The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta..
Vähän heikosti meni yö, jostain syystä heräilin jälleen useamman kerran..
Eilen jostain syystä sattui viimeisenä kuunteluun tuubissa Tiisu ja aamulla ekana mielessä "voi voi tätä elämää, hirveää.."
Vaikkakin ei aamussa sinällään mitään vikaa ollu, kaksi kappaletta kainaloisia oli heti siinä ennen ku sai ees silmät auki :love:
Tuntui vaan ettei ollu saanu nukuttua kunnolla, päänsärkykin koputtelee valmiina hyökkäämään.
 
Huomenta.
Eka yö uudes kodissa nukuttu. Ristus mikä päivä oli eilen. Tyhjennettiin mun koko kämppä päivän aikana. Ja yks makkari ja olohuone laitettii suht koht johonki järjestykseen täällä talolla vie illalla. Nyt mä juon aamukahvia ja laittelen samalla keittiöön tavaroita paikoilleen. Anoppi tulee tos jossain kohtaa nii mennää yhessä siivoo mun vanha kämppä :) mä oon niiiiin onnellinen. Alunperin vielä oli tarkoitus et tänää ois tuotu vasta osa tavaroista mut ihana appiukko jakso eilen olla avuks niin kauan et saatii sit kaikki tuotua samana päivänä :) ja pikkusisko oli lastenvahtina ja pakkailuapuna ku mä suhasin Vanilla laatikoita ja pienempiä tavaroita ettis takas :)
 
kuulostaa melko paheksuttavalta toiminnalta
sanos muuta, mähän oon joidenkin palstamammojen mielestä alkoholisti, kun kerran yritin ostaa pari saunaolutta ennen kello yhdeksää kaupasta, kun en tiennyt, että niitä ei myydä ennen tuota ajankohtaa,. kun kuulema kukaan muu kuin alkoholisti, ei voi olla kaupalla ostamassa kaljaa tuohon kellon aikaan:ROFLMAO:
 
Huomenta.
Eka yö uudes kodissa nukuttu. Ristus mikä päivä oli eilen. Tyhjennettiin mun koko kämppä päivän aikana. Ja yks makkari ja olohuone laitettii suht koht johonki järjestykseen täällä talolla vie illalla. Nyt mä juon aamukahvia ja laittelen samalla keittiöön tavaroita paikoilleen. Anoppi tulee tos jossain kohtaa nii mennää yhessä siivoo mun vanha kämppä :) mä oon niiiiin onnellinen. Alunperin vielä oli tarkoitus et tänää ois tuotu vasta osa tavaroista mut ihana appiukko jakso eilen olla avuks niin kauan et saatii sit kaikki tuotua samana päivänä :) ja pikkusisko oli lastenvahtina ja pakkailuapuna ku mä suhasin Vanilla laatikoita ja pienempiä tavaroita ettis takas :)
Onnea uuteen kotiin ja kaikkeen :love:
 
Viimeksi muokattu:
sanos muuta, mähän oon joidenkin palstamammojen mielestä alkoholisti, kun kerran yritin ostaa pari saunaolutta ennen kello yhdeksää kaupasta, kun en tiennyt, että niitä ei myydä ennen tuota ajankohtaa,. kun kuulema kukaan muu kuin alkoholisti, ei voi olla kaupalla ostamassa kaljaa tuohon kellon aikaan:ROFLMAO:
palstamammat tietää aina kaiken parhaiten

a2mälle onnea uuteen himaan
 
vierailija
Brittilehti Daily Mail kysyi 85-vuotiaalta formulapomolta Bernie Ecclestonelta, ihaileeko hän Vladimir Putinia.

– Ehdottomasti. Hänen pitäisi hallita Eurooppaa.

– Hän ratkaisee sen toisen bisnesasian, jota käydään Syyriassa. Hän tekee sen, minkä uskoo olevan oikein, ja seisoo sen takana. Se on hyvä asia. Häntä on vaikea puhua ulos mistään, Ecclestone sanoi Putinista.

Ecclestone ja Putin tapasivat viimeksi Venäjän F1-kilpailussa viime syksynä.

– Puhun hänen kanssaan silloin, kun minun täytyy. Haluan tehdä bisnestä sellaisten ihmisten kanssa, jotka sammuttavat valot – en kenenkään avustajan avustajan kanssa. Se on ainoa tapa saada asiat tehdyksi. Olen sanonut ennenkin, etten kovin paljon pidä demokratiasta, Ecclestone lausui.
 
Brittilehti Daily Mail kysyi 85-vuotiaalta formulapomolta Bernie Ecclestonelta, ihaileeko hän Vladimir Putinia.

– Ehdottomasti. Hänen pitäisi hallita Eurooppaa.

– Hän ratkaisee sen toisen bisnesasian, jota käydään Syyriassa. Hän tekee sen, minkä uskoo olevan oikein, ja seisoo sen takana. Se on hyvä asia. Häntä on vaikea puhua ulos mistään, Ecclestone sanoi Putinista.

Ecclestone ja Putin tapasivat viimeksi Venäjän F1-kilpailussa viime syksynä.

– Puhun hänen kanssaan silloin, kun minun täytyy. Haluan tehdä bisnestä sellaisten ihmisten kanssa, jotka sammuttavat valot – en kenenkään avustajan avustajan kanssa. Se on ainoa tapa saada asiat tehdyksi. Olen sanonut ennenkin, etten kovin paljon pidä demokratiasta, Ecclestone lausui.
Berniekääpiö meleko sekaisin.
 
@alastulossa mättää - näääääin isot *levittelen käsivarsiani täällä ihan oikoselleen ja lavat on yhdessä ja on muuten mainio rintakehän venytysliike(y)* lämpimät onnittelut uudesta kodista ja kaikesta muustakin myötätuulesta mikä elämässäsi kantaa ja näyttää suuntaa :) <3! Tuli kiva mieli sun puolesta - nauti elostasi ja ihmisistä ympärilläsi :love:
 
..en oo täällä päinkään - hirrrween kauheen ahkerana hillun ympäri taloa siivoten ja häsääten :D - mutta tulin toivottelemaan jokaiselle hienoo lauvvantaipäivää :)

Meillä satelee tommosia hassunhauskoja pumpulihöttöpalleroisia, pakkasta joku karva auki kymmenen ja pari kappaletta ipanaisia ulkona rymyämässä ja punaisia poskia hankkimassa :)...yks on omilla yökyläilyreissuillansa menossa, just ilmotti itestänsä ilosena :)

Mutta - kattoinpa vissiin ekaa kertaa ikinä tota Hintikan shöytä ja - kyllä se vaan niin on, että seksuaalisuus on luonnollisen hyvää ja ihanaa ja kaunista <3. Ole ylpeä siitä mimmoinen olet, rakasta itseäsi tuollaisenaan - olipa sitten vaatteet päällä tai kekkuloitpa siellä ilkosiltaan - koska olet ainutlaatuinen, toista kaltaistasi ei ole, ja koko maailma on sinun :). Joten - heippa hei su heiluvilles ja moikka moit maitorauhasille, pimppi on pimppi ja pippeli on pippeli ja rakkaalla lapsella on monta monituista muutakin nimeä :). Ole iloisesti oma ihana itsesi ja - rakasta ja anna elämän rakastaa sua takaisin :love:.

...:barefoot: ja päivän hörhöosasto avattu eli lääkitys on kohdillansa :D!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä