onks susta tulossa mummo?Ensin mietin että pidän mummolomaa kun pikkunen syntyy mutta sit ajattelin etten halua tungetella, hoitakoon itte kakaransa
onks susta tulossa mummo?Ensin mietin että pidän mummolomaa kun pikkunen syntyy mutta sit ajattelin etten halua tungetella, hoitakoon itte kakaransa
On alkukesästäonks susta tulossa mummo?
Ensimmäistä kertaa?On alkukesästä
Niin se uupui minultakin. Myttis pihtaa.Awww . Onnea Myttylään .
Kutsu pippaloihin kyllä uupui
Mun pikkuliskoni on ny jo nelinkertainen mummo. Eli vanhus. Älä ny luule pääseväsi omasta mummoudestasi yhtään helpommalla.Ensin mietin että pidän mummolomaa kun pikkunen syntyy mutta sit ajattelin etten halua tungetella, hoitakoon itte kakaransa
Jep. Poika ja sen vaimoke keksivät lisääntyäEnsimmäistä kertaa?
Ei se minua vanhenna vaan lapsen vanhempia. Mä en oo mikään mummo, opetan ipanan kutsumaan mua BitchiksiMun pikkuliskoni on ny jo nelinkertainen mummo. Eli vanhus. Älä ny luule pääseväsi omasta mummoudestasi yhtään helpommalla.
Myttis unohti postittaa myös mun kutsunNiin se uupui minultakin. Myttis pihtaa.
Mr Bitchillä on enemmän keikkakokemusta kuin minulla. Moni mun soittokavereistani ei soita häitä.
Itte olen aina tykänny. En kaikista, mut ne joissa näkee sen säihkeen jonka voi nähdä vain rakastuneiden silmissä ovat ihan korvaamattomia.
Sitä fiilistä ei voi ostaa millään rahalla. Se onni ei ole keltään pois.
Kyllä sä oot tyhmähahaa, pitsi on kohta yksinkertanen mummo
Nykytilanteeseen tulee muutosta sen verran etten oo vielä mummohahaa, pitsi on kohta yksinkertanen mummo
ei ihan kymmentä tuntia mutta aika hyvin silti.toivottavasti nukun 10 tuntia kun ihan kohta menen.
Musikanttien maailma on mystinen maailma.Myttis unohti postittaa myös mun kutsun
Mr. Bitch soittaa myös harvakseltaan häissä mutta lienee siksi ettei tyylilaji ole varsinaisesti häävalssit
Eli sä olet se niinsanottu täytemies?Musikanttien maailma on mystinen maailma.
Mä olen ollu monta kertaa ihmettelemässä, et mitä helvettiä mä teen täällä. Ja vastaus kuuluu, et lava näyttää vähän täydemmältä. Ja majurin sanoin: "aha". Ja päivää.
Mut Myttysen postinkuljetuskutsuasiaa ny ei ihamhelpolla anneta anteeksi. Säätyvaihdoksesta ny olis ihan asiallista varoittaa edes hieman etukenossa.
Varoitithan sinäkin mummoutumisestasi???
Mä sit lupaan varoittaa jos olen vaarassa törmätä Peppiin.
Kyllä mr.Bitch varsin nätisti säesti itseään akustisella kitaralla ja lauloi mun nelikymppisillä. Meinasi mokoma saada mut liikuttumaan. Eihän se häävalssi ollut mutta sinnepäin.Musikanttien maailma on mystinen maailma.
Mä olen ollu monta kertaa ihmettelemässä, et mitä helvettiä mä teen täällä. Ja vastaus kuuluu, et lava näyttää vähän täydemmältä. Ja majurin sanoin: "aha". Ja päivää.
Mut Myttysen postinkuljetuskutsuasiaa ny ei ihamhelpolla anneta anteeksi. Säätyvaihdoksesta ny olis ihan asiallista varoittaa edes hieman etukenossa.
Varoitithan sinäkin mummoutumisestasi???
Mä sit lupaan varoittaa jos olen vaarassa törmätä Peppiin.
PottujäätelööPerunat oli jäisiä. Kämppis oli kai käyny säätelee jääkaappia. Noh, kai niistä muusia silti tulee.
Hauskaa (t)yöpäivää.kohta töihin.