei ole keltään pois.
Myttis unohti postittaa myös mun kutsun

Mr. Bitch soittaa myös harvakseltaan häissä mutta lienee siksi ettei tyylilaji ole varsinaisesti häävalssit
 
Tein ihan törkeen hyviä sämpylöitä. Nyt vähän harmittaa etten yhtään katsonut mitä sinne laitoin. Sämpyläjauhoja, ruisjauhoja, pähkinämysliä, kaurahiutaleita, siirappia...ja sit jotain pussinjämiä mitä kaapissa oli
 
IhQ
Iltoja!!

Voi Myttis minkä teit...etkä ees kutsunu meitä!? :confused:
Mutta hirmuisesti onnea herra ja rouva Mythikselle :love:
*Se kukkapuskahymppä puuttuu...miten ihmeessä tuo kakkakasa on käytännöllisempi hymppä kuin se kukka tai esim.päätä-seinään-hymppä, sydänkin olis parempi..*
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Myttis unohti postittaa myös mun kutsun

Mr. Bitch soittaa myös harvakseltaan häissä mutta lienee siksi ettei tyylilaji ole varsinaisesti häävalssit
Musikanttien maailma on mystinen maailma.

Mä olen ollu monta kertaa ihmettelemässä, et mitä helvettiä mä teen täällä. Ja vastaus kuuluu, et lava näyttää vähän täydemmältä. Ja majurin sanoin: "aha". Ja päivää.

Mut Myttysen postinkuljetuskutsuasiaa ny ei ihamhelpolla anneta anteeksi. Säätyvaihdoksesta ny olis ihan asiallista varoittaa edes hieman etukenossa.

Varoitithan sinäkin mummoutumisestasi???

Mä sit lupaan varoittaa jos olen vaarassa törmätä Peppiin.
 
Musikanttien maailma on mystinen maailma.

Mä olen ollu monta kertaa ihmettelemässä, et mitä helvettiä mä teen täällä. Ja vastaus kuuluu, et lava näyttää vähän täydemmältä. Ja majurin sanoin: "aha". Ja päivää.

Mut Myttysen postinkuljetuskutsuasiaa ny ei ihamhelpolla anneta anteeksi. Säätyvaihdoksesta ny olis ihan asiallista varoittaa edes hieman etukenossa.

Varoitithan sinäkin mummoutumisestasi???

Mä sit lupaan varoittaa jos olen vaarassa törmätä Peppiin.
Eli sä olet se niinsanottu täytemies?
 
Musikanttien maailma on mystinen maailma.

Mä olen ollu monta kertaa ihmettelemässä, et mitä helvettiä mä teen täällä. Ja vastaus kuuluu, et lava näyttää vähän täydemmältä. Ja majurin sanoin: "aha". Ja päivää.

Mut Myttysen postinkuljetuskutsuasiaa ny ei ihamhelpolla anneta anteeksi. Säätyvaihdoksesta ny olis ihan asiallista varoittaa edes hieman etukenossa.

Varoitithan sinäkin mummoutumisestasi???

Mä sit lupaan varoittaa jos olen vaarassa törmätä Peppiin.
Kyllä mr.Bitch varsin nätisti säesti itseään akustisella kitaralla ja lauloi mun nelikymppisillä. Meinasi mokoma saada mut liikuttumaan. Eihän se häävalssi ollut mutta sinnepäin.

Sitähän ei tiedä jos Peppi on jonain päivänä kirjaston vaihtopisteellä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä