The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eli sä olet se niinsanottu täytemies?
Tässä maailmassa on omat neljä lastani mukaanlukien yhden käden sormien verran niitä jotka kutsuvat minua "täytemieheksi".

Mä suutun ihan saatanasti jos mun pitää täyttää saappaat jotka ei o mulle tehty.

Rouva ei asiaa ehkä ymmärrä, mutta "täytemieheksi" kutsuminen on minulle todellakin loukkaus.
 
Perunat oli jäisiä. Kämppis oli kai käyny säätelee jääkaappia. Noh, kai niistä muusia silti tulee.
Mukuloiden jäädyttäminen vuoristopurossa ja kuivaaminen auringossa on korkeiden vuoristoalueiden ikivanha tapa säilöä perunaa. Aluetta viisisataa vuotta sitten hallinneilla inkoillakin oli varastoissaan kuivattuja pottuja katovuoden varalle.
http://kerranelamassa.fi/peru/peruna-alkupera/

On muuten nimellä nakattu kaveria, ei kannattaisi ainakaan Suomeen muuttaa :D
Mariano Suta Apukusi, Pampallaqtan kylän 36-vuotias nokkamies
 
Mukuloiden jäädyttäminen vuoristopurossa ja kuivaaminen auringossa on korkeiden vuoristoalueiden ikivanha tapa säilöä perunaa. Aluetta viisisataa vuotta sitten hallinneilla inkoillakin oli varastoissaan kuivattuja pottuja katovuoden varalle.
http://kerranelamassa.fi/peru/peruna-alkupera/

On muuten nimellä nakattu kaveria, ei kannattaisi ainakaan Suomeen muuttaa :D
Mariano Suta Apukusi, Pampallaqtan kylän 36-vuotias nokkamies
Se on melkein ku juustomestari Pascal Vittu
 
Miun puhelin tekee kummia o_O. Jos se on äänettömällä ja surisee, että viesti tai puhelu on tullut ja ehdin samantien avata puhelimen niin viesti katoaa. Vastaamaton puhelu tulee sitten viiveellä näkyviin. Taisin saada jonkun maanantai kappaleen mokomasta :mad:.
 
Miun puhelin tekee kummia o_O. Jos se on äänettömällä ja surisee, että viesti tai puhelu on tullut ja ehdin samantien avata puhelimen niin viesti katoaa. Vastaamaton puhelu tulee sitten viiveellä näkyviin. Taisin saada jonkun maanantai kappaleen mokomasta :mad:.
Oothan muistanut päivittää kaikki mitä sulla on luurissa?
Voi vaikuttaa. Ihan varma en ole, omien kokemuksien pohjalta höpöttelen tässä vain.
 
Oothan muistanut päivittää kaikki mitä sulla on luurissa?
Voi vaikuttaa. Ihan varma en ole, omien kokemuksien pohjalta höpöttelen tässä vain.
Omasta mielestäni kyllä. Ärsyttävää kun en nyt tiedä kenen viestin missasin tänään. Se näkyi näytöllä, mutta kun avasin puhelimen siinä kohtaa kun se vielä surisi niin viesti katosi. Buuttasin nyt luurin varmuuden vuoksi. Täytynee seurata toistuuko vielä mokoma.
 
vierailija
Omasta mielestäni kyllä. Ärsyttävää kun en nyt tiedä kenen viestin missasin tänään. Se näkyi näytöllä, mutta kun avasin puhelimen siinä kohtaa kun se vielä surisi niin viesti katosi. Buuttasin nyt luurin varmuuden vuoksi. Täytynee seurata toistuuko vielä mokoma.
Tekstiviesti katosi! - Palsta
Jos se jäi vielä verkkoon, saattaa se tulla uudelleen. Viestin vanhenemisaika on kolme vuorokautta. Mutta jos puhelin kuittasi sen vastaanotetuksi niin sitten ei auta kuin pyytää lähettäjää laittamaan se uudelleen
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä