The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Osaat tehdä :)!

...mä muuten menin eilen seikkailemaan erehyksissäni orastavassa tautiolotilassani Novitan sivuille....virhevirhevirhe:alien:...ois tullu muuten tehdyksi karmeita hasardijuttuja kun vielä huomasin että siellä on semmonenkin kuin "ostoskori":barefoot:..vaan onneksipa sitten tilttas kone(y)

..ja nyt yritän olla muistamatta koko sivustoa:X3:, tosin huonolla menestyksellä:D
Tilaus ja toimitus tuolta sivulta muuten toimii kuin junan vessa eli siitä vaan. Ja en kokeillut vielä eilen uutta ohjetta, nukuin siivoilun jälkeen.
 
Muistan kun äiti ja tädit opetti mulle pikkupoikana neulomista vai mitä se on. Valehtelematta kaks tuntia neuloin vai oliko se virkkaamista mie en niin tiijä alan sanastoa niih, kävin sitten kysymässä akkalaumalta neuvoa kun en mielestäni ollut edennyt työssäni tarpeeksi että missä vika? Näytin miten olin tehnyt ja akat alkoi nauramaan silleen ihan hervottomasti joku naurun seasta onnistui sanomaan että olin jotenkin tehnyt silmukan ja sitten heti purkanut sen. Eli en edennyt työssäni lainkaan.

Lopetin ja en ikinä enään kokeillut virkkaamista/neulomista miksi sitä nyt ikinä kutsutaankin. Jos joku olisi neuvonut minua miten tein väärin ja miten pitäisi tehdä olisin saattanut jaksaa opetella senkin taidon. Sen naurun jälkeen ajattelin vain että pitäkää tunkkinne kele, mie en tee sekunttiakaan enään tätä. Ikinä.
Ikävä kokemus sulla. Noin saisi ikinä tehdä lapselle :unsure:
 
Lasagnesta puheenollen. Ostin jo ammoin kunnon vuoan, johon levyt menee nätisti. Löysin sen Arabian tehtaanmyymälästä eli olisiko Hackmanin? Se on musta ja emaloitua peltiä. Hyvin pelittänyt jo kolmekymmentä vuotta.
 
IhQ
Ja mitä mitä...tääl taitaa tosiaan olla yhellä jos toisellakin ties mitä kiusankappaleita..isosti paranemisia kaikille kellä pakottaa kolottaa millään lailla! Nyt huomaa etten oo ehtiny jaksanu ketjussa vierailla ja kaikkia sivuja pläräillä...

Päätön yrittää nyt sitten saada syödäkseen vaikkei kokkailla saisikaan...! Virtuaalinäkkäri ei paljoo auta..

FreezeCat, Novitan sivut on kyl pahat...melkeen yhtä pahat ku kaupan ale-lankalaarit..sinne ku sukeltaa niin ei meinaa millään päästä tyhjin käsin pois.
 
Päivää ketjuun.

Good day sunshine.

Lasagne kelpaa jos se on jonkun muun tekemää. Itte en täällä ala väkertämään. Mulla loppuu sapuskanvalmistusastiat ja toisekseen, siinä ajassa mitä sen valmistamiseen menee mä olen jo tehnyt jotain muuta, syönyt sen ja tiskannut ja katsonut leffan.
 
Päivää ketjuun.

Good day sunshine.

Lasagne kelpaa jos se on jonkun muun tekemää. Itte en täällä ala väkertämään. Mulla loppuu sapuskanvalmistusastiat ja toisekseen, siinä ajassa mitä sen valmistamiseen menee mä olen jo tehnyt jotain muuta, syönyt sen ja tiskannut ja katsonut leffan.
Katsot sen leffan sillä välin kun lasagne tekeytyy uunissa?
 
Lasagnesta puheenollen. Ostin jo ammoin kunnon vuoan, johon levyt menee nätisti. Löysin sen Arabian tehtaanmyymälästä eli olisiko Hackmanin? Se on musta ja emaloitua peltiä. Hyvin pelittänyt jo kolmekymmentä vuotta.
Mulla on Ikea-designia semmoset teräksiset, joissa on kahvat. Sekä iso että pieni. Ihan toimiviksi todettu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä