The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lapsi nukkuu, mies nukkuu. Outoa porukkaa. Pyykki pitäisi vielä ripustaa :cautious:
Mä sain tässä käydä herättelemässä tuota yhtä pientä komistusta <3...oli nukahtanut kuulokkeet korvilla - äitiinsä tullut, luurailee juutuupin musamaailmassa - ja syletti pahemman kerran käydä herättämään pienelle iltapalalle...

Tirpana koisaa jo sujuvasti omassa unilaivassaan, touhuisan päivän jälkeen ei tartte pahemmin houkutella nukkumaan :)

...ja nyt siis molemmat nukkuvat jo <3.

Mun pitäs mennä laittaan astianpesukone vielä pyörimään, tässä kuuntelen musiikkia ja samalla kattelen tota Willisin leffaa...

Mä sain tässä käydä herättelemässä tuota yhtä pientä komistusta <3...oli nukahtanut kuulokkeet korvilla - äitiinsä tullut, luurailee juutuupin musamaailmassa - ja syletti pahemman kerran käydä herättämään pienelle iltapalalle...

Tirpana koisaa jo sujuvasti omassa unilaivassaan, touhuisan päivän jälkeen ei tartte pahemmin houkutella nukkumaan :)

...ja nyt siis molemmat nukkuvat jo <3.

Mun pitäs mennä laittaan astianpesukone vielä pyörimään, tässä kuuntelen musiikkia ja samalla kattelen tota Willisin leffaa...
Jos noi pyykit sais vielä tuolta kuivumaan, niin hyvä. Alkaa silmät väsyä minullakin. Öitä :sleep:

...poskipunan tarkistuspaikkoja odotellessa mennään, ei varmaan mee kauaakaan kun meijen tirpana hoilottaa tota Sannin uusinta viisua ja ihan joka paikassa kovaa ja korkeelta :oops::D...varsinkin kun tytöllä on tosi nopee sanamuistipää laulujen osalta...

Mutta - tykkään laulusta :)...ja toi Udon viisu olikin jo melkoinen korvamatonen, kiitos melodian...

Ja oho, se on muuten tsih:barefoot:

Nuoripari saatettu yhteen ja evästetty saunatuvalle. Pitänee itsekin yöpyä siellä, jännää kun jäät paukkuvat ja ketut karjuvat. Pian kai huuhkajakin aloittaa keväthuhuilunsa.
..toi teijen saunatuvallayöpyminenhän kuulostaa aivan mielettömän upealta elämykseltä :)!

Tänään oli muuten jotenkin riemukasta kuulla, kun räystäät tipputtelivat tiptitp...ja kun muutaman kerran ihmeellisten lumipyrykeskittymien jälkeen taivas hetkellisesti repeentyi aivan huikaisevaan auringonpaisteeseen ja se sinisyys mikä loisti pään päällä...<3!

• Tykkää
Reactions: -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä