siirtyiskinEiks vapaat siirry jos on sairaslomalla?? vai koskeeko se vaan lomia...eiks se ole vähän sama aisa kuitenkin...
taitaa koskea vaan lomia.
siirtyiskinEiks vapaat siirry jos on sairaslomalla?? vai koskeeko se vaan lomia...eiks se ole vähän sama aisa kuitenkin...
Ai.siirtyiskin
taitaa koskea vaan lomia.
niin kai. mää mittää tiedä.vai ?
sama täällä.niin kai. mää mittää tiedä.
meinaakko että jos normi ma...pe viikkoa tekevä on sairaana la...su niin saa vastaavasti saikuttaa pari työpäivää?niin kai. mää mittää tiedä.
en mä meinannu mitään tuli vaan mieleen.meinaakko että jos normi ma...pe viikkoa tekevä on sairaana la...su niin saa vastaavasti saikuttaa pari työpäivää?
en mä meinannu mitään tuli vaan Mieleen.
Täytyykö toi joka kerta laittaa?
täytyyTäytyykö toi joka kerta laittaa?
Omakohtasta kokemusta kenties ruutiksellaTäytyykö toi joka kerta laittaa?
ei vielä mutta oon aina salaa haaveillu Mielen pölkkäristäOmakohtasta kokemusta kenties ruutiksella
laita sille aika vinkerä viesti takaisin jossa muistutat että papumössö on sheriffiOn tylsää herätä päivään ja huomata, että eräs kiertävä työntekijä on ottanut itteensä ohjelapun, jonka tein kiertävielle työntekijöille lauantaina. Se oli kaivanut mun numeron esiin ja laittanut viestin siitä -.- Mä oon niin surkee näissä ihmisten kanssa olemisissa, että nyt olen sitten suututtanut jonkun tarkoittamatta. Mä kun aattelin et on hyvä laittaa ohjeistuslappunen, kun jokainen kiertolainen tekee sen saman jutun väärin ja pomo on tarkka juuri siitä jutusta.
Vinkkaat pomolle, että jos ohje ei papumössön tekemänä kelpaa, niin pomo itte laittaa siihen nimensä alle. Sit ei sinun tartte olla sijaiskärsijänä.On tylsää herätä päivään ja huomata, että eräs kiertävä työntekijä on ottanut itteensä ohjelapun, jonka tein kiertävielle työntekijöille lauantaina. Se oli kaivanut mun numeron esiin ja laittanut viestin siitä -.- Mä oon niin surkee näissä ihmisten kanssa olemisissa, että nyt olen sitten suututtanut jonkun tarkoittamatta. Mä kun aattelin et on hyvä laittaa ohjeistuslappunen, kun jokainen kiertolainen tekee sen saman jutun väärin ja pomo on tarkka juuri siitä jutusta.
No kun me ollaan kinuttu pomolta jo kuukausia laminoitua ohjetta tästä, mutta se ei ole vieläkään saanut aikaiseksi. Joudutaan udestaan ja uudestaan kirjoitella noita lappusia, kun niitä heitetään pois tai ne kastuu tms. Ärsyttää vain aloittaa päivä tällaisia miettimällä. Onneks ei sentään ole vapaapäivä.Vinkkaat pomolle, että jos ohje ei papumössön tekemänä kelpaa, niin pomo itte laittaa siihen nimensä alle. Sit ei sinun tartte olla sijaiskärsijänä.
eli lopulta kyseessä ei ole pomon vinkkelistä mikään kovin merkityksellinen juttuNo kun me ollaan kinuttu pomolta jo kuukausia laminoitua ohjetta tästä, mutta se ei ole vieläkään saanut aikaiseksi. Joudutaan udestaan ja uudestaan kirjoitella noita lappusia, kun niitä heitetään pois tai ne kastuu tms. Ärsyttää vain aloittaa päivä tällaisia miettimällä. Onneks ei sentään ole vapaapäivä.
No itse asiassa on. Jos me tehdään se väärin, tulee kuvaviestiä perään Ja kai mä itekin haluun nostaa myyntiä. Se pomon tapa on paljon parempi ja tulee pienempi hävikkikineli lopulta kyseessä ei ole pomon vinkkelistä mikään kovin merkityksellinen juttu
ala itekki tekemään tuo kohta miten sattuu
laitat vaan kylmästi toisten syyksiNo itse asiassa on. Jos me tehdään se väärin, tulee kuvaviestiä perään Ja kai mä itekin haluun nostaa myyntiä. Se pomon tapa on paljon parempi ja tulee pienempi hävikkikin
saako kysyä että liittyykö nää jotenkin toisiinsa?Tee maistu edelleen ihan kuralta
ja mul on p*llu
onks sulla nyt joku ongelma?saako kysyä että liittyykö nää jotenkin toisiinsa?
ei olennaisesti pahempia kuin muilloinkaanonks sulla nyt joku ongelma?
ahaei olennaisesti pahempia kuin muilloinkaan