vierailija
Näkkäristä tulee hyvääjoo, joku kasvislasagne olis varmaan tosi riittosaa
Näkkileipälasagne resepti - Reseptejä kaikkeen makuun
muikku-hapankorppulasagne - Kotikokki.net - reseptit
Näkkäristä tulee hyvääjoo, joku kasvislasagne olis varmaan tosi riittosaa
Ai saaplari, se foliohattukin...no, mun osalta jo kaikki toivo jo mennyttä ja tässä nousevassa kuumeenpoikasessa muutenkin oon valmista hattaraaTaisi olla . Sen siitä saa kun unohtaa hetkeksi suojautua fooliohattulla .
Onko paljonkin jo kuumetta?Ai saaplari, se foliohattukin...no, mun osalta jo kaikki toivo jo mennyttä ja tässä nousevassa kuumeenpoikasessa muutenkin oon valmista hattaraa
Parhaillaan keikkuu 38 ja hyvin tuokin jo tuntuu, kun kohtuullisen nopeassa tahdissa on ilmaantunut.Onko paljonkin jo kuumetta?
Kuume on tosiaan pöpöt hitoksiin ajava .Parhaillaan keikkuu 38 ja hyvin tuokin jo tuntuu, kun kohtuullisen nopeassa tahdissa on ilmaantunut.
Mutta - kuume ajaa pöpöset hitoksiin joten mikäs tässä hehkutellessa
Jumalaare ja herra mua armahda, mie niin meen niillä valmislevyillä (tohon kohtaan @epek:ille suojaavaa uliuliuli- taustaääntä ja mustia lasia nenälle keikkumaan ), koskapa jos näillä taidoillani lähtisin vielä tuorepastaa ähertämään tälle hyeenalaumalleni, niin...Kun joskus saatte laiskuutenne siivottua sivummalle ja teette lasagnen itse kerien vasemmalta oikealle käsin sotkemalla, niin ton pastan siihen niin muistakaa että tuorepasta ei ime nestettä samalla tavalla kuin ne kaupan levyt. Itsehän erehdyin kun viänsin pastan ihan ite ja muuten resähtien mukaan menin niih kosteahkoa tavaraa tuli
Hyvää toki, olihan se minun tekemää mutta löysähköä tavaraa.
Sanomattakin selvää että valkokastikkeet yms. siis kaikki ihan itse kerien tehden oli siinäkin.
ei oo, en pysty tekemään ruokaa ainakaan viikkoon...olikos tässä nyt semmoista ryhmäaivopesua liikenteessä
No mitä ihmettä....ulkoruokintaako se pukkaa ihan pakosti vai muuten boikotoit kokkailuhommia? Tässähän vallan huolikertoimet nousee...ei oo, en pysty tekemään ruokaa ainakaan viikkoon.
en boikotoi ikinä kokkailua.No mitä ihmettä....ulkoruokintaako se pukkaa ihan pakosti vai muuten boikotoit kokkailuhommia? Tässähän vallan huolikertoimet nousee...
Ootko syönyt tänäänen boikotoi ikinä kokkailua.
lääkärin määräyksestä olen nyt tekemättä.
syödä sentään saa.
Siis...lääkäri kielti sulta kokkailut? Johan nyt on epeli.en boikotoi ikinä kokkailua.
lääkärin määräyksestä olen nyt tekemättä.
syödä sentään saa.
ai. ootko vapaaehtonen ?Mutta se on hjuva juttu että varakokkailijaa löytyy
Ootko syönyt tänään
Oi..eli ei ookaan..ja..no en mä oo ketään onnistunu tappamaan mun kokkauksillani . Vieläai. ootko vapaaehtonen ?
Täällä ollaanminne kaikki hävis.
..mä kävin vaihtamassa uuden yökkärin - tmi, sori, mutta ihanpakko kun käyn niin kuumana...ja litran vesituopin.minne kaikki hävis.
..joo, ja jätskiäLapsena oli kiva olla kuumeessa kun silloin sai aina Jaffaa .
Syömään sieltäei oo kuumetta, kylmettä olis mittarin mukaan jos mitattais.
Kuule, multa irtois nyt halavalla - tulis tilanne kummallekin tasapainotetuksi.ei oo kuumetta, kylmettä olis mittarin mukaan jos mitattais.
tulee turhan pitkä reissu enkä mä syö tollasia muutenkaan.käyt hilipasemassa snagarilla hakemassa ensiapua