nyt ei sauna lämpiä, lääkärin määräyksestä ei saa laittaa ruokaa, ei saa tiskata (ei haittaa yhtään), ei saa saunoa ja vaikka mitä ei juttuja.sauna lämpeää.
Mitä kamalaa sulle on tapahtunut? :Onyt ei sauna lämpiä, lääkärin määräyksestä ei saa laittaa ruokaa, ei saa tiskata (ei haittaa yhtään), ei saa saunoa ja vaikka mitä ei juttuja.
lääkäri viilteli ja ompeli heti perään.Mitä kamalaa sulle on tapahtunut? :O
lääkäri viilteli ja ompeli heti perään.
saunaan olisin mielellään menny.Aaaaaa. No sit on pare totell lääkäriä.
Sulla on mun tuuri!saunaan olisin mielellään menny.
mutta mun tuurilla tikit aukee kuiteki heti.
Minäkin sihauttaisin ihan mielelläni ja just nyt.Lenkkeilty. Saatanpa sihauttaa oluen jahka sauna lämpeää.
Kokeitten jälkeen saat sit ansaitusti sihauttaa.Minäkin sihauttaisin ihan mielelläni ja just nyt.
Mut viikon päästä on ne valintakokeet, niin itteni tuntien mun on parempi nyt olla sihauttelematta. Jos hirttää viikoksi kiinni ja ne missaan niin sit alan vihaamaan itseäni.
Mitä mitä mitä?? Mitkä valintakokeet?Minäkin sihauttaisin ihan mielelläni ja just nyt.
Mut viikon päästä on ne valintakokeet, niin itteni tuntien mun on parempi nyt olla sihauttelematta. Jos hirttää viikoksi kiinni ja ne missaan niin sit alan vihaamaan itseäni.
HyväPäivää hömelöt, olitte paheksuttavasti päästäneet ketjun tippumaan sivulle 2
Käväsin meilahdessa kontrollikäynnillä ja kaikki näyttäisi olevan ok
Kaikki hyvin nyt?lääkäri viilteli ja ompeli heti perään.
Hain tossa taannoin koulumpenkille.Mitä mitä mitä?? Mitkä valintakokeet?
Heii,hyvä juttu Mikä susta tulee isona? Ja mistä nyt tollanen opiskelu into tuli?Hain tossa taannoin koulumpenkille.
on on.Kaikki hyvin nyt?
Täytyykö toi joka kerta laittaa?
Mihin sorruit? Kyllä, paheksun moista holtitonta rahankäyttöä, tuhisee...Paheksuttavaa. Palaverin venähdys kävi kalliiksi. En ehtinyt edelliseen bussiin, piti käydä aikaa kuluttamassa kenkäkaupassa.
Juuri tommosia mustia vetoketjuin koristeltuja korkosaappaita mulla ei vielä ollut. Ehkä.Mihin sorruit? Kyllä, paheksun moista holtitonta rahankäyttöä, tuhisee...
Muna on aina hyvä vaihtoehtoEttä tekis mieli mättöruokaa en edes muista millon oon viimeks syöny sellasii.Mut tyydyin munaan sitte sen sijaan.
Kuola valuu jo valmiiks kun miettii että kesällä grillissä tekee hamppareita.