The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Päivää ketjuun..

Voihan vitalis mikä olo.
Nenä vuoroin niin tukossa ettei mitään järkeä ja sitten välillä tuntuu valuttavan pelkkää vettä.
Ja tää kutina kurkussa....aargh, kun se ei lähde ees yskimällä :confused:
 
Päivää ketjuun.
Yhtä lukuunottamatta päivän kannatettavat asiat on hoidettu.

Kävin mä kirjastossakin... :oops:
Ilmaiskirjasaaliina tänään:
Tuntematon sotilas kuvaliitteellä
Mann - Tohtori Faustus
Flaubert - Rouva Bovary
Veijo Meri - Irralliset
Hemingway - Käärme paratiisissa
Paasilinna - Ihmiskunnan loppulaukka
Irwing - Vesimies
Kikka Laitinen - Hello, Mary-Lou
Simonov - Viimeinen kesä

ja kaikki ihan keräilykelpoisessa kunnossa.
 
Ai nii. Se "yhtä lukuunottamatta" asia.

Vilkaisin eilisiltana sähköpostiani. Valintakokeeseen liittyen oli maanantaina tullut kallonkutistusfirmasta testilomakkeet jotka olisi pitänyt täytettynä palauttaa tiistaina. Tiistaina oli jo tullut "kiristyskirjeen" tapainen, että "vastaahan pikaisesti tai muuten..."
Mutta toi on osa sitä kallonkutistustestiä. Testaavat paineensietokykyä.
Soitin kallonkutistusfirmaan ja sanoin, että sähköpostini on ollut viikon kiinni. Ja nou problemos kunhan ehdin vastata huomiseksi.
Vastaamiseen menee saatekirjeen mukaan tunnista kahteen, joten seuraavat pari tuntia vierähtänee siinä.
 
Pöpön höpöä ja karmeeta huttua - tiiät itekin :)

Mä niin toivon että toi ilmotus oli tehty kieli poskessa ...

... milloin se Peppinen tulee ja yllättää ...
Jos ihan asiaa puhutaan, niin ei toi ole höpöä.

Vaik itteäni vituttaa puheet markkina- arvosta, koska ihmiset eivät ole karjaa... mut parikymppisten on aina helpompi löytää yhteisiä unelmia ja haaveita. On lukemattomia ovia avattavana ja siltoja ylitettävänä.
Mut kun kilsoja on takana enemmän kuin tarpeeksi niin menee aina vaan hankalammaksi keksiä unelmoitavaa, haaveiltavaa ja tulevaisuutta edes itselleen, saati yhteistä.

Tohon "kieli poskella"... johan mä vissiin kymmenen vuotta sitten vaimoni puolesta laadin miähemmyynti- ilmoituksen:
Myydään, vaihdetaan tai lahjoitetaan vähänkäytetty, hieman alle viisikymppinen mies. Tottelee, jos tottelee nimeä Asiankannattaja. Kulutus noin laatikko olutta/viikko, lisäksi lenkkimakkaraa ja pitsaa. Ei kasviksia. Aamuisin käynnistysvaikeuksia ja toisinaan tahtoo ryyppy jäädä päälle. Toisinaan pitää kummallista meteliä. Savuttaa melko pahasti. Ei kovin siisti, mutta suhteellisen hyvätapainen ja lapsiystävällinen.
Halvalla lähtee ja työkalut saa kaupan päälle.
Vastaukset toimitukseen nimim "hieman väsynyt vaimo".


Mitä Peppiin tulee niin minä tiedän, että hän on olemassa. Mut kysymys kuluu, että mitä minulla on hänelle tarjota? Tuulen huuhtomaa persettä harva laskee plussaksi vaikka olisi kuinka söötti peppu.
 
Jos ihan asiaa puhutaan, niin ei toi ole höpöä.

Vaik itteäni vituttaa puheet markkina- arvosta, koska ihmiset eivät ole karjaa... mut parikymppisten on aina helpompi löytää yhteisiä unelmia ja haaveita. On lukemattomia ovia avattavana ja siltoja ylitettävänä.
Mut kun kilsoja on takana enemmän kuin tarpeeksi niin menee aina vaan hankalammaksi keksiä unelmoitavaa, haaveiltavaa ja tulevaisuutta edes itselleen, saati yhteistä.

Tohon "kieli poskella"... johan mä vissiin kymmenen vuotta sitten vaimoni puolesta laadin miähemmyynti- ilmoituksen:
Myydään, vaihdetaan tai lahjoitetaan vähänkäytetty, hieman alle viisikymppinen mies. Tottelee, jos tottelee nimeä Asiankannattaja. Kulutus noin laatikko olutta/viikko, lisäksi lenkkimakkaraa ja pitsaa. Ei kasviksia. Aamuisin käynnistysvaikeuksia ja toisinaan tahtoo ryyppy jäädä päälle. Toisinaan pitää kummallista meteliä. Savuttaa melko pahasti. Ei kovin siisti, mutta suhteellisen hyvätapainen ja lapsiystävällinen.
Halvalla lähtee ja työkalut saa kaupan päälle.
Vastaukset toimitukseen nimim "hieman väsynyt vaimo".


Mitä Peppiin tulee niin minä tiedän, että hän on olemassa. Mut kysymys kuluu, että mitä minulla on hänelle tarjota? Tuulen huuhtomaa persettä harva laskee plussaksi vaikka olisi kuinka söötti peppu.

Äääh...eikä kun eieiei. Se on mun turha sanoa mutta sanon sen kuitenkin - hitoksiin tommonen pessimistisnegatiivinen ajattelutapa.

Se, että ikää tulee väistämättä joka päivä lisää ei suinkaan ole este eikä mikään sille, että - vielä on elämää jäljellä!! Eihän niitä ovia kukaan muu sulje kuin ihminen ite, eikä sitä parinmuodostustakaan kukaan muu torppaa kuin ite - jos koko ajan ja alvariinsa aattelee, että "..njoo, tonne en voi mennä enkä tota tehdä kun oon jo tämän ikäinen...enkä varsinkaan nyt voi mennä ihastumaan, rakastumisesta puhumattakaan ja hynttyyt yhteen- jutusta kun oon näin karmeen kauheen kamalan vanha ja puolikuollut ja mitäänsanomaton ja -tekemätön ja murmeli ja parastaennenjauheliha että ei mua kukaankoskaanmilloinkaan edes huolikaan.."... Aina on sijaa haaveiluille ja unelmille ja niiden toteutumisillekin, ainakin jollain tavalla :).

Nuorena sitä on niin kaikkivoipainen ja siinä maailmanvalloitushuumassaan - mikä on ihan jees siihen ikään :). Mutta sitä on myös niin naivi ja sokea, että...no, tulee hankittua niitä oppirahoja. Vanhempana sitä on viisaampi, tietää että ei itse ole se täydellisin mutta ei ole muuten toi vastaantulevakaan :). Tietää, että ei tässä enää mitään moottoria keksitä mutta osaankin käyttää sitä hiukan eri tavalla, mistä puolestaan voi olla suuresti hyötyä näille nuoremmille :).

Hemmetti vieköön - kyllä se vaikeaksi menee, jos antaa sille vaikeudelle vallan. Jos koko ajan aattelee, että "..ei tästä tuu mitään.."..niin totta, ei tuu hevon hemmettiä. Mutta - kukapa käskee ajatella nuin? Ei kukaan :). Eli - kummasti helpottaa, kun laittaa vinksinvonksin sen oman ajatusmaailmansa ja kattoo sitä maailmaansa ja elämäänsä, olkoon se nyt sitten miten harmaata ja takkuista tahansa, siten että - tässä on vielä vaikka ja kuinka näkemättä ja kokematta ja elämättä ja vaikka nyt onkin huruhuttua niin huomennapa sitä voi olla vähemmän :)!

Ihastuminen yllättää, rakastuminen yllättää - eläminen, elämä itsessään yllättää :). Ja se on ihanaa :). Kun - pitää itsensä sille avoimena. Eli - sitten KUN Peppisi tie liittyy sun tiehesi, niin ei sun tarvii kysellä sitä, mitä sulla on tarjottavana - koskapa koko pakettisi kelpaa :). Ja sussa on vielä paljon annettavaa Pepillesi - rakastavaa sydäntä, hellää mieltä, kuuntelevaa korvaa, huumorintajua, keskusteluntaitoa, elämän viisautta, käytännön monipuolisuutta jnejne - itse vain et taida sitä nähdä saati ymmärtää :).

Joten kylläkyllä ja kyllä - markkinavoimaa on siinä ikääntyneessäkin charmantissa ja hurmaavassa elämää nähneessä ihmisessäkin, sanoipa sitten mitä tahansa kurtturuttumutturallahuulisena :) <3:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä