The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kun joskus saatte laiskuutenne siivottua sivummalle ja teette lasagnen itse kerien vasemmalta oikealle käsin sotkemalla, niin ton pastan siihen niin muistakaa että tuorepasta ei ime nestettä samalla tavalla kuin ne kaupan levyt. Itsehän erehdyin kun viänsin pastan ihan ite ja muuten resähtien mukaan menin niih kosteahkoa tavaraa tuli :)
Hyvää toki, olihan se minun tekemää mutta löysähköä tavaraa.
Sanomattakin selvää että valkokastikkeet yms. siis kaikki ihan itse kerien tehden oli siinäkin.
 
Kun joskus saatte laiskuutenne siivottua sivummalle ja teette lasagnen itse kerien vasemmalta oikealle käsin sotkemalla, niin ton pastan siihen niin muistakaa että tuorepasta ei ime nestettä samalla tavalla kuin ne kaupan levyt. Itsehän erehdyin kun viänsin pastan ihan ite ja muuten resähtien mukaan menin niih kosteahkoa tavaraa tuli :)
Hyvää toki, olihan se minun tekemää mutta löysähköä tavaraa.
Sanomattakin selvää että valkokastikkeet yms. siis kaikki ihan itse kerien tehden oli siinäkin.
Jumalaare ja herra mua armahda, mie niin meen niillä valmislevyillä (tohon kohtaan @epek:ille suojaavaa uliuliuli- taustaääntä ja mustia lasia nenälle keikkumaan ;) ), koskapa jos näillä taidoillani lähtisin vielä tuorepastaa ähertämään tälle hyeenalaumalleni, niin...

...oisin ite pian lautasella:cautious:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä