ei tehoa enää tässä iässä....pitääkö mun sullekin pitää rippisuarnoo...?
ei tehoa enää tässä iässä....pitääkö mun sullekin pitää rippisuarnoo...?
sää ja toffo ootte oikeella asialla, juur eukondeerusten kuuluukin tehdä keittiörempat koska niilehän se tuleeKätevä emäntä
Jees, mäkin tein meille keittiörempan...tosin se nyt on vielä tasojen osalta vaiheessa mutta suunnittelu jo valmiina .
Väsääminen on kivaa <3
Mun mies on kyllä käsistään kätevä...muissa jutuissa....sää ja toffo ootte oikeella asialla, juur eukondeerusten kuuluukin tehdä keittiörempat koska niilehän se tulee
Hirveesti on taas höpöhöpöä liikenteessä...joku kansallinen "puhu palturia"- päivä?ei tehoa enää tässä iässä.
Mies jää kotiin hoitamaan sairaat lapset?Joo-o...hyvät yöt, kauniit unet kaikille jo tässä vaiheessa.
Taitaa olla tytötkin sairastumassa, molemmat niiskuttaa, toinen lisäks yskii ja toinen valittaa kylmyyttä..kummallakaan ei kuumetta (vielä) ollu mut pahalta vaikuttaa...näinköhän vietetään huominen ihan vaan kotosalla kaikki.
Mies on vielä sopivasti lähössä viikonlopuks harrastusporukan kanssa mökille että jee..hoivaan sit itekin puolikuntoisena lapsia tääl. Ei uutta, menee aina näin.
Liian keposta saarnaa oot saanutei tehoa enää tässä iässä.
Parantavia unikuvia koko tyttököörille *pus*Joo-o...hyvät yöt, kauniit unet kaikille jo tässä vaiheessa.
Taitaa olla tytötkin sairastumassa, molemmat niiskuttaa, toinen lisäks yskii ja toinen valittaa kylmyyttä..kummallakaan ei kuumetta (vielä) ollu mut pahalta vaikuttaa...näinköhän vietetään huominen ihan vaan kotosalla kaikki.
Mies on vielä sopivasti lähössä viikonlopuks harrastusporukan kanssa mökille että jee..hoivaan sit itekin puolikuntoisena lapsia tääl. Ei uutta, menee aina näin.
Se on sopinu jo viikkoja sitten tuon reissun. Kaikki on jo valmiina niin en haluis sotkea sen kuvioita.Mies jää kotiin hoitamaan sairaat lapset?
Kyllä mä kysyisin, jos olis mun mies. Lapset tulee ensin.Se on sopinu jo viikkoja sitten tuon reissun. Kaikki on jo valmiina niin en haluis sotkea sen kuvioita.
Pitää varmaan vielä huomenna käydä vaikka mehua ja semmosta kaupasta, mies kävi tänään ruokaostoksia kyllä, myös viikonlopuksi herkkujakin.Parantavia unikuvia koko tyttököörille *pus*
...ja huomenna ja viikonloppuna ootte vain kainaloisina ja yhdessä parhaan kykynne mukaan häädätte tautipöpöjänne pois. Pidä huoli siitä, että ennen kuin mies karkaa minnekään, hän hommaa elämänsä ruusuilleen ja valoilleen jääkaapit täyteen parantumissapuskaa ja herkkuja ja leffapäivä/ilta- tarpeita
Hyvä juttu - ja kyllä te pärjäätte siellä kolmistaankin..ja mies saa sitten luvan paijata ja hoitaa teitä heti kun saapuu linnaannePitää varmaan vielä huomenna käydä vaikka mehua ja semmosta kaupasta, mies kävi tänään ruokaostoksia kyllä, myös viikonlopuksi herkkujakin.
ei kun en ole jääny kuuntelemaan minkäänlaisia.Liian keposta saarnaa oot saanut
Hyvin siinä varmasti käy. Miekin oon onnistunut hämäämään nuo kutistajat sujuvasti . Pääsin vielä semmoseen päivän mittaseen kutistukseen missä ne mietti mitähän tuolle Kyöpelille pitäis tehdä .Helpoin ratkaisu oli vissiin päästää miut vaan läpi .Dodii.
Kallonkutistuskyselyihin on nyt sit vastattu.
Mitenhän siinä kävi?
Kutistuiko mun kalloni vai katuuko kallonkutistaja ammatinvalintaansa?
Unikuvia toffolaan *pus*
Miulla on tapana teljetä kiinni patteriin kiinniei kun en ole jääny kuuntelemaan minkäänlaisia.
Loistavaa, niin pitikin tehdäOtinpas taas kourallisen mömmöjä
Miulla on tapana teljetä kiinni palleista ruuvipuripenkkiin
Miulla on tapana teljetä kiinni patteriin kiinni
Sorry. Neuvottelija!!!Vasaramies telkassa kymmeneltä
http://www.iltapulu.fi/tv/Thor:+Hammer+of+the+Gods