joo, joku kasvislasagne olis varmaan tosi riittosaaEhkä pitis tehdä pahemman makuista lasagnea niin riittäisi pikkuvuoka mihin levyt sopivat passelisti.
Mä saan kyllä siitäkin hyvänmakuista.joo, joku kasvislasagne olis varmaan tosi riittosaa
rasistiKrut hammaslääkärissä
Mä voisin jopa sietää levyjen pilkkomisen jos ne suostuisivat katkeamaan siitä mistä haluan vaan ei....ja mun mielestä taas lasagnen tekeminen on just sen takii niin kivaa, kun sitä aina - - kuitenkin jänskäpänskäilee että mahtuuko nyt tällä kertaa se levyrivistön viimeisin levy kokonaisena...no eipä mahtunutkaan - jeee ! - pääsen taas katkomaan rapsahdellen sitä ja tekemään palapelipaskartelua......mitä ilmeisimmin en osaa suhtautua tähänkään ruokaan vakavana, pahoiteluni ja paheksuntani.
Ihana miten erilaisia me ollaan <3 - mä taas en lähde edes yrittämäänkään, että se levy katkeais siitä kohdasta mistä haluaisin eli ronskisti vaan räks päks ja sitten kattomaan, mitä palasia onkaan saanut aikaiseksiMä voisin jopa sietää levyjen pilkkomisen jos ne suostuisivat katkeamaan siitä mistä haluan vaan ei.
Juustokastike on ensimmäinen kärsivällisyydenkoetusetappi -mäkun en millään viitsisi koko aikaa vieressä seistä ja sekoitella ja se yrittää palaa phjaan.
Jaajuu. Se voisi toimia! Ainakin riisipuurossa oli ova.Ihana miten erilaisia me ollaan <3 - mä taas en lähde edes yrittämäänkään, että se levy katkeais siitä kohdasta mistä haluaisin eli ronskisti vaan räks päks ja sitten kattomaan, mitä palasia onkaan saanut aikaiseksi
Joo, juustokastike on kyllä paha paikka. Ite en oo vielä testaukseen päässyt, mutta eikös markkinoilla oo jotain hottismaitoa, mikä ei pohjaan meniskään? Oliko se Kyöpsykkä joka siitä jotain mainitsi ...
..eli oot jo päässyt kokeilun makuun, miksipä siis ei toimis juustokastikkeen tekoonkinJaajuu. Se voisi toimia! Ainakin riisipuurossa oli ova.
Nää onkin hyvläMulla onkin näitä
kannattaa tehdä haudutuskattilassa jos ei viitti kokoaikaa vieressä vahtia.Joo, juustokastike on kyllä paha paikka.
No säpäs sen sanoit ! Eikä oo tullu pieneen mieleenkään moinen...ja mä nyt oon just noitten maitojen keittämisten kans varsinainen patapää, ikinä en ota opikseni että ei siitä oikeesti pompita mihinkään edes pieneksi pyrähdykseksi..että oho, taasko tässä näin kävi ja kun ei pitänytkannattaa tehdä haudutuskattilassa jos ei viitti kokoaikaa vieressä vahtia.
Mä teen kastikkeen maidosta ja koskenlaskijasta.Mä voisin jopa sietää levyjen pilkkomisen jos ne suostuisivat katkeamaan siitä mistä haluan vaan ei.
Juustokastike on ensimmäinen kärsivällisyydenkoetusetappi -mäkun en millään viitsisi koko aikaa vieressä seistä ja sekoitella ja se yrittää palaa phjaan.
- ja mä jo oon huomisessa päivässä eli meillä on huomenna lasagnea nyt ainakin tiedossa!No niin. Nyt sitten menin jo kuukkeloimaan uusia ideoita lasagneen. Löysin ohjeen missä lasagneen laitettiin myös punajuurta ja aurajuustoa. Tahtoo heti .
Ne kastikkeet tehdään ITSE alusta loppuun asti..eli oot jo päässyt kokeilun makuun, miksipä siis ei toimis juustokastikkeen tekoonkin
Mun täytyy terästäytyä kans kauppareissuillani, josko sattuisin moisen purkin saamaan silmiini
Vähän samaa uumoilen tapahtuvan vuorella myös .- ja mä jo oon huomisessa päivässä eli meillä on huomenna lasagnea nyt ainakin tiedossa!
Muruhanipöö - mä puhuin siitä maitopurkistaNe kastikkeet tehdään ITSE alusta loppuun asti
..olikos tässä nyt semmoista ryhmäaivopesua liikenteessäVähän samaa uumoilen tapahtuvan vuorella myös .
Taisi olla . Sen siitä saa kun unohtaa hetkeksi suojautua fooliohattulla ...olikos tässä nyt semmoista ryhmäaivopesua liikenteessä