Mömmöt tehoaa
Mulle pitäs saada semmoset.Mulla on hyvät mömmöt
kuulostaa melko paheksuttavalta toiminnaltatänään aattelin hieman rentoutua. saunomista kynttilän valossa siideripullon kera ja sit ehkä vielä skumppapullo illan päälle
sanos muuta, mähän oon joidenkin palstamammojen mielestä alkoholisti, kun kerran yritin ostaa pari saunaolutta ennen kello yhdeksää kaupasta, kun en tiennyt, että niitä ei myydä ennen tuota ajankohtaa,. kun kuulema kukaan muu kuin alkoholisti, ei voi olla kaupalla ostamassa kaljaa tuohon kellon aikaankuulostaa melko paheksuttavalta toiminnalta
Onnea uuteen kotiin ja kaikkeenHuomenta.
Eka yö uudes kodissa nukuttu. Ristus mikä päivä oli eilen. Tyhjennettiin mun koko kämppä päivän aikana. Ja yks makkari ja olohuone laitettii suht koht johonki järjestykseen täällä talolla vie illalla. Nyt mä juon aamukahvia ja laittelen samalla keittiöön tavaroita paikoilleen. Anoppi tulee tos jossain kohtaa nii mennää yhessä siivoo mun vanha kämppä mä oon niiiiin onnellinen. Alunperin vielä oli tarkoitus et tänää ois tuotu vasta osa tavaroista mut ihana appiukko jakso eilen olla avuks niin kauan et saatii sit kaikki tuotua samana päivänä ja pikkusisko oli lastenvahtina ja pakkailuapuna ku mä suhasin Vanilla laatikoita ja pienempiä tavaroita ettis takas
palstamammat tietää aina kaiken parhaitensanos muuta, mähän oon joidenkin palstamammojen mielestä alkoholisti, kun kerran yritin ostaa pari saunaolutta ennen kello yhdeksää kaupasta, kun en tiennyt, että niitä ei myydä ennen tuota ajankohtaa,. kun kuulema kukaan muu kuin alkoholisti, ei voi olla kaupalla ostamassa kaljaa tuohon kellon aikaan
Berniekääpiö meleko sekaisin.Brittilehti Daily Mail kysyi 85-vuotiaalta formulapomolta Bernie Ecclestonelta, ihaileeko hän Vladimir Putinia.
– Ehdottomasti. Hänen pitäisi hallita Eurooppaa.
– Hän ratkaisee sen toisen bisnesasian, jota käydään Syyriassa. Hän tekee sen, minkä uskoo olevan oikein, ja seisoo sen takana. Se on hyvä asia. Häntä on vaikea puhua ulos mistään, Ecclestone sanoi Putinista.
Ecclestone ja Putin tapasivat viimeksi Venäjän F1-kilpailussa viime syksynä.
– Puhun hänen kanssaan silloin, kun minun täytyy. Haluan tehdä bisnestä sellaisten ihmisten kanssa, jotka sammuttavat valot – en kenenkään avustajan avustajan kanssa. Se on ainoa tapa saada asiat tehdyksi. Olen sanonut ennenkin, etten kovin paljon pidä demokratiasta, Ecclestone lausui.